Misschien is een meer genuanceerde reactie op zijn plaats. Met deze mening ben ik het niet eens:
... en ik vind niet dat "it is time to pause and reflect" hetzelfde uitdrukt.
Daarnaast klopt je citaat niet, en wat Twain daadwerkelijk schreef ("Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to reform (or pause and reflect).") heeft al helemaal een andere lading.
Misschien is een meer genuanceerde reactie op zijn plaats. Met deze mening ben ik het niet eens:
... en ik vind niet dat "it is time to pause and reflect" hetzelfde uitdrukt.
Daarnaast klopt je citaat niet, en wat Twain daadwerkel
Je hoeft het ook helemaal niet met me eens te zijn, dat vind ik best,
ik voel me perfect comfortabel als ik met mijn mening alleen sta .
Dus je hebt helemaal de moeite gedaan om mijn quote te gaan googlen of je ze al dan niet kon debunken?
Om dan de wijsneus te proberen spelen? Om mij aan te praten dat ik een new age achtige verbastering van die quote
gebruikt heb die doorgaans op een foto van het himalaya gebergte staat omgeven door een sluier van dromerige wolken?
Best schattig , ik voel me gevleid, is dat een hobby van je?
Uiteraard mag je de moraalridder spelen van mdma en met waslijsten argumentatie afkomen betreffende set en setting en al dan niet contextgewijs gebruik ervan , maar mij overtuig je er niet van .
Je stoot wat dat betreffende op dovemansoren ,dat kun je bij mij nog met geen gouden ganzenveer beschrijven
Er is voor mij geen context of set en setting denkbaar ,voor het gebruik er van.
We zijn het dus stuitend oneens, en dat mag toch? We hoeven elkaar toch niet te overtuigen .
Was het trouwens ook twain niet die zei :
In de herfst zie je de vrouw met een sjaal , dat is toch als een boortoren met metaalmoeheid, als een astronaut met een knielap ,als een brombeer met een derde oog.
of was dat de beroemde filosoof paco rabanne?
Maar dat zal jij wel uitvlooien nietwaar?