Technofanaat zei:
Dat beweer ik ook helemaal niet, je bent je dan alleen nog van veel dingen niet bewust waarvan je denkt dat je het wel bent. (Als 16 jarige geloofde IK dat in iedergeval NIET)
Vind ik een beetje onzin , ben bijna aan het eind van mijn 16 jaar. Maar bij wat ik gebruikt heb heb ik toch echt eerst mijn research gedaan.
Kijk , een joint steek ik nog wel eens op . Maar dat is eigenlijk de enigste drug die vaker als eens in de maand word gebruikt. En soms zelfs eens in de 2 weken.
Het ligt er denk ik ook aan hoe je je drug wilt zien. Ik heb het gebruikt om toch eens het gevoel te voelen, gewoon nieuwsgierig naar het gevoel. Maar wist absoluut dat er gevaren aanzaten. Daarom ook laten testen , zorgen dat ik zelf in goede staat was, en in een veilige omgeving gebruikt.
Tuurlijk , het coke gebruik is er 1 a 2 keer tussen geschoten , maar hier schrok ik zelf toch zeker wel van. Ik wist direct dat dit niet kon en ermee moest stoppen.
Ok, misschien ben ik nog wel erg jong , maar zolang er verstandig word gebruikt, moet het kunnen. Dat niet iedereen dit kan is daargelaten.
Binnenkort wil ik eens bijv. XTC of LSD proberen. Maar absoluut niet zolang ik nog met vragen zit.