Lege envelopjes in water

Mr. Q

Newbie
Beste leden,

Ik heb mij laten vertellen dat als je een aantal lege envelopjes hebt (waar pep in heeft gezeten), en je deze in het water doet en dit een halfuur laat staan & vervolgens het water opdrinkt, dat je dan alsnog wat voelt.

Klopt dit?

Heb hier namelijk nog circa 30 lege envelopjes liggen, en vraag mij af of dit echt werkt.

Grtz,
Mr. Q.

Addick

Bewuste gebruiker
30 envelopjes.

3 mg per sealtje.
30x3= 90 mg.

Zou je dus kunnen voelen,maar dan moet er wel 3 mg nog in zitten per ding.

SChraapzzee

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Redelijk veel bank biljetten hebben toch pep resten? Ga daar anders na het sealtjes project mee aan de gang xD

SperSIZEboon

Badass junkie
Ketaboy zei:
Redelijk veel bank biljetten hebben toch pep resten? Ga daar anders na het sealtjes project mee aan de gang xD

moet je dollars nemen, geloof dat op een behoorlijk groot deel van alle biljetten sporen van drugs zijn gevonden.
was toen toch ook in het nieuws dat er in een bepaalde stad coke in de lucht zat ofzo.

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Als die sealtjes allemaal van de afgelopen 4 weken waren doet het vast nog wel wat ja.
Als ze al een half jaar in een la liggen geef ik je weinig kans.

pretender

Belezen gebruiker
succes ermee jongen...

ik geloof dat spanje nummer 1 is met de meeste drugsresten op de bankbiljetten..

hast la pasta.. :openmouth:

adios :wave:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Lol, speed is zo verschrikkelijk goedkoop.
Waarom moeilijk doen met 30 oude sealtjes, zoek 5 euro loop naar je lokale speedboer en haal een gram. :grin:

Shana_P

Belezen gebruiker
Wat voor nut heeft dat om al die sealtjes bij te houden?
Is een beetje vragen om problemen vind ik.
Kzou zegge koop ineens een nieuwe gram :d

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja idd ik zou ook gwn een nieuwe gram gaan halen.
kost toch max. 10 euro :grin:
als het nu coke was zou ik hebt mss nog hebben gdn het kost 40 euro meer.

DreamWeaver

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
Ketaboy zei:

moet je dollars nemen, geloof dat op een behoorlijk groot deel van alle biljetten sporen van drugs zijn gevonden.
was toen toch ook in het nieuws dat er in een bepaalde stad coke in de lucht zat ofzo.

In Rome (vooral in de buurt van de uni daar) is de verhouding coke in de lucht groter dan waar dan ook.

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker

:confused:

Drientje

DF-koning
Ah een likker... Ik heb een hekel aan likkers en schrapers. Van die gasten die hun sealtje net zo lang schrapen tot er geen sealtje meer over is... Verslaafden...

Taat

Bewuste gebruiker
Als je er een klein lijntje sos uit zou kunnen los weken oké (weet niet eens of het wel werkt mja)
Maar pep? koop gewoon nieuwe :wave:

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Ik ga geen pauper/junkie grappen maken...

in plaats daarvan, een keiharde:

HAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

Deep Blue

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
Ketaboy zei:

Ne prof waar ik ooit les heb van gehad onderzocht het cokegebruik van Antwerpen...aan de hand van concentraties van bepaalde stoffen in de Schelde.

:mrgreen:

Spor

Wijs gebruiker
DonnieDark0 zei:
Lol, speed is zo verschrikkelijk goedkoop.
Waarom moeilijk doen met 30 oude sealtjes, zoek 5 euro loop naar je lokale speedboer en haal een gram. :grin:

Dat sowiso ! Als je ergens net zo lang werkt als je wacht op het oplossen van de speed in je glas, heb je geld voor een gram ! Is nog beter voor je tanden ook

pilliewilly zei:

:beer:

En verder, ga ik hiermee mee:

Lektroluv zei:

Bovenaan