ik ga nog wat in de spiegel kijke!! maar ook nog dit
ik vroeg me dus af hoe dit zal voelen als ik teruug normaal ben.
want nu kan ik niets anders herinnerenrrn (of hoe je ook schrijft

) dan oieoe^ze^nzf^éç"jafop^¨ZA5
4D
£$psdjsuiuudcfjffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffjm$>>>>>>6qµqsdµdvµà(à((((((((((((((((((((((((ç'"ççççççççççççççç''''''''')éééé)4X
£JDK£MNCÖDDRUR
zO DAT is dus een stukje van PINK floyd's beste, SHINe On you crazy dia
mond
is geschreven voor die ene gast van hen, maar die had teveel truffels, en drinke gedaan waardoerr die heel leip werd, en dan hebbe ze hem maar dit album geschreven
How I wish you were here!!
Man ik voel me goeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeeod. en ik wil het delen, maar ik begrijp best dat je het niet kunt delen tenzij zij het al gehad he benzp en dan nog, van thuis begrijp je misschien neits van dit. maar dit is echt leipezeeiieie hazle shit
en dan nog!
ik heb filmpjejejejeje gemaakt. van zo trippen, gfaje wss denken kerel is mega raar, en als ik praat is daat tegen mezelf of jouw weetk niet h elemaal, maar dit lied i me aan het vertederen
aan 6 minuten van shine on you crazy diamond eerste deel. ik denk dat dat part I - IV is of V of IV
HEBIIK nooit geeweden waarmomomo diee da dus dinaar deolifant gelopen want de beer had een erecttie van de minoteur die ook wel JOUW moeder is
7. 40 van lied nu. man die hoge noten raken me echt niet normaalalala
Ik wil m'n vriend bij me die zo mooi gitaar kan spelen
net als jimi kan die dat, ùmaar hij leefg!
hij noemt florian, heeft zelfs een C D zoek maar op facebookeldoedeldoekdoekdoekdoekdeokeodkekoek? moederkoek? wist je dat ze make up maken van moederkoek?
En sommigen mgraven een put in de grond
en dan steken duie daar dus die verzameling van bloed vaten in, en daar planten ze eenz boom op?
maar ik ga nog wa trippen op de sax, die komt er zo aan, zit nu aann 10min
you cried for the moon!
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine on yooooouuuuu craaaaaaaaaaaaaaaazy diiiiiiiamoooond!
threatend by shadows at night, nd exposed in the light
ik stop en ga trippen, want ik weet dat de sax nog wel komt en ik kijk naar lied van, niet lied bedoel ik, strange filmpje op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=cIxocS036rE
oe, de sax is weg.. jammer, maar het moest er ooit van komen.
ik stop weer met schrijven
en onthoud kindertjes, TIME YOU ENJOYED WASTING IS NOT WASTED!!!
dat somt zowat mijn hele leven op dat ik niets heb gedaan, maar das ni erg, want ik von het tof.
ik moet nu echt afscheid nemen, maar is moeillijke
ciaicoicoacincidcciovdlsopkkkkkkkkkkkkkkkkks:mslmsmsmllllllllllllllmldlddddddddddddlscosdidsos
d-doiûisdidcccccccccccccccccccccikdueueueueueucyucojc^ncpiddccpdcdchscchdchdchdchdchdhdchch
ik ga nu wat rukken, oki?