Liefde is...

Liefde is een chemisch proces dat moet leiden tot voortplanting.

• Feit.

Stemmen: 14 45,2%
  • Mening.

Stemmen: 17 54,8%

• Totaal aantal stemmers
    31

Lana

Wijs gebruiker
... I don´t know.
Als in relaties, ik heb er geen kaas van gegeten. Hate it.

... Onvoorwaardelijk, als t over je eigen vlees en bloed gaat.

minn

Badass junkie
Hou me even stevig vast.
Asjeblieft.
Laat me even rusten
Met mijn hoofd op jouw schouder
Laat mijn lasten rusten
In jouw lege hart
Ik heb je even nodig
Eventjes
Dan begin ik weer met een nieuwe start.

Ik zal het je zeggen als ik je nodig heb
Ik zal het je zeggen als ik me rot voel
Dan zal ik je steun nodig hebben
Die van je schouders
En je hart
Jouw lege hart
Opgevuld met mijn lasten
Met mijn geheimen
Met mijn leugens.

kees

Belezen gebruiker
Voor mij is liefde die eerst beet van die ham in die gouden morgen , die flinke snauw in die spek met bonen met worst , die hap waar heel je lijf van sidert van genot :hearteyes: o' wat is eten fijn , een lekker kippetje aan het spit overgoten in botersaus , die kalkoen van oma die we samen met kerst opeten met opa john o wat ik eet ik graag . :hearteyes:

kees

Belezen gebruiker
mijn verslaving is eten en dan voor mij is dat pure liefde , ik gebruik niets meer ik eet liever . Eten kan ook een harde verslaving zijn geloof mij dus waarom opent men hier geen speciaal topic over????? je hebt speed , alcohol ghb enz waarom geen eten ?

El Retro

Wijs gebruiker
kees zei:
mijn verslaving is eten en dan voor mij is dat pure liefde , ik gebruik niets meer ik eet liever . Eten kan ook een harde verslaving zijn geloof mij dus waarom opent men hier geen speciaal topic over????? je hebt speed , alcohol ghb enz waarom geen eten ?

als ik al jou posts lees word ik misselijk.

kees

Belezen gebruiker
wie heb jij vandaag niet kunnen neuken ? wat een vriendelijke opmerking hier weer , geef jou een goede raad gozer ga buiten een uurtje met je blote kont in de wind staan hoop dat je dan afgekoeld bent

GewoonVOL

Wijs gebruiker
kees zei:
Voor mij is liefde die eerst beet van die ham in die gouden morgen , die flinke snauw in die spek met bonen met worst , die hap waar heel je lijf van sidert van genot :hearteyes: o' wat is eten fijn , een lekker kippetje aan het spit overgoten in botersaus , die kalkoen van oma die we samen met kerst opeten met opa john o wat ik eet ik graag . :hearteyes:

gast. ik lig hier in een deuk om jou. jij bent echt een fucking retard. :mrgreen:

El Retro

Wijs gebruiker
omdat al je posts gaan over schijt en dergelijke. Ofwel om vettig eten. En in de topic over hoe je een bierflesje opent zeg je: probeer het niet anaal want dat doet pijn. Jezus.

kees

Belezen gebruiker
gast ik heb 2 weken een half hard afgezien met dieeten en nu is die ontlading daar . Maar o wee als jullie jullie liefde verklaren over pep of coke of enz dan is dat allemaal in orde maar als ik mijn liefde verklaar over de echte geneugden des leven eten en drinken dan ben ik een idioot . Wat is het verschil juist niets IK HOU VAN LEKKER ETEN en DAN . en dat van dat bierflesje is mij wel niet gelukt HOOR moesten jullie dat niet weten. :smilingimp:

El Retro

Wijs gebruiker
kees zei:
gast ik heb 2 weken een half hard afgezien met dieeten en nu is die ontlading daar . Maar o wee als jullie jullie liefde verklaren over pep of coke of enz dan is dat allemaal in orde maar als ik mijn liefde verklaar over de echte geneugden des leven eten en drinken dan ben ik een idioot . Wat is het verschil juist niets IK HOU VAN LEKKER ETEN en DAN . en dat van dat bierflesje is mij wel niet gelukt HOOR moesten jullie dat niet weten. :smilingimp:

het is al lang goed

^_^

Bewuste gebruiker
kees zei:

Moron!

kees

Belezen gebruiker
zoals ik hier al eerder aanhaalde als ik mijn liefde verklaar over eten dan word ik uitgelachen maar als jullie over drugs bezig zijn en zo praten dan is het allemaal in orde .

^_^

Bewuste gebruiker
Het is hoe je het brengt...snap je dat zelf niet? Ik ga echt keihard stuk om jou. Ookal hoop ik dat je dat probleem kan oplossen. Als het al serieus is :mrgreen:

Imke

Badass junkie
kees zei:
zoals ik hier al eerder aanhaalde als ik mijn liefde verklaar over eten dan word ik uitgelachen maar als jullie over drugs bezig zijn en zo praten dan is het allemaal in orde .

^Ga dan ergens zeiken op een voedselforum ofzo.

Liefde is... speciaal.

Happydude

Belezen gebruiker
oh heerlijk gewoon !! zo vol als jullie van elkaar zijn :openmouth:

Mensen, wat een agressie.

zien jullie het dan niet :rolleyes:

liefde is agressie en haat.

net zo iets als -->

IK HAAT PEP !!! WHAAAAGRGGGGRRRRR BRRRRR zo dat was lekkerrs !!

Deranged

Badass junkie
Anyone can do anything if they hold the right card
So I'm thinking about my life now
And I'm thinking very hard

Deranged

Badass junkie
She says, What do you call love
well I call it Harry
Oh, please I'm being serious
what do you call love

Well I don't call it family and I don't call it lust