Liquid Love ... </3

Frisko

Badass junkie
allemaal te danken aan de ghb ja...
ma goed dat ge zo scheel ziet van de ghb dat u ware "schoonheid"' niet naar boven komt...
binnekort gaat ze lopen als ze smorgens langs u wakker word :wink:

jasper

Wijs gebruiker
Frisko zei:
allemaal te danken aan de ghb ja...
ma goed dat ge zo scheel ziet van de ghb dat u ware "schoonheid"' niet naar boven komt...
binnekort gaat ze lopen als ze smorgens langs u wakker word :wink:

:mrgreen:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Frisko, als je iemand niet mag, betekent niet dat je elk topic moet gaan dissen dat hij/zij aanmaakt.. Ook al is het zo nutteloos als dit. Got the point already.

-spaceman-

Badass junkie
vode zei:
Frisko, als je iemand niet mag, betekent niet dat je elk topic moet gaan dissen dat hij/zij aanmaakt.. Ook al is het zo nutteloos als dit. Got the point already.
..

blijft lastig aangezien dit precies is wat Ekster C(risis) wil, denk ik...

Frisko

Badass junkie
vode zei:
vode,aangezien gij gene mod zijt(wa ge volgens mij wel heel graag zou willen zo blijkt) moet gij mij de les nie lezen:L :wave:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Frisko zei:
vode,aangezien gij gene mod zijt(wa ge volgens mij wel heel graag zou willen zo blijkt) moet gij mij de les nie lezen:L :wave:

Tja, ik probeer je er alleen maar op te wijzen, aangezien je in andere topics zeurt over 'hoe het forum niet zo leuk was als vroeger', en dat je daar op deze manier zelf evengoed aan meewerkt.

Maar goed, ik zal me er wel niet meer mee bemoeien, geraak toch niet door dat grote bord voor je neus. :)

pieter-b

Wijs gebruiker
vode zei:
Frisko zei:

Tja, ik probeer je er alleen maar op te wijzen, aangezien je in andere topics zeurt over 'hoe het forum niet zo leuk was als vroeger', en dat je daar op deze manier zelf evengoed aan meewerkt.

...geraak toch niet door dat grote bord voor je neus. :)
:rock:

BelgonX

Belezen gebruiker
Ghaha erg voor je. Heb zelf ook al zo'n lesjes moeten trekken: liefde gecrëeerd door drugs gaat meestal eve snel weg als het gevoel van de drugs zelf :beer: . Achja kop op man lopen nog genoeg chicka's rond :stoned:

Eckster C

Bewuste gebruiker
BelgonX zei:
Ghaha erg voor je. Heb zelf ook al zo'n lesjes moeten trekken: liefde gecrëeerd door drugs gaat meestal eve snel weg als het gevoel van de drugs zelf :beer: . Achja kop op man lopen nog genoeg chicka's rond :stoned:

thx en idd wat je zegt ik hoop dat een kus bij het volgende meisje nog zo intens/lekker gaat proeven

hypersnap

Bewuste gebruiker
haha ket :tongueout:
als ze da gaat zien gaat ze egt wel vies zijn ze :)
(voor alles duidelijk te maken; da was op mijne verjaardag)
ik zou dieje foto er echt afneme man :tongueout:

en aan iedereen, hij is echt nog een plezant kerelke om mee weg te gaan enzo, die bedoelt ni alles slecht, hij heeft het echt wel goed voor mense :)

Bertrand le fou, tot volgende fuse :wink: :smoke:

hypersnap

Bewuste gebruiker

Zie je wel :mrgreen:

hypersnap

Bewuste gebruiker
t. en b. regelt het ergens anders uit alstublieft ma ni opt forum allesinds. ge zit u echt compleet belachelijk zo te maken...

Grtz

Bovenaan