• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live: 20gr psilocybe atlantis (Truffels)

Derrrp

Experimenterende gebruiker
Trippers!

Ik heb net m'n 20 gram psilocybe atlantis verorberd met wat melk en chocola, viel wel te doen.
Ik ben benieuwd wat deze nacht mij gaat brengen :tearsofjoy:.

Ik ben een man van 20 jaren jong, 1.82 groot, en ik weeg ongeveer 72kg. Ik ben ben lekker tot woensdag alleen thuis en heb besloten hier van te gaan genieten.
Ja, ik ben alleen!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Genieten zal je, dont worry :)
Alleen trippen kan ook lekker relaxed zijn hoor, kan je je volledig laten gaan.
mischien volgt er later een tripreportje?

Ik zie het wel... :)

Goeie reis gewenst!

grts

Derrrp

Tripreport komt er vást ook wel van, alleen leek het me leuk om hier de boel een beetje neer te kalken alvast :tearsofjoy:.
M'n moeder belde me net, net op het moment dat het een béétje in begon te kicken, ben blij dat ze niet lang gebeld heeft.

Derrrp

Hij begint nu dus een beetje in te werken, MDMA achtige euforie zelfs! Had ik niet verwacht, maar dit beloofd veel goeds! :hearteyes:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Derrrp zei:
Hij begint nu dus een beetje in te werken, MDMA achtige euforie zelfs! Had ik niet verwacht, maar dit beloofd veel goeds! :hearteyes:

Zeker!
Je gaat een positief tripje tegemoet lijkt me :)

groetjes

Derrrp

Zo grappig dit, ik probeer overal een verklaring voor te vinden en een oplossing, maar er is niet eens een probleem.

Derrrp

Ik probeer het gevoel te omschrijven, maar dat kan niet echt.
Het zijn gevoelens, zoals zoet, zuur, zout en bitter smaken zijn. Onbeschrijfbare gevoelens, maar je kan het daarmee vergelijken.

Derrrp

Goed! Het is niet echt een report waard denk ik, heb vrij weinig bijzonders gedaan, beetje op bed gelegen gefilosofeerd en een stukje gelopen.
Het was wel anders dan ik verwacht had, had de euforische gevoelens niet verwacht en ook had ik verwacht dat ik er dieper in zou komen en een zwaardere trip zou hebben, 20 gram is best veel vind ik zelf.
Ik heb nog 10 gram over, zou ik dat vanavond/morgenavond kunnen nemen voor nog een fijne trip, of zit er dan te weinig tijd tussen?

Derrrp

Ik denk dat ik het gewoon ga proberen, het zal de laatste mogelijkheid zijn om het nog een keer te doen voor een hele lange periode, en zo lang kan ik ze toch niet bewaren. Als het niks word, jammer dan.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Derrrp zei:
Jammer, ik voel me stoned maar dat was het zo ongeveer ook wel :(.

Daar zal het ook bij blijven vrees ik voor je...
Je hebt ze veels te kort op elkaar genomen...

Minstens 2weken tussen laten is een goed advies ('minstens') .

grts

Derrrp

mandragora zei:
Daar zal het ook bij blijven vrees ik voor je...
Je hebt ze veels te kort op elkaar genomen...

Minstens 2weken tussen laten is een goed advies ('minstens') .

grts

Ik was er al bang voor, maar het was de enige kans die ik nog had, komende maanden geen drugs voor mij :( .

Dutchf4g

Maak van die 2 weken maar 2 maanden, psycholobe in je lichaam heeft redelijk de tijd nodig zich af te breken, wacht je hier niet mee dan had je het beter niet kunnen doen :P

Over het algemeen kun je truffels tot 3 maanden bewaren in je koelkast, 6 maanden in de vriezer. Als je ze invriest moet je ze wel zodra ze ontdooit zijn opeten. Hervriezen kan ook niet.

Groet

Bovenaan