Leeftijd 1e x harddrugs

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Op mijn 19de voor de eerste keer LSD. Als je alcohol zou meerekenen 12 ofzo (na examens Kriek kopen omdat je echt bier niet lustte :) ).

Judas

Wijs gebruiker

Was denk ik zo'n jaar of 6 toen ik stiekum begon te proeven aan de wodkaglazen van mijn ooms.

TrippyShit

Badass junkie
Lauu zei:
xtc - 20
kristallen - 21
lsd - 21
paddo's - 21
2c-b - 22
coke - 21
speed - 21

:)
Zozo, netjes..

ff denken hoor..

Alcohol: 13 maar dat was 1x laten we het op 15 houden.
Weed/hasj: 14
A.D - paddo's - mdma: 15
Lsd, ketamine, 4fmp, yayo: 16
2c-b: 17

Dat was em zo volgensmij..

smokeking

Newbie
Alcohol: 12
Wiet: 12
Hasj: 12
Nicotine: 14
GHB: 17
XTC: 18
MDMA kristal: 18
Speed: 18
Coke: 18
2C-B: 18
4-FMP: 18
MCPP: 18

Zo er zijn weer wat nieuwe ervaringen opgedaan:

2C-I: 18
Keta: 18
LSD: 19
Truffels: 18
Paddo's: 19

Meer volgt.

DMT
N2O
2C-P
2C-E
:stoned:

LekkerDing

Experimenterende gebruiker
Ik was 44 toen ik voor het eerst harddrugs xtc probeerde.
Daarna lachgas en wiet, hasj, waterpijp, ghb en gbl.
Nu inmiddels een paar jaar verder (een paar maar hoor)
en door de mdma schaarste verder aan t rondneuzen wat voor
alternatief er zoal nog meer is. Nou ik ben gerust gesteld hoor;
dr is meer dan genoeg om nog eens te proberen.
De laatste tijd ben ik me aan het inlezen over LSD...

Ik was 18 toen 1 x xtc. Dat een tijdje vol gehouden tot ong. 21 jaar. Toen radicaal gestopt na een zeer slecht ervaring. Na 9 jaar weer een keer geprobeerd en dat beviel zo dat we het nu af en toe doen!!

azgaza

Badass junkie
azgaza zei:
Als alcohol telt, mja die paar druppels die ik als héél jong meisje al mocht proeven.
Maar als het op opium wet gaat was het 17 - LSD.

Of eigenlijk paddo's toen ik 15 was, maar dat waren toen nog geen harddrugs :)

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
13 - alcohol
14/15 - blowen en roken
16 - eerste en voorlopig laatste keer paddo's
20 - paddo's, LSD, LSA, DMT, MDMA
21/nu - 2C-B, 2C-E, ketamine, 5-MeO-DiPT, ephedra

Goed bezig he ?

Funky Monkey

Badass junkie
Alcohol 18 maar als we voor de maatschappelijke harddrugs gaan is het 20 voor MDMA

Dit topic bestond overigens al *doet zoeken, maar kan niet vinden*

Elohtibbar

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Alcohol 18 maar als we voor de maatschappelijke harddrugs gaan is het 20 voor MDMA

Jij zal ook wel de enige Nederlander zijn die op zn 16e niet meteen keihard aan de zuip ging :) respect! :smoke:

sjelepopi

Belezen gebruiker
Sommige zijn echt jong. :rolleyes:

Ik vond mij zelf nog jong om op mijn 19e hard drugs te doen. Denken jullie daar niet over na?

maiskorrel

Bewuste gebruiker
sjelepopi zei:

Ik vond mij zelf nog jong om op mijn 19e hard drugs te doen. Denken jullie daar niet over na?
Jawel maar daar is het nu eigenlijk al te laat voor :P

15 deed ik voor het eerst XTC.

berten

Belezen gebruiker
sjelepopi zei:

Tja op je 16 heb je nog geen verantwoordelijkheden en hoef je je nog geen zorgen te maken over werken of studeren.

riflexz

Bewuste gebruiker
ik was 14 toen ik voor de eerste keer een witte mitshu pil binnenhad.... damn dit was zaaaalig!!!! Toen kon ik nog met 1 pil slechts de hele nacht genieten!!!

16 denk ik voor de eerste keer speed, coke slechts 2x gedaan, kvind er nix aan.
16, eerste paddo's
17, eerste lsd trip

ben nog steeds op zoek achter ketamine

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Alcohol: 18
XTC: 21

De rest volgde in de jaren daarna.. Ik ben heel blij dat ik gewacht heb tot ik volwassen was in ieder geval..

Sj-o

Newbie
Tripreporter
Alcohol - 16
Wiet - 17
ephedra - 19
mdma / speed - 21
paddo's - 22
2cb - 23
lsd - 25 (wel toepasselijk :wink: )

Donvado

Newbie
18 (4 jaar geleden) was ik toen ik de eerste keer xtc heb geprobeerd! Het was een dubbele mitsu hebben ze mij destijds wijs gemaakt (had er toen helemaal geen verstand van). Achteraf kan dat wel kloppen! Had m om 23u in genomen en om 8u lag ik nog steeds klaar wakker in mijn bed! Wat was dat een briljante avond! Ik voelde me helemaal geweldig! :hearteyes:

Daarna heeft het even geduurt voordat ik nog eens had gebruikt, omdat het voor mij iets TE goed voelde "de eerste keer" en wilde niet wekelijks zoiets gebruiken! Dit is ook de reden lijkt me dat je pas moet proberen met harddrugs als je een jaar of 20 bent, dan ga je er toch iets wijzer in en gebruik je verstandig!

Momenteel gebruik ik op feestjes xtc, dat vind ik gewoon super lekker (als er mdma in zit dan :) ) via de neus zie ik niet zo zitten, maar dat is voor iedereen verschillend!

dirtbag

Bewuste gebruiker
16, eerste keer paddos, meteen 1,5 portie gedroogde hawaiiaanse op een local festival (10 min lopen van huis, was wel een super eerste trip
lsd 17
pep 17
dex 17
en allemaal vage herbals, zaden en salvia 17
xtc 18

Lijp

Experimenterende gebruiker
ben nu 19, heb nog nooit hard-drugs gebruikt, rook wel 3-4 jaar wiet en sinds 2 jaar regelmatig paddo's en truffels.. maar deze zomer is het een keertje tijd voor mdma denk ik..

vtr

Newbie
Wat mij opvalt is dat veel mensen hier al allerlei drugs hebben gedaan rond hun 20ste.
In 1 van de eerste posts schreef ik dat ik eigenlijk sinds een paar maanden terug, en nu enige keren coke heb gedaan. Ligt het nu aan de mensen die op het forum komen of gaan steeds meer mensen op jongere leeftijd eens iets proberen?

Bovenaan