• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report lsd enorm

KoxBox

Badass junkie
Wat ik altijd doe als het even wat te veel wordt, is gewoon naar een film kijken.
En nergens meer proberen aan denken, gewoon de film proberen volgen.
Mij helpt dat toch altijd.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
waarom anwoorden je niet en trouwens de poging is mislukt want de kamers hebben die enorme grote ramen hier en het is enorm donker buiten. Maar verder wil ik dit helemaal niet posten en vooral dat jullie reageren..:(

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
hoo wat heerlijk!
de maan kijk we kunnen allemaal naar de maan kijken wat prachtig nou en
nu hoor ik ieman binnenkomen in het huis en de tafel klaarzetten?
shit misschien is er iemand thuis dat mag niet en kom allemaal naar buiten en kijk naar de maan om precies middernacht ik zal er ook naar kijken en aan jullie denken :hearteyes:

Flameon

Badass junkie
Geniet van die lichtbol ... de stille geluiden in de nacht, sluit je ogen en denk aan de leuke dingen uit jou fantastische leven!

yxes

Bewuste gebruiker
hmmm net hele stuk gelezen, en realiseer me pas net dat dit nu aan de gang is :P, hoop dat ik ergens rond de zomervakantie toch wel eens iemand vind die me lsd kan verkopen haha. Nog veel plezier daar verder :) geniet van je trip. lekker muziekje luisteren, vormen kijken etc

Hahaha, geweldig dit.
Klinkt aantrekkelijk om ook een keer te proberen, alleen LSD duurt zo lang...
Nouja eerst maar eens rustig aan beginnen....
DF is echt geweldig om info op te doen. :)

BE misschien moet je gewoon op je bed gaan liggen, je ogen dicht doen en alleen maar denken, misschien bedenk je wel een nieuwe paperclip :)

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Heb er buitengestaan
Wat is de maan toch zo mooi nu, en hhet gebied er net naast ook. prachtig

Maar daarnet had ik een soort rare illusie dat ik m'n leven herliep tot op de geboorte..dat ik dit al eens eerder gedaan heb dit soort..

Flameon

Badass junkie
Je kan beter buiten staan en genieten van de maan, dan van het kunstlicht van je pc :grin:
Bij LSD moet je niet teveel dingen doen, maar gewoon genieten van de natuur ofzo

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
http://tinychat.com/hoi

kunnen we leker samen chatten :hearteyes:
ik kijk er al zo naar uit en hoop dat jullie niet verdwenen zijn. En zou iemand me tussendoor even kunnen zeggen of het blauw dat je achter je bericht dat je aan het typen bent echt zoveel vierkantjes zijn of ik me dit inbeeld

KoxBox

Badass junkie
NorthernLightBE zei:
http://tinychat.com/hoi

kunnen we leker samen chatten :hearteyes:
ik kijk er al zo naar uit en hoop dat jullie niet verdwenen zijn. En zou iemand me tussendoor even kunnen zeggen of het blauw dat je achter je bericht dat je aan het typen bent echt zoveel vierkantjes zijn of ik me dit inbeeld
Jep echt gestoord veel vierkantjes. :grin:
Dit forum is gemaakt om op te trippen.

KoxBox

Badass junkie
Flameon zei:
Ik ga zo pitten kerel ... wens jou nog een fijne lange nacht toe :grin:
+1

Laat je niet gek maken, dat zou zonde zijn. Probeer te genieten, te ontspannen want over een paar uur is het afgelopen en zal je wensen dat je er meer uit had gehaald! :hearteyes:

KoxBox

Badass junkie
Dat is goed. Doe in het vervolg toch maar wat rustig aan en begin met een halve.
Het is niet altijd even leuk om voor verrassingen te komen staan.

yxes

Bewuste gebruiker
zat gisteren ook op de chat, ging af en toe wel ver :P dat de staat/politie achter hem aanzat om m te vermoorden en mensen die z'n huis inslopen enzo. volgens mij had hij wel flinke para momentjes. maar veel succes met de problemen waar we het gisteren over hadden.

Drientje

DF-koning
Leon2xboris zei:
Hahaha, geweldig dit.
Klinkt aantrekkelijk om ook een keer te proberen, alleen LSD duurt zo lang...
Nee hoor, de tijd vliegt als je Acid op hebt. En voor je het doorhebt is het al uitgewerkt en willen je oogjes graag dicht om te gaan slapen.

weyoun22

Bewuste gebruiker
yxes zei:
hmmm net hele stuk gelezen, en realiseer me pas net dat dit nu aan de gang is :P, hoop dat ik ergens rond de zomervakantie toch wel eens iemand vind die me lsd kan verkopen haha.

Waarom pak je niet gewoon truffels? :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
weyoun22 zei:
yxes zei:
hmmm net hele stuk gelezen, en realiseer me pas net dat dit nu aan de gang is :P, hoop dat ik ergens rond de zomervakantie toch wel eens iemand vind die me lsd kan verkopen haha.

Omdat truffels misschien heel anders zijn dan LSD ?

KoxBox

Badass junkie
weyoun22 zei:
yxes zei:

Wat is dat nu weer voor een vraag... LSD eet die truffels rauw jongeeuuuuhhh!! :rock:

weyoun22

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
weyoun22 zei:
yxes zei:

Wat is dat nu weer voor een vraag... LSD eet die truffels rauw jongeeuuuuhhh!! :rock:

weet niet :P ik ben altijd te huiverig geweest om LSD te proberen, omdat ik paddotrips al als heftig ervaar. Ik zie het verschil tussen LSD en paddo's/truffels zo'n beetje als het verschil tussen Meth en snuifcoke (qua potentie)

KoxBox

Badass junkie
Dan zie je dat behoorlijk verkeerd, het is net het omgekeerde. LSD is véél minder heftig dan paddenstoelen.

weyoun22

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Dan zie je dat behoorlijk verkeerd, het is net het omgekeerde. LSD is véél minder heftig dan paddenstoelen.

serieus? o.O ik meende dat de visuals veel harder zijn en de trip 2x zo lang duurt.

KoxBox

Badass junkie
weyoun22 zei:
KoxBox zei:

serieus? o.O ik meende dat de visuals veel harder zijn en de trip 2x zo lang duurt.
Het duurt inderdaad 2x zo lang dat is een feit, maar je mag ze niet vergelijken. Het is niet zoals een paddo trip van 12 uur, het is veel zachtaardiger, vergeeflijker en vooral energie rijker dan paddo's.

Drientje

DF-koning
weyoun22 zei:
KoxBox zei:

De 12 uur van de LSD zijn qua chaos en mindfuck in de 4 uur van de paddo's gecomprimeerd.

LSD is zoveel fijner en relaxter dan paddo's.

weyoun22

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
weyoun22 zei:
KoxBox zei:

Het duurt inderdaad 2x zo lang dat is een feit, maar je mag ze niet vergelijken. Het is niet zoals een paddo trip van 12 uur, het is veel zachtaardiger, vergeeflijker en vooral energie rijker dan paddo's.

wel interessant dat LSD zachtaardiger aanvoelt dan paddo's dat heb ik nooit geweten. Maar dan blijf ik met die tijd zitten. 12 uur is me te lang. Ik heb 2 paddotrips gehad waarin ik toch behoorlijk diep in de put zat en dan is het echt uren aftellen. Als ik dat zou hebben op LSD en ik moet nog 8 uur dan zou ik het niet trekken denk ik :P

Een potent Salvia extract daarentegen spreekt me nog meer aan dan LSD, terwijl Salvia dysforie veroorzaakt en eigenlijk geen leuke ervaring is. Als het fout gaat weet je dat het met een kwartier weg is :wink:

KoxBox

Badass junkie
Neem tussen de 50 en 100mics en je zal de tijd van je leven hebben. Geloof me maar, na 8-12u te trippen en het begint af te nemen zal je het echt spijtig vinden dat het alweer voorbij is.

Bij paddo's is dat niet, het is altijd een beetje een opluchting als het einde nabij is vind ik.

Vigilante

Wijs gebruiker
Tussen de 50 en 100 mics vind ik vergelijkbaar met een halve of een slechte kwaliteit hele portie. paddo's Matige trip dus.

Heb met paddo's en LSD allebei dat ik het jammer vind als ik merk dat de coming-down begint.

cheiron

Bewuste gebruiker
weyoun22 zei:
12 uur is me te lang. Ik heb 2 paddotrips gehad waarin ik toch behoorlijk diep in de put zat en dan is het echt uren aftellen. Als ik dat zou hebben op LSD en ik moet nog 8 uur dan zou ik het niet trekken denk ik :P

LSD is niet 12 uur pieken hoor. Met 4 tot 6 uur heb je de heftigste tijd wel gehad. Die 12 uur is meer dat er nog effecten waarneembaar zijn, maar dan heb je echt al lang weer de grip op je cognitieve processen terug hoor

KoxBox

Badass junkie
cheiron zei:
LSD is niet 12 uur pieken hoor.
Jammer genoeg. :hearteyes:

Een paddo trip is zoals een Ikea meubel. Je krijgt waar voor je geld maar de handleiding ontbreekt.

LSD is zoals een wiskundige formule, eens je het door hebt speel je ermee.

Hmm, ik vind het nog een mooie vergelijking al zeg ik het zelf. Hihi, ochtendwijsheden.

cheiron

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
cheiron zei:

Een paddo trip is zoals een Ikea meubel. Je krijgt waar voor je geld maar de handleiding ontbreekt.

Hmm, ik vind het nog een mooie vergelijking al zeg ik het zelf. Hihi, ochtendwijsheden.

Inderdaad een mooie metafoor :)
Ik vind paddo's daarentegen vaak wel wat bezielder. Alsof de paddo ook een eigen agenda heeft. Vaak praat de paddo tegen me, een soort innerlijke stem die dingen uitlegt etc. Soms besluit de paddo me met dingen te confronteren etc. Ik zou het ook wat organischer willen omschrijven.

De LSD is enerzijds wat "wiskundiger" inderdaad. Dat maakt het enerzijds wat meer on-your-own, tegelijkertijd geeft dat ook weer een bepaalde mate van vrijheid, zoals je zegt als je de formule doorhebt kun je ermee rekenen :)

KoxBox

Badass junkie
Nog een vergelijking die ik hier wel al eens op het forum gepost heb: "Bij LSD zit jij achter het stuur en bij paddo's laat je je besturen."

Inderdaad het is veel organischer, dat voel je ook. Je voelt echt dat je een gif binnen hebt.
Bij LSD voel je duidelijk dat je een drug binnen hebt, je staat strak, hebt veel energie en het voelt ook wat meer berekend.

Bij paddo's weet je nooit wat je te wachten staat, zoals jij het al zo mooi beschreef: "Ze hebben een eigen agenda."

Paddo's zijn gewoon heilig, ze hebben zo een rijke geschiedenis dat je niet anders kan dan ze te respecteren.
LSD is positief in die zin dat het door de mens vervaardigd is dus kan je er al rapper van uit gaan dat de meer "negatieve" dingen er zo wat uit zijn gefilterd. Dat voel je ook want LSD geeft een véél helderdere trip dan paddenstoelen, die geven een meer duister, mystiek sfeertje.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
cheiron zei:

Ja, dat is inderdaad een mooie metafoor. :grin:

Bovenaan