Ik heb de laatste tijd behoorlijk wat legaal spul gekocht bij verschillende shops in Tilburg.
Kwaliteit van de weed is over het algemeen behoorlijk goed en relatief goedkoop.
Verpakking varieert nogal per leverancier, maar is over het algemeen netjes.
THC percentages variëren van 15 tot 28%.
Hash heb ik ook een aantal keren gekocht.
Als het gaat om stoned worden, dan lukt dat prima, maar de smaak is niet optimaal.
Beste ervaringen heb ik met de static hash die van verschillende soorten wordt aangeboden met THC percentages van rond de 50 procent.
Smaakt redelijk, maar vooral ideaal om edibles van te maken, aangezien je erg veel THC krijgt voor je geld.
Ook hebben ze tegenwoordig vapes met een halve gram rosin erin (als ik het me goed herinner 64 en 66% THC).
Zowel een indica als een sativa.
Beetje gemengde gevoelens hierover.
De smaak is prima, het werkt prima en zeer snel en je ruikt er niet heel veel van, waardoor je vrij anoniem op straat of binnen kan roken.
Nadeel is dat je vaak flink hard moet hijsen om wat binnen te krijgen. Volgens de medewerker in de shop hadden al meerdere mensen hierover geklaagd.
Daarnaast is zo'n vape nogal prijzig. Ongeveer 20 euro duurder dan de rosin, die ook los verkrijgbaar is. Nogal een groot prijsverschil voor een wegwerp vape (wel oplaadbaar).
Verwacht van de rosin trouwens geen topkwaliteit, zoals in het minder legale circuit wel eens beschikbaar is. Maar de prijs is dan ook de helft lager als wat ik voor topkwaliteit wel eens betaald heb.
Alles samen ben ik erg positief over het experiment.
Fijn idee om te weten dat de weed echt schoon is, qua weed ruim voldoende keuze en ook nog eens fijn geprijsd.
Het wordt wel tijd dat er ook edibles beschikbaar komen.
Ik heb deze slechts een keer gezien in een shop en dat waren erg dure bonbons met maar 5mg THC per bonbon.
Zaten wel in een mooi doosje.