Na jaren gestopt te zijn met drugs ben ik weer zo een jaartje bezig gewwest met coke.
Ieder wekend lekker een grammetje of twee.
Op dat moment erg leuk,maar na het weekend ga je balen.
Weer aardig wat geld je neus ingesnoven en een depri gevoel.
Nu na 3 maanden gestopt te zijn zie ik in wat ik allemaal voor rare ongein gedaan hebt.
Allereerst ben je je eigen lichaam en hersens kapot aan het maken.
En is het goed zonde van je geld.
Leuk om te doen op DAT moment en na het weekend een kut gevoel ervan hebben.
Je relatie naar de klote aan het helpen en (vage)vriendenkring aan het opbouwen.
Ik werk niet bij een of andere hulpverlening,maar misschien kan ik mensen helpen een andere gedachtegang te laten krijgen en uit dit cirkeltje te halen.
Realiseer je goed dat als je coke gebruikt(of andere shit)je je eigen kapot aan het maken bent.
Denk misschien eens aan het geld dat je er aan uitgeeft.(meer mensen stoppen door dit dan eraan te denken dat ze der eigen kapot maken,raar maar waar).
hoop dat ik hiermee een beetje kan helpen.
Iemand die de tyfuszooi goed zat is.
Ieder wekend lekker een grammetje of twee.
Op dat moment erg leuk,maar na het weekend ga je balen.
Weer aardig wat geld je neus ingesnoven en een depri gevoel.
Nu na 3 maanden gestopt te zijn zie ik in wat ik allemaal voor rare ongein gedaan hebt.
Allereerst ben je je eigen lichaam en hersens kapot aan het maken.
En is het goed zonde van je geld.
Leuk om te doen op DAT moment en na het weekend een kut gevoel ervan hebben.
Je relatie naar de klote aan het helpen en (vage)vriendenkring aan het opbouwen.
Ik werk niet bij een of andere hulpverlening,maar misschien kan ik mensen helpen een andere gedachtegang te laten krijgen en uit dit cirkeltje te halen.
Realiseer je goed dat als je coke gebruikt(of andere shit)je je eigen kapot aan het maken bent.
Denk misschien eens aan het geld dat je er aan uitgeeft.(meer mensen stoppen door dit dan eraan te denken dat ze der eigen kapot maken,raar maar waar).
hoop dat ik hiermee een beetje kan helpen.
Iemand die de tyfuszooi goed zat is.