• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LIVE: Lichtroze hartjes

Jippie01

Experimenterende gebruiker
Noway bijpakken is echt niet nodig.....

Ik ga als een tierlier...lekker aan het genieten..trippen en knuffelen tegelijk....gelukkig had mijn knuffelpartnerin nog kauwgom extra bij..die is hard nodig!

Jippie01

Hahaha ik knuffel ook alleen met haar...als je het nog niet in de gaten had tis een meid :P :mrgreen:

Met mijn maten (mannelijk) deel ik veel maar knuffelen ho maar

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ach alles kan toch tegenwoordig? Ik ben zelf alleen van een iets oudere stempel. In sommige landen is het sowieso niet vreemd. In Nederland ook trouwens, als je homo bent. Laat iedereen maar lekker knuffelen met wie ze willen :wave:

Jippie01

hahaha hij gaat hier nog steeds hard....ik voel hem nu wel even weer wat zachter maar het is nog steeds lekker...en voldoende

Van mij mag iedereen doen en late nwat hij wil :wink:

Jippie01

pffffffff we hebben besloten om een rondje te gaan lopen...we hebben wat frisse lucht nodig :wink:

We melden ons wel weer

Jippie01

Even melden dat ik voor we NU gaan nog eentje heb bijgepakt...het is van testen toch uitgemond in een avondje trippen en wil het ggeveol even wat versterkt hebben voor we erop uit gaan.

Jippie01

Damn even snel terug gekomen..was peuke vergeten..

Bijpakken zul je alltijd hebben...de goeie van 1 voor een hele nacht bestaan niet meer...

Toch zijn deze aardig goed hoor!

Snel weer naar buiten nu :P

Intoxicated

Wijs gebruiker
Hoe oud ben je als ik het vragen mag?
Je kan ook proberen mdma kristallen te krijgen, dan is 1 dosering zo groot als jij hem maakt. :flushed:

Jippie01

We zijn maar weet terug....was niks veel te doen in het dorp...te stil...

En hier hebben we tenminste lekkere muziek...daarnaast is het buiten warmer dan binnen (airco)

Ik ben dik 25 , gebruik al redelijk wat jaartjes (niet te vaak...maar regelmatig op feesten enzo)

Ik heb er keren tussen gehad dat ik snoepies had waar je met 1 de hele nacht genoeg aan had...maar dat is de laatste jaren helaasf niet mer

Jippie01

Haha gelukkig dat de buern of vakantie zijn want dat stampfeestje hebben wij inmiddels..

Mijn 2de is ook vet vet ingeslagen..sneller en veel harder dan de 1ste

wimpie24

Jippie01 zei:
Haha gelukkig dat de buern of vakantie zijn want dat stampfeestje hebben wij inmiddels..

Mijn 2de is ook vet vet ingeslagen..sneller en veel harder dan de 1ste

Zo man echt jammer dat je zo ver woont hadden echt een top feessie gemaakt

Jippie01

Hoeft niet meer gemaakt te worden...alles trilt trouwens bij mij op dit moment...heerlijk...dat feesie is er al...

Jippie01

Uk niet dat is het handige aan airo...en daarnaast zitten we hier in Boxershort (ik) en zij in bh en string :hearteyes: :grin:

Intoxicated

Wijs gebruiker
damn, haha gezellig zeker?
Ik zit in mn eentje jammer genoeg :(
Volgende keer beter.

Kzit er nu toch stevig aan te denken om eens bij te gaan pakken...

Intoxicated

Wijs gebruiker
I know :flushed:
Ik heb zin om straks lekker aan de rivier te gaan zitten om de zonsopgang te zien. Discman op mn kop :) Helemaal goed.

Jippie01

Kijk aan daar ben ik nu jaloers op...zou ik ook wel willen...maar aangezien ik toch zo'n 10 km van maastricht afwoon is het toch wel erg ver lopen

Jippie01

Dat rustig heb ik ook..ik woon in een dorpje wat bestaat uit 4 straten hihi wel een disco voor de jeugd, een frituur en een heuae winkel...

Maar water is hier helaas niet aan de buurt..

Jippie01

Hier een kleine update:

Ik heb de eerste rond 22.00 gepakt en daarna rond 01.30 er nog eentje bij gepakt. We zitten hier nu helemaal uit ons dak te gaan.

Hoe lang dit nog goed gaat in boxer en string/bh weet ik niet....maar ik wordt hier zo :hearteyes: van....

Ik kan nu ook eindelijk weer eens normaal typen...het afgelopen half uur/uur ging dat echt niet foed

Bovenaan