teddybeer88
Newbie
ik ga binnekort maar eens speed of coke probrenen lijkt me vet
Zozo, netjes..Lauu zei:xtc - 20
kristallen - 21
lsd - 21
paddo's - 21
2c-b - 22
coke - 21
speed - 21
![]()
azgaza zei:Als alcohol telt, mja die paar druppels die ik als héél jong meisje al mocht proeven.
Maar als het op opium wet gaat was het 17 - LSD.
Nick de Neger zei:Alcohol 18 maar als we voor de maatschappelijke harddrugs gaan is het 20 voor MDMA

whoah... ik blowde op me 16/17de dagelijksRabbithole zei:Nick de Neger zei:Alcohol 18 maar als we voor de maatschappelijke harddrugs gaan is het 20 voor MDMA
Jij zal ook wel de enige Nederlander zijn die op zn 16e niet meteen keihard aan de zuip gingrespect!
![]()
Nick de Neger zei:whoah... ik blowde op me 16/17de dagelijksRabbithole zei:Nick de Neger zei:Alcohol 18 maar als we voor de maatschappelijke harddrugs gaan is het 20 voor MDMA
Jij zal ook wel de enige Nederlander zijn die op zn 16e niet meteen keihard aan de zuip gingrespect!
![]()
![]()

Jawel maar daar is het nu eigenlijk al te laat voor :Psjelepopi zei:Sommige zijn echt jong.![]()
Ik vond mij zelf nog jong om op mijn 19e hard drugs te doen. Denken jullie daar niet over na?
sjelepopi zei:Sommige zijn echt jong.![]()
Ik vond mij zelf nog jong om op mijn 19e hard drugs te doen. Denken jullie daar niet over na?