eXeCuze zei:mja ik heb ook al paddo's gedaan dus denk dat ik het wel aan kan en wat kan er nou fout gaan in 10 min tot een half uurtje trippen ??

aangezien je online kan bestellen zonder dat zij weten hoe oud je bent... go for it!Psycho_Chrono zei:misschien zou jij mijn post eens moeten teruglezen. Een smartshop valt niet onder een coffeeshop
Voor een coffeeshop moet je inderdaad 18 jaar zijn, voor een smartshop is de leeftijd vrij. Zeg mij nu, waar haal jij je salvia dan als je onder de 18 bent ?
edit: paddo's zijn ook gerekend onder softdrugs en hoef je wederom geen 18 jaar voor te zijn
Bron: Azarius Bestelvoorwaarden.Azarius Bestelvoorwaarden zei:Door het gebruik van de website van en het bestellen bij Azarius Reform International gaat u akkoord met de volgende bepalingen:
Het gebruik van de website van en het plaatsen van bestelling bij Azarius is voorbehouden aan personen van 18 jaar en ouder.
Vreselijk irritant inderdaad. Had er net ook al last van. Zal wel nodig zijn om de host van dit forum te kunnen financieren, maar toch... blijft irritant.Psycho_Chrono zei:ik vind het irritant dat elke keer als ik smartshop intyp er een hele kutlink van azarius erachter komt, lijkt wel alsof ik bezeten ben met die site..
Sm@rtsh0p
smaRtshop
SmartshoP!

Dzy zei:Ik haat smartshop .
Dzy zei:Ik bedoelde het als grapje omdat die stomme autofill aanslaat als je alleen het woordje smartshop (smartsh0p) zegt.