Fishhead07
Wijs gebruiker
Ellesdee zei:liefde is een illusie
Liefde is mooi. Maar het kan heel veel pijn en haat veroorzaken. Maar zolangb de liefde er is zo ik het omschrijven als prachtig
Ellesdee zei:liefde is een illusie
Serenity zei:Liefde is inderdaad een illusie. Een begrip dat nooit zal bestaan.
azgaza zei:Niks illusie, gewoon chemie.
Ellesdee zei:If you love something let it go. If it doesn't come back, you never had it. If it comes back, love it forever.
Fishhead07 zei:Ellesdee zei:If you love something let it go. If it doesn't come back, you never had it. If it comes back, love it forever.
Mooi gesprokenEigen woorden of geciteerd ???
)
Ellesdee zei:Fishhead07 zei:Ellesdee zei:If you love something let it go. If it doesn't come back, you never had it. If it comes back, love it forever.
Mooi gesprokenEigen woorden of geciteerd ???
)
Doug Horton
http://www.1-love-quotes.com/25910.htm
Ellesdee zei:die vind ik meestal ergens op internet, en dan sla ik ze op...
vraag me af wie deze plaatjes gemaakt heeft though...
ze zijn echt cute
![]()
Ellesdee zei:haha wist ik maar hoe ze heten :P
ik weet niks van die dingen af XD
*gaat op zoek naar diegene die ze maakt*
Ellesdee zei:http://ponandzi.com/ blijft lief![]()
pff das echt een vrouwending idd, of met haar koude voeten tegen mijn warme voetenDrientje zei:Liefde is:
Mijn koude tengels onder zijn warme trui![]()
Het is er een van Loesje, dat zou jij toch wel moeten kunnen waarderen!SperSIZEboon zei:pff das echt een vrouwending idd, of met haar koude voeten tegen mijn warme voetenDrientje zei:Liefde is:
ja ok dat wel, maar ijskoude handen onder mijn warme trui wat minderDrientje zei:Het is er een van Loesje, dat zou jij toch wel moeten kunnen waarderen!SperSIZEboon zei:pff das echt een vrouwending idd, of met haar koude voeten tegen mijn warme voetenDrientje zei:Liefde is:
ben je niet de enige :Pvode zei:Liefde is:
Je partner 24u lang verzorgen tijdens een voedselvergiftiging. Nu weet ik dat harm toch wel écht van me houd want hij heeft me laatst op zn oncharmanst en onsexiest gezien toen ik figuurlijke de hele kamer onderkotste en onmenselijke diarree had.![]()