Lees dit maar eens en denk eens na

ramon1976

Newbie
Na jaren gestopt te zijn met drugs ben ik weer zo een jaartje bezig gewwest met coke.
Ieder wekend lekker een grammetje of twee.
Op dat moment erg leuk,maar na het weekend ga je balen.
Weer aardig wat geld je neus ingesnoven en een depri gevoel.

Nu na 3 maanden gestopt te zijn zie ik in wat ik allemaal voor rare ongein gedaan hebt.

Allereerst ben je je eigen lichaam en hersens kapot aan het maken.
En is het goed zonde van je geld.

Leuk om te doen op DAT moment en na het weekend een kut gevoel ervan hebben.

Je relatie naar de klote aan het helpen en (vage)vriendenkring aan het opbouwen.

Ik werk niet bij een of andere hulpverlening,maar misschien kan ik mensen helpen een andere gedachtegang te laten krijgen en uit dit cirkeltje te halen.

Realiseer je goed dat als je coke gebruikt(of andere shit)je je eigen kapot aan het maken bent.
Denk misschien eens aan het geld dat je er aan uitgeeft.(meer mensen stoppen door dit dan eraan te denken dat ze der eigen kapot maken,raar maar waar).

hoop dat ik hiermee een beetje kan helpen.

Iemand die de tyfuszooi goed zat is.

sneeuwuil

Experimenterende gebruiker
good thinking ramon, ik ben voorhet eerst twee maanden volledig clean en het bevalt me prima zo. ik heb al mijn oude sociale contacten verbroken, en ben liever alleen dan verder te gaan met gebruiken. ik heb nu een nieuw leven. en daar ga ik voor :) :wave:

Emo

Bewuste gebruiker
kijk dit soort dingen hoor ik nu graag :)
mensen die zelf de kracht vinden om hun mess op te ruimen
well done :grin:

swen

Experimenterende gebruiker
ik probeer ook te stoppen
ik had een vraag .
hoe langer dat je niet gebruik wordt de drang ook minder ?

ben je bv na een lange tijd clean te zijn ook weer zo bij af ?

vriendelijke groeten swen tips om te stoppen zijn welkom ik wil graag iemand spreken die al ffe clean is

thanx buddy s

Enigmatique

Belezen gebruiker
De drugs is niet verslavend,het is de persoon die gebruikt die verslaving in zich heeft..

Ik ken mensen die twee weken in de maand gebruiken en de andere twee zonder problemen niet (ivm met werk)

Its all about yourself ..maar hey..
goed dat jer vanaf bent van dat spul!

Bovenaan