Liefde is...

Liefde is een chemisch proces dat moet leiden tot voortplanting.

• Feit.

Stemmen: 14 45,2%
  • Mening.

Stemmen: 17 54,8%

• Totaal aantal stemmers
    31

Ellesdee

Badass junkie
Sometimes things turnout the wrong way
You gotta stay strong, you gotta move on
The hardest lessons are the ones that keep you stunned and speechless

Ellesdee

Badass junkie
What's the point of makin' plans
You break all the ones we had
I don't know where we went wrong
Cuz we used to be so strong

Where do I go from here
You've gotten under my skin
And I don't know how
To get out of this place that I'm in

Ellesdee

Badass junkie
Als twee mensen uit elkaar gaan, is het altijd degene die niet verliefd is, die de lieve woordjes zegt.

Dikwijls geraken twee minnenden op elkaar verliefd om eigenschappen die zij niet bezitten en gaan zij uiteen om gebreken die zij evenmin bezitten.

Mannen huwen liever een maagd omdat ze niet tegen kritiek kunnen.

xtaz

Wijs gebruiker
Straffe taal. :)

Uit mijn ervaring met mijn ex kan ik zeggen:

Punt 1: kan wel eens waar zijn ja.. Hoewel ik dat nog altijd niet 'wil' of 'kan' beseffen.
Punt 2: Dikwijls.
Punt 3: Niet waar en tegelijk ook weer waar. :rolleyes:

Maar er zijn nog mannen op deze wereld die wél weten wat liefde is.
Die wél weten wat een vrouw wil.

:wave:

cunt

Wijs gebruiker
liefde is mooi als het beantwoord word. als dat niet zo is .. dan is het enorm kut en ga je je er niet beter op voelen.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Echte ware liefde is met geen gevoel te onschrijven. En gelukkig voel ik dat op dit moment. Heb me nog nooit zo geweldig gevoeld. Het gevoel alsof je constant al onder invloed bent :)

Maar liefde is en blijft ook heel moeilijk.

Ik vind die liefde is.... plaatjes geweldig :P Zijn er 1000 den van :grin:

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

''liefde is een verdraaid beeld van houden van... wanneer je iemand liefhebt betekent dit dat je bij elkaar wil zijn tot de een het niet meer ziet zitten en de ander achterblijft met de kapotgeslagen resten van wat het ooit was of geweest had moeten zijn... dit is bij 97% van de gevallen, er zijn uitzonderingen maar helaas zijn deze niet te herkennen voordat het te laat is'' - Per Verz

Fishhead07

Wijs gebruiker
Patta_freak zei:
''liefde is een verdraaid beeld van houden van... wanneer je iemand liefhebt betekent dit dat je bij elkaar wil zijn tot de een het niet meer ziet zitten en de ander achterblijft met de kapotgeslagen resten van wat het ooit was of geweest had moeten zijn... dit is bij 97% van de gevallen, er zijn uitzonderingen maar helaas zijn deze niet te herkennen voordat het te laat is'' - Per Verz

Mooi gesproken. En klopt inderdaad voor 97%. Ik ben momenteel heel verliefd en hoop dat ik niet bij die 97% eindig. Want dan breekt me hart in 1000 stukken en daar is geen lijn voor. Maar je ziet het pas als de relatie uit is. Je kan het niet voorspellen. Dus ik geniet met van elke dag :)

Love me meisie :)

azgaza

Badass junkie
Het is waar dat het voor één altijd wel pijnlijk eindigd, mijn eerste ex was ik de gene in pijn, en de tweede keer liet ik mijn ex totaal verscheurd achter. Nog steeds trouwens, hij heeft zijn leven na ruim 4 maanden nog steeds niet op poten.
Achja.. ik heb nu iemand, en ik wil niet meer te veel aan de schuld denken. Veel te blij met mijn vriend haha.

Fishhead07

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Het is waar dat het voor één altijd wel pijnlijk eindigd, mijn eerste ex was ik de gene in pijn, en de tweede keer liet ik mijn ex totaal verscheurd achter. Nog steeds trouwens, hij heeft zijn leven na ruim 4 maanden nog steeds niet op poten.
Achja.. ik heb nu iemand, en ik wil niet meer te veel aan de schuld denken. Veel te blij met mijn vriend haha.

Maarja klopt wel. Er zijn maar heel weinig mensen die zonder ruzie uit elkaar kunnen gaan. Zeker niet als de relatie heel serieus is en je echte liefde voelt. Kijk is het een korte relatie en je vind elkaar wel leuk maar je ziet geen toekomst. Ja als het dan uit gaat na een maandje ofzo. Zal je daar gaan tranen om huilen. Maar bij echte liefde zeker wel :)

azgaza

Badass junkie
Fishhead07 zei:
azgaza zei:

Maarja klopt wel. Er zijn maar heel weinig mensen die zonder ruzie uit elkaar kunnen gaan. Zeker niet als de relatie heel serieus is en je echte liefde voelt. Kijk is het een korte relatie en je vind elkaar wel leuk maar je ziet geen toekomst. Ja als het dan uit gaat na een maandje ofzo. Zal je daar gaan tranen om huilen. Maar bij echte liefde zeker wel :)

Ja zeker; en de laatste die ik dus kapot achterliet, en die na 4 maanden nog steeds helemaal verdrietig, depressief en in de war is, was een relatie van 2 jaar, hij (en ik toendertijd) dachten dat het misschien wel levenslang zou kunnen zijn. Maarja die dingen kan je niet voorspellen.

Fishhead07

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Fishhead07 zei:
azgaza zei:

Ja zeker; en de laatste die ik dus kapot achterliet, en die na 4 maanden nog steeds helemaal verdrietig, depressief en in de war is, was een relatie van 2 jaar, hij (en ik toendertijd) dachten dat het misschien wel levenslang zou kunnen zijn. Maarja die dingen kan je niet voorspellen.

Ja ik kan het hee goed begrijpen dat als je na zon tijd uit elkaar gaat. En je dacht de ware te zijn voor elkaar. Dat je daar goed van naar de klote bent :cry: Als mijn vriendin het nu zou uitmaken zou ik daar ook veel tranen om huilen :)

Ja liefde is heel mooi maar ook heel breekbaar helaas. En je kan de toekomst niet voorspellen :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ja dat is het nadeel van liefde en de toekomst. Je kan het niet voorspellen en ook al denk je voor altijd bij elkaar te blijven alleen de tijd kan het leren :)

maar daarom moet je der van genieten

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Bovenaan