Leeftijd 1e x harddrugs

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Pff zo'n lijstje maken vind ik lastig :yum: Maar ik ga het toch proberen.

13 - Wiet
14 - Nicotine (als in, daadwerkelijk een sigaret gerookt)
15 - Ketamine
16 - (nou, daar komt het :sweatsmile:) MDMA, speed, 2C-B, GHB, GBL, LSD, lachgas, poppers
17 - Hasj, DMT, XTC, truffels, salvia, fentanyl, cocaïne
18 - 2C-E, Methoxetamine
19 - Ritalin, tramadol, oxazepam
22? - Paddo's

Qua alcohol ben ik maar 2x echt dronken geweest, de eerste keer was toen ik 16 was en dat was ook de eerste keer drinken, en de tweede keer moet zo rond mijn 19de geweest zijn denk ik omdat ik er wel weer benieuwd naar was. Niet m'n ding. Ben nooit echt een drinker geweest.

Zonnetje

Belezen gebruiker
16- Alcohol
18- Nicotine
21- MDMA, Poppers, Lachgas
22- Speed
23- 4-FMP
25- 4-MMC
26- Ketamine, Coke
27- 6-APB

Wil echt een keertje psychedelica gebruiken maar moet nog een keer de juiste tijd en setting vinden en wat ik als eerste psychedelica zou nemen.

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Zo'n lijstje is ook leuk, ik zal er ook even eentje maken.

16: Wiet
17: Alcohol
18: Truffels
18: Spacecake
19: Hasj
19: 2C-B
19: Kanna
19: Lachgas
19: Kratom
19: Ketamine
19: LSD
19: Salvia
19: Nicotine (eerste keer een hele sigaret, niet tabak in een joint)

Zo lijkt het alsof ik vanaf 19 helemaal los ben gegaan maar zo voelt het niet (oké miss wel een beetje). Het waren wel veel verschillende dingen maar ik heb alles maar enkele keren gedaan tot nu toe. Er staat nog veel op de to do list dus hopelijk wordt 20 ook een druk jaar :grin:

XTStino

Newbie
13, eerste keer roken
14, eerste keer blowen en drinken
17, eerste keer XTC, speed en coke

Wordt over een week 18.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
8 Alcohol
11 Nicotine
13 Wiet en Hasj
14/15 MDMA
15/16 Speed en coke
17 LSD en Paddo's/Truffels
27 Ketamine en GHB
35 Mao remmer bij Truffels (Peganum Harmela)
43 3MeO-PCP, 3MeO-PCE, 3HO-PCP, 4AcO-DMT, 4HO-MET, 5MeO-MIPT, 1P-LSD, AL_LAD, THC-olie, 25c-NBOMe, 25i-NBOMe, 2C-B, DOC.

Als ik niks vergeten ben.

Misfit

Belezen gebruiker
Op volgorde van leeftijd en middel;
15 - Wiet, alcohol, nicotine
18 - Hasj
19 - XTC, 2-CB

En wie weet ga ik deze zomer nog truffels proberen.

Memento

Bewuste gebruiker
Leuk om die verschillende volgordes bij mensen te zien!

Zelf:
13- Alcohol
14- Wiet
18- xtc ,coke
19- 4-fa
20- 2cb
21- speed, ketamine, 3mmc, phenibut.

Voor 22 staat nog 6-apb, ghb en lsd op de planning☺️

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
13; wiet, nicotine & alcohol
16; mdma en speed
17; coke, paddos en ketamine
24-28; LSD, 2CB, 2CE, 4-Aco-DMT, 4-mmc, 3-mmc, methylone en nog een aantal leuke en minder leuke RC's.

Mr. Brosnan

Belezen gebruiker
8 Alcohol
11 Nicotine
13 Wiet en Hasj
14/15 MDMA
15/16 Speed en coke
17 LSD en Paddo's/Truffels
27 Ketamine en GHB
35 Mao remmer bij Truffels (Peganum Harmela)
43 3MeO-PCP, 3MeO-PCE, 3HO-PCP, 4AcO-DMT, 4HO-MET, 5MeO-MIPT, 1P-LSD, AL_LAD, THC-olie, 25c-NBOMe, 25i-NBOMe, 2C-B, DOC.

Als ik niks vergeten ben.
Op je 43e ging er wel een deur voor je open, in ieder geval aan lange scheikundige stofnamen:wink:

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Damm wat waren jullie er vroeg bij man of ben ik zo laat begonnen?
15: alchohol
17: nicotine
21: speed en weed
25: cocaïne
26: 3mmc, 1P-LSD, 2CB-FLY

H

Huis89

Gast
15: alcohol, weed
16: nicotine
17: XTC
20: poppers
28: coke,speed,2cb,keta,mdma
29: 3mmc 4fma,lachgas,N-Ethylhexedrone

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
15. wiet, nicotine, ritalin
16. speed, coke, ketamine

Op mijn lijst voor dit jaar staan nog: 2-CB, LSD, heroine, crystal meth (oraal), hasj, MDMA, NO2 en 3mmc.
Alcohol heb ik 1x gedronken, smaakte goed maar ben nog nooit dronken geweest.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
15. Alcohol
18. Cannabis (en dus ook nicotine)
19. Psilocybine (paddo’s)
23. Opium
35. MDMA (xtc)
37. Lsd
38. 2-cb
40. Dmt & ketamine

Ben wel een laatbloeier zo te lezen

Laatst bewerkt:

silkroad

Bewuste gebruiker
Ja zo proef je de bittere ketamine smaak niet, heb je geen nare drip in je neus en de trip duurt ook nog eens langer!

hebt ge nu ook ne drip van ketamine?
vergeet mijne eerste keer niet wat een lol man. was juist suiker op ne sleutel maar 30min later zag ik de tv in balken omhoog en omlaag gaan zoals robo trippen. was echt fijne ket toen man!
die ging ook goed de ronde!
nu is de ket mxe of wa hebt ge daar. iets wa ge op uw 15e ne keer wou proberen om cool te zijn. 1sleutelpunt en ge krijgt al ne bad trip en misselijk

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Weet de leeftijden niet echt met zekerheid, dus een beetje een schatting:

15: alcohol (echt een aantal glazen drinken dan, had daarvoor op mijn 12e ofzo weleens wat slokjes van een biertje gehad)
16/17: wiet (met wat jongens van school, maar ik inhaleerde niet goed dus merkte ook niets :wink: Pas in mijn vroege twintiger jaren weer verder geëxperimenteerd met wiet)
22/23: paddo's
24/25: truffels
28: LSA
29/30: LSD/MDMA/6-APB (benzo fury)
30: AL-LAD/1P-LSD/ALD-52
31: 2C-B
34: 4-HO-MET

Vergeet er wel een paar, maar deze schieten me even binnen nu. Ben eigenlijk vrij laat aan het experimenteren geslagen al denk ik dat dat ook wel beter is dan al deze dingen in je tienerjaren al doen.

Laatst bewerkt:
Hier qua harddrugs ook een laatbloeier hoor

15: Alcohol
18: Wiet
31: MDMA
32: Coke, Speed, GHB, 3MMC
En nu ik die research chemicals heb ontdekt komen er nog wel wat bij denk ik haha. En wil binnenkort wel eens lachgas proberen.

Laatst bewerkt:

Purplext

Badass junkie
13 alcohol
15 nicotine en wiet
16 paddo's
18 speed, mdma, lsd, ketamine, cocaine
19 2-cb
25 truffels
34 1-p lsd

Tot m'n 18e was ik tegen harddrugs (terwijl ik dronk en rookte ) Hilarisch nu achteraf, toen ik eenmaal begon, ging ik bijna elke week los

X vili X

Newbie
11 roken + wiet
13 alcohol
18 MDMA pil, ketamine
19 MDMA kristallen
20 coke, 4-FA, truffels
21 speed + lachgas
22 GHB
23 4-MMC
25 6-APB (aanstaand weekend)

Portobello

Belezen gebruiker
Moeilijk te zeggen, want wat is harddrugs?

Alcohol op mijn 17e, en dan breezertjes en Apfelkorn. Bah! Maar ik kom uit een dorpje en zo ging dat dan in de dorpsdiscotheek. Later werd het wijn en wodka met name. Stolichnaya, hmm!

Ik schaar benzo's daar wel onder, dus daar begon ik op mijn 21ste mee. Op mijn 21ste Ritalin en Captagon. Daarna rond mijn 23ste voor het eerst coke. Op mijn 25ste voor het eerst paddo's.

Daartussen wel met regelmaat cannabis maar dat is softdrugs. Ergens in die tijd ook nog codeïne, niet echt harddrugs misschien maar ik mikte meteen het hele pakje naarbinnen.

Sinds mijn 28ste vrijwel niets meer, tot een tijdje geleden (dit jaar nog, op mijn 35ste) weer tripmiddelen, Oxy, tramadol en af en toe Etizolam.

MDMA, speed, XTC: nooit gedaan, ook niet zo'n behoefte aan. Enige upper die ik nog zou doen is coke.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
waar haal je de mmc?

Deze vraag is niet toegestaan op het forum en leidt normaal gesproken meteen tot een permanente ban (conform forumregel 1).

Ik kan me echter voorstellen dat het niet voor iedereen even duidelijk is dat de regel ook geldt voor RC’s. Daarom blijft het deze keer bij een officiële waarschuwing. Niet meer doen dus, een volgende keer heeft het wel gevolgen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
MDMA, speed, XTC: nooit gedaan, ook niet zo'n behoefte aan. Enige upper die ik nog zou doen is coke.

Mag ik vragen waarom coke?

I.m.o. net de minste boeiende (en erg overprijsde) van dit drietal... ik zou van harte MDMA/XTC aanraden, voor mij echt met stip de meest bijzondere van de drie! Speed is ook wel leuk op z’n tijd, ik word er erg creatief van, maar wint het per definitie niet van de liefde van MDMA wanneer dat goed valt. Ik vind MDMA ook niet een heel erg duidelijke upper, veel zweveriger/chiller/dromeriger dan de standaard stimulant.

Helemaal je eigen keuze verder natuurlijk, ben wel benieuwd naar je beweegredenen.

Met jouw nick (waar ik altijd honger van krijg, gevulde portobello’s, yummm) had ik minstens verwacht dat je een beetje een psychedelicaliefhebber was, maar niet dus? :wink:

Bovenaan