Lichtblauwe Nike xtc met keta?

Elessar

Newbie
Hey mede-trippers en -spacers! Onlangs ben ik in het bezit gekomen van xtc-pilletjes , de lichtblauwe Nike, 320mg per tablet. Volgens mijn nachtapotheker bevat deze pretpil naast mdma ook keta. Helaas kan ik nergens info vinden over een Nike die keta bevat... Iemand die deze pil kent, en mij weet te vertellen van het effect? Groets

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Elessar zei:
Hey mede-trippers en -spacers! Onlangs ben ik in het bezit gekomen van xtc-pilletjes , de lichtblauwe Nike, 320mg per tablet. Volgens mijn nachtapotheker bevat deze pretpil naast mdma ook keta. Helaas kan ik nergens info vinden over een Nike die keta bevat... Iemand die deze pil kent, en mij weet te vertellen van het effect? Groets

Het beste antwoord wat ik geven kan is: Geen idee, zijn teveel verschillende pillen om daarover een juist antwoord te kunnen geven.
Testcentra en je hebt echt zekerheid Kan wel speculeren over wat erin zit maar dat heeft geen zin, 320mg is stevig, zou me niets verbazen als dat ook al wat lager uitvalt uiteindelijk.. Altijd even laten testen weet je wat en hoe, en kom je niet snel tegen "verrassingen" aan te botsen. Mooi verkopers praatje van die "apotheker" in ieder geval!

Elessar

Newbie
Heb ondertussen van een vriend doorgekregen dat hij m ook al op heeft, en dat je er een lekkere diepe space-bui van krijgt! a.s. weekend ga ik het gewoon proberen! Ik vertrouw de dealer wel met zijn spulletjes, hij heeft altijd erg goede kwaliteit. In ieder geval bedankt voor de reacties! 320mg is trouwens wat het tablet echt weegt, heb een zeer nauwkeurig weegschaaltje!

Paddo100

Bewuste gebruiker
Not sure if serious... :confused:

Het gaat niet om het gewicht van de pil maar om het gewicht MDMA wat er in zit, pannekoek

Elessar

Newbie
Mijn dealer had het over 140 mg, wat redelijk kan kloppen, gezien het effect. Heb m pas dus geprobeerd. Effect is goed maar niet zo heel bijzonder. Iig geen keta-effect gehad, heb ik ook meteen de dealer maar vermeld, hij bleek t nog maar net te hebben, en had van anderen ook al gehoord dat er echt geen keta in zit.

P.S. Drugsgebruiker he, die zijn soms wat pannenkoekerig :grin:

d-keta

Newbie
Elessar zei:
Mijn dealer had het over 140 mg, wat redelijk kan kloppen, gezien het effect. Heb m pas dus geprobeerd. Effect is goed maar niet zo heel bijzonder. Iig geen keta-effect gehad, heb ik ook meteen de dealer maar vermeld, hij bleek t nog maar net te hebben, en had van anderen ook al gehoord dat er echt geen keta in zit.

P.S. Drugsgebruiker he, die zijn soms wat pannenkoekerig :grin:

Ik zelf voel ook nouwelijks wat van de keta als ik MDMA op heb dus er kon wel keta in zitten.

Regret

Newbie
Laatst me eerste keer pillen met deze pil gedaan, had er 2 1/2 genomen in 3 uur en vond t niet echt speciaal, wel al paar keer pure mdma gedaan dus mss daarom?

Tufnut

Badass junkie
Een goede pil maakt geen verschil tenopzichte van pure mdma; beide dezelfde werkzame stof. Het is uiteindelijk de dosis die telt.

Bovenaan