Lichamelijke schade onder invloed

kunlan

Belezen gebruiker
Eckster C zei:
lysergine25 zei:
een bijna hartaanval op een bommetje 46% pep van ongeveer 500 mg ( schatting)

oei en ik neem meestal bommetjes van 1 gram ::tongueout:

Echt de hardste kerel ooit hé gij LOL

Gelukkig nog geen lichamelijk schade opgelopen ...gebruik dan ook geen alcohol, toch wel de grootste boosdoender op dat vlak :wave:

honingolie

Bewuste gebruiker
Ik reed een keer na een avondje zuipen in de kroeg (back in the day) langs het zwembad, en dacht daar een vette nieuwe skatespot te zien.. Dus wij ernaartoe om het te gaan checken.. Ik wou naast de ingang over het hek klimmen - in de bosjes- om dit potentiele skatewalhalla van dichtbij te aanschouwen, maar zag daarbij het dubbele prikkeldraad over het 'hoofd' en klapte er met m'n gezicht vol op. Met als gevolg een flinke snijwond over m'n hele gezicht.. Ik merkte eerst niks (verdoofd door de drank) tot een maat opmerkte dat ik bloedde.. Thuis aangekomen schrok ik me de tyfus, m'n hele hoofd zat onder het bloed.. Ik zag mezelf al als een soort mislukte scarface door het leven gaan, maar de wond viel gelukkig mee en ik heb er maar een heel klein litteken aan overgehouden. :sunglasses:
De 'spot' bleek uiteindelijk onskatebaar.

Spor

Wijs gebruiker
exact zei:
neus gebroken toen ik te stoned was om mezelf op te vangen, ik werd geduwd door iemand onder invloed van speed :angry:

Haha hoe ik me dat voorstel ziet het er echt idioot uit :grin: dat er zoon gare gast loopt, en ernaast / achter zooneen met vet drote doppen, en dat die de gare gast dan omduwd en die valt gewoon om met zn armen naast zn lichaam :grin:

hahaha, nvm, ik ben stoned

plopkoek

Bewuste gebruiker
Alchole:
-Muurinspectie's
-Grondinspectie's
-Met men zatte kop tegen een politie combi rijden die langs de kant van de wegstond, was btw aant flitsen ! Was wel lol :grin:
-Dacht dat de deur openstond , dus ik loop, BOEM , ouch, de deur was dus nog dicht !

:wave:

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Alcohol: Peuk goed aangestoken, laat hem vallen, pak hem op en hijs aan de verkeerde kant :cry: Dat dee écht pijn :rolleyes:

XTC: Iemand drukt per ongeluk zijn peuk op me wang zonder dat ik het doorheb, zo zate we dus 5 seconde voor ik opeens doorhad dat t een beetje jeukte :tongueout:

Kmind

Belezen gebruiker
Ooit een stuk tand(kaak) eraf gebete op mdma.
En vrijdag m'n lip opengebeten, m'n snelle beetje onderschat..
Verder paar keer over een stoeprandje ofzo gevallen terwijl ik gaar/zat was en ooit een keer van een hek gevallen toen ik ghb in m'n drinken had.

dollegekske

Bewuste gebruiker
Uhm.. Blauw oog toen ik stoned was .. (glazen deuren zijn dan onzichtbaar in mijn wereld)

En voor de rest blauwe plekken enzo van het vallen met de fiets als ik dronke naar huis strompel :P

leuk topic :wink:

Skippy

Wijs gebruiker
Toevallig was er gister iets gebeurd, ik schrok me rot, ik had een avondje pillen en ik kom thuis, ligt mn vriend bloedend op de bank, ik denkt WTF wat is er gebeurd !!! Het enige wat hij zegt is laat me met rust! hele huis lag onder de drank!! Ik met mn strakke kop wil mn telefoon op de tafel leggen, maar ik miste de glasplaat die erop hoort te leggen, werd ik helemaal gek ik dacht al dat ie een koprol op de tafel had gemaakt, maar dat hadden ze voorkomen door die plaat eraf te halen. Hij weet helemaal niks meer wat er is gebeurd, hij was echt van het pad.
Ze hebben er een film van gemaakt, mn vriend al was balletje lam en aan de snuif , trekt ie nog een fles whiskey open. Dat heb het hem gedaan...
En toen veranderde hij in een stier hij brak het halve huis af, begon keihard te stoeien en sprong bovenop de visite, moraal van het verhaal ...

Wanneer ik er NIET ben, gebeurd er weer wat ? wat een actie...

boven en onderlip kapotgebeten op xtc of speed, moest ik dag erna op de klasfoto :grin:
brandwonden op mijn voet van mijn overvloedig gedans!

Fezz

Belezen gebruiker
Na avondje doorzakken op alcohol + coke, rond half 6 in de ochtend uitglijden in de woonkamer over een tafel met daarop een glazen kandelaar, ding valt op de grond kapot ik erboven op stuk glas spiest mn zijkant van mn keel en scheurd mn slagader door midden.

Bloedfontijntje in de woonkamer toen met de ambulance naar ziekenhuis +/- 3 liter bloed weg, snel aan universeel bloed gelegd (allergisch werd er paars van) toen naar de OK (narcose kickt in ook wel waus) en vervolgens na 2 uur opereren lag ik ff op de IC..

Door de combi alcohol + coke + adrenaline deed het geen pijn, maar errruug veel geluk had ik dacht echt dat ik doodging..

elstinkydermeister

Belezen gebruiker
na een dikke joint toch teveel zelfvertrouwen maar te weinig controle: met brommer over jumpbox in skatepark gesprongen, op achterwiel geland en achterover geslagen, staartbeen gebarsten, brommer zwaar nr de kloten. maar ik ging wel hoog! :grin:

veel whisky in een mindere periode: meer dan eens omgekeerde kruisen in men arm gesneden, bewust weliswaar

veel whisky na de mindere periode: in een kraan van ong 7 verdiepen hoog kruipen, van het uitzicht genieten, terug nr beneden komen en daar zo lomp zijn om over bouwmateriaal te struikelen en enkel te verstuiken.

speed op goa: uren en uren aan een stuk dansen, na de lange rit terug de volgende avond bijna niet meer uit de auto raken van verkramptheid

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Skateboarden als ik stoned was.. trunk blijft achter de rand hangen na een kickflip en ik schuif met mn plaat van boven naar onder over de halfpipe.. rechterkant van mn gezicht helemaal weg geschuurd..

Ook een keer gewoon random tricks op de halfpipe terwijl k stoned was.. ineens ben k mn board kwijt.. hmm kut daar komt de pipe.. klabats.. arm op 2 plekken gebroken en (alweer) een hersenschudding

riflexz

Bewuste gebruiker
Ik heb bijna altijd last de zon & maandag van mijn voeten, wanneer ik xtc heb gepakt, omdat ik de zaterdagnacht zodanig hard sta te dansen (hardstyle/jump), en gezien xtc je lichaam verdooft, voel je dit op het moment niet, maar oo jee, als het uitwerkt wel

acidboy

Badass junkie
jcutter123 zei:
Dat klopt :)
Ik heb meerdere persoonlijkheden, maar ik heb nog nooit voor schyzofrenie gescoord :)

Lees je dan voor de grap nog maar eens in op het ziektebeeld van schizofrenie.

OT: out gaan van wiet/alcohol .. head first op straat. Niets gebroken, geen tand, geen neus.. niets. Wonder boven wonder alleen schaafwonden en bloederige chaos, goed weggekomen dus.

Pas een toefje beter op sindsdien.

Drientje

DF-koning
acidboy zei:
jcutter123 zei:
Ik heb meerdere persoonlijkheden, maar ik heb nog nooit voor schyzofrenie gescoord :)

Dikke bullshit, mpd(multiple personalty disorder) hoeft geen reet te maken te hebben schizofrenie. Google is je vriend.

Patients may experience an extremely broad array of other symptoms that resemble epilepsy, schizophrenia, anxiety, Mood disorders, posttraumatic stress, personality, and eating disorders, with frequent misdiagnoses and ineffective treatment.[9] Patients may experience auditory hallucinations of the various alters conversing, and may be misdiagnosed as psychotic as a result.

Bron: wikipedia over Dissociative identity disorder

acidboy

Badass junkie
Drientje zei:
acidboy zei:
jcutter123 zei:

Dikke bullshit, mpd(multiple personalty disorder) hoeft geen reet te maken te hebben schizofrenie. Google is je vriend.

Patients may experience an extremely broad array of other symptoms that resemble epilepsy, schizophrenia, anxiety, Mood disorders, posttraumatic stress, personality, and eating disorders, with frequent misdiagnoses and ineffective treatment.[9] Patients may experience auditory hallucinations of the various alters conversing, and may be misdiagnosed as psychotic as a result.

Bron: wikipedia over Dissociative identity disorder

Dat was mn hele punt.....

Spor

Wijs gebruiker
jcutter123 zei:

ah geen wonder dat je zo veel posts hebt in zo weinig tijd, jij post voor een paar man :P

Robadob

Newbie
Compleet van de planeet van een in iets te rap tempo ingenomen Capsule, MDMA-kristallen, en iets te veel GHB.
Werdt zo ongeveer gereduceerd tot amoebe en lag plat op m'n buik op de vloer en kon alleen vooruit komen door m'n voeten te bewegen, zeehond-stijl!
Volgende dag kijk ik in de spiegel, m'n hele gezicht onder de schrammen van die vloer-actie!! SUKKEL!!!!

Maar heb wel verschrikkelijk gelachen!!! :smoke:

toen ik 5 yalli's op had kreeg ik gewoon een vlaag heb tegen muur lope ramme klauwe helemaal verrot..
ben een keer van een fietstunnel afgesprongen toen ik knetter was van de pep.:P best grappig klapte echt mega hard op me enkel hij was ook extreem dik...:tongueout:
en ik heb me hand een keer verbrand terwijl ik X op had .. iemand was een ei aan het bakken en ik had honger en wou hem uit de pan pakken met me hand..xD dat was wel ongeveer de domste actie.. mjah en nog een andere keer toen ik in de sloot sprong maar daar ben ik verder niet bij gewond geraakt..:tongueout:

Bovenaan