• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

[Live] Paddestoelen!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Ze zitten erin :) Mijn eerste dosis zelf gekweekte, geestverruimende paddestoelen :)
Het is een halve portie (15gr) verse, lemon tek. Zie hier: viewtopic.php?f=21&t=24696 voor eerdere lemon tek ervaringen :)

Ik heb toch maar voor een halve portie gekozen omdat het al een tijd terug is dat ik echte paddo's ipv truffels had, de sterkte van de stoeltjes niet ken en toch altijd nog bij kan pakken :mrgreen:

Ik ga hiero een live-reportje bij houden, kijken of dat te doen is :wink:

1900uur: Houston: We are fueled up and ready for take-off! :wave:
Nu eerst een jointje draaien :stoned:

edit1, 19:15:
Eerste vibes komen op, ik voel iets werken :mrgreen:
Of is het gewoon mn jointje :confused: hmmm.... zal wel :stoned:

edit2, 19:28:
Chill, betrap mezelf erop dat de lamp recht van me wel heel fijn is :P

Duifje

Belezen gebruiker
hahaha geweldig ik ga zo ook weer een portie naar binnen werken zooooo'n zin in :grin: atlantis!

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Re: [Live(failed)] Paddestoelen!

:flushed: haha....oeps

Sorry lieve mensen, helaas (of eigenlijk gelukkig) waren er te veel mooie dingen te ondernemen, ver weg van mn laptop :sunglasses:

Mezelf iets overschat om in die staat genoeg controle te creeeren letters te onderscheiden, laat staan het maken van kloppende zinnen :P Ik schrijf maar een normaal reportje binnenkort :rolleyes:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Je bent niet de eerste bij wie een live report mislukt hoor, moedig dat je een poging hebt gedaan..of voorgenomen had in elk geval :wink:

Ik denk toch dat een "live opgenomen" report het hoogst haalbare is. Gewoon trippen met pen en papier bij de hand dus. En weer terug op de wereld die notities ongepolijst posten.

Achjah je hebt van een fijne trip genoten daar ging het toch om haha

Hoe cool moet het wel niet zijn om een Live Tripper via Twitter te volgen, weet nog wel hoe magisch mijn telefoon eruit zag in Atlantis :P. Alles eromheen blurde weg geak :P.

Wonderland

Belezen gebruiker
Wat ook wel wil werken is een voicerecorder (of gewoon de opnamefunctie op je telefoon) erbij houden. Ik heb volgens mij in totaal een half uur gegiechel en gehinnik op dat bandje staan maar het is wel heerlijk om dat af en toe terug te luisteren :wink:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Ik wilde inderdaad een offline 'live' report bij gana houden toen ik er achter kwam dat typen niet echt chill was, maar schrijven zelf was ook een opgave, maar vooral het formuleren van zinnen.

Ik heb hier en daar krabbeltjes op papiertjes gemaakt, maar als een zin uit 10 woorden bestond was ik na de 4e alweer kwijt wat de rest was. Als ik vervolgens daar over na ging denken kwam er weer een andere gedachte stroom opgang en was de eerste verdwenen :P

Ik heb op t hoogte punt wel een grote notitie gemaakt op m'n whiteboard: INPUT!
M'n whiteboard fungeerde als 'anker' naar de normale wereld, voor de zekerheid daar ook opgeschreven hoelaat ik wat had ingenomen :P Aangezien ik alleen tripte en niet wist wat ik kon verwachtten :) ook dingen die van de tripwereld mee terug moesten naar de nuchtere wereld werden daarop 'onthouden':P

Ik merkte dit keer meer dan eerder dat de paddo's alle inkomende prikkels versterkt en direct aan emoties koppelt. Een verdrietig nummer maakte me direct verdrietig, maar ook Futurama personages die emoties uitbeelden kon ik zelf voelen :grin: Was Fry blij, was ik dat ook, had Zoidberg honger, had ik dat ook :P Soms kon ik echter niet meer achterhalen waarom mijn trip niet geheel was zoals ik wilde... ik merkte dat er iets was dat m'n chill verstoorde, maar ik kon dat vaak niet direct koppelen aan iets. Daarom schreef ik INPUT op m'n bord, om mezelf er constant aan te kunnen herinneren dat ik m'n eigen trip kon sturen door voor de juiste input te zorgen :mrgreen:

Tijdens een andere trip, met z'n 5'en toen, heb ik anderhalf uur video opgenomen van de groep, zonder het ze te vertellen :P was een groot succes, stukjes terug kijken geeft me nog steeds een smile van hier tot Tokio :stoned:

Achja... Mn Golden Teachers staan nu klaar om te fruiten, dus hopelijk met 2 weken een grote voorraad tripstoelen :hearteyes:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan