Leeftijd 1e x harddrugs

Einstein

Badass junkie
Inderdaad.
Vooruit, DXM op 17 jarige leeftijd, verder nog nooit harddrugs op (alcohol dus niet meegerekend) en dat vind ik niet zo erg.

Peertje

Experimenterende gebruiker
Eerste keer pep, coke MDMA (XTC) en ketamine op mijn 28e ofzo..

Daarvoor jarenlang enkel roken en alcohol

Vanaf mijn 25 wel heel veel Efedrine genoven.. godenspul! goedkoop en makkelijk aan te komen :) voor mij dan..
wiet moet ik niet veel van hebben, als klein menneke van 16 wel gedaan, maar ik val er van in slaap
Ik vind het wel heerlijk om te roken, maar dan wel in combinatie met pep of coke, want dan blijf ik tenminste wakker...

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
als multigas meetelt 13 denk ik
14 : poppers ( en relatine snuive dan) en vanaf dan daily beginne smoke
op m'n 15 begonne met;
LSD,xtc

En dan op 16:
speed
coke
2c-b
paddos
mephedrone
mdma kristallen

Noarx

14 coke.
Was echter niet zo veel, wel vaker coke gedaan maar was telkens maar een paar puntjes ofzo.
De eerste keer dat ik echt gebruikte waren speed pillen toen was ik 17 volgens mij

bier

Badass junkie
14, nicotine, nootmuskaat
15, weed, hasj, dxm
16, oxazepam, xanaxx, speed, opium, ritalin, codeïne.

Noarx

bier zei:
Als dit meetelt was ik 11 :$
en als alcohol meetelt (wat volgens mij toch echt een hard drug is) dan was ik 2.. Stiekem het flesje bier van mn oom opgedronken toen hij aan het klussen was :beer:

endor

Badass junkie
Veel te vroeg.
Ik heb er nog altijd spijt van. En dat bewijs ik door weeral een lange tijd clean te blijven.
Ik gebruik nog zelden drugs. Zonder nicotine en alcohol meegerekend.

Andyy

Bewuste gebruiker
15e speed, 16e xtc en coke en 17 truffels. ben nu bijna 18, en gebruik nu echt bijna niks meer want het werd me een beetje te gek.

dollegekske

Bewuste gebruiker
14 - speed xtc
15 - coke
16 - alle rest die in mijn personal text staat behalve GHB, toen was ik 17

Word volgende week 18

12 blowen,13xtc,speed ,14paddo s,15 coke snuiven,16 basen,21 ghb,23 LSD , 27 opium/heroine en methamfetamine(1 malig) en tussendoor ook nog wel eens een vedwaalde popper,2-cb,2c-t-7 (was te koop in de smartshop) :)

zjimiz

Bewuste gebruiker
v.a. 14 jaar; bescheiden begin met alcohol, wat later meer opgevoerd werd :beer:

v.a. 18 jaar; geen harddrugs in jargon maar softdrugs; hash (alhoewel je vraagtekens bij beide labels kan zetten)

v.a. 20; veel van alles wat oraal gebruikt kan worden; mda, mdma, 2cb, 2ct, blue mystic, paddo's, lachgas, e.v....

v.a. 23; ook speed, coke

v.a. 30 alleen alcohol in grote mate

v.a. 35 alleen alcohol in normale mate

moraal van het verhaal: als je je wilde haren kwijt bent, begin je verdacht veel op je ouwe lui te lijken (waar nix mis mee is)

Manonnie

Wijs gebruiker
13 jaar, eerste keer drank zwaar misbruikt (ook echt van geleerd)
15 jaar, eerste twee jointjes
17 jaar, derde jointje
18 jaar, coke xtc pep en paddo's
19 jaar, lsd

en vanaf mijn 16e alcohol met normaal gebruik, ik heb het maar een keer echt goed misbruikt, dat was op mijn 13e en daarna ook gewoon nooit meer :tearsofjoy:

Irezz

Bewuste gebruiker
WhizzJunk zei:
Pothead. zei:
15.

Speed&paddos
ik ook :grin:

Was dat 'n recreatieve combinatie, of bedoeld als middel om weer nuchter te kunnen worden?

OT;

(Je kan wel érg duidelijk aflijnen wanneer ik naar kunstschool ging <<;:wink:

2 - bier. De snodaard werd helemaal ondergekotst, verdiende loon!

14 - wiet: ''Hey, nu ruik ik plots dat groene goedje dat m'n ouders roken?!''

14 - xtc

14 - Speed (maar ik zag er echt NIETS in)

15 - alcohol again, was niet de 2de keer, maar op die leeftijd probéérde ik te leren drinken. Mislukt & opgegeven

15 - Speed (Ik begon potentiëel te zien)

15: lsd - alleen, beetje getest, halve zegel

15~16 (het was rond m'n verjaardag) vollop lsd + mdma. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

15 - hasjolie.

16 - Paddo's (Was geen slechte ervaring, maar de helft van de groep ging fout, de andere helft brak het huis af. Ik werd gek omdat het toevallig mijn huis was. Toch, erg mentaal intens, zeker om kots te dweilen :grin: maar te abrupte stop.)

16 - ghb, overdosis.

16 - ketamine. Ultiem. Geweldig. en toch zou ik er nooit meer voor betalen.

17 - combinaties van drugs uitproberen. En poppers als ''nieuwe drug.''

Op m'n 17 - 18 (nu) is m'n lijstje al compleet wat mij betreft. Enkel lsd, wiet en speed is m'n geld waard nu. Toeval wil dat ik sinds een jaar eigenlijk geen cent meer uitgeef aan drugs O.o;;
~ohja! Laatste:
18 - mdma. Sprak me niet meer aan, gekregen op 'n feesje. Maar nog steeds nooit zonder lsd genomen. :stoned:

lolnoob

Bewuste gebruiker
16 alcohol
19 wiet
20 paddo's

En zo oud ben ik nu. Hopelijk kan ik LSD binnen een paar jaar aan dit lijstje toevoegen, daar ben ik erg benieuwd naar.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Eerste keer hard drugs was voor mij 15 (of 5 als je alcohol meetelt wat het ook doet denk ik zo toen me ma een drankje gaf als ik niet kon slapen in de avond...) met een pilletje en toen ging de bal rollen... :confused: :openmouth:
Daarna wiet, meer drank, en tripmiddelen toen ik een jaar of 19-20 was. :wave:

Bovenaan