Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Jep echt gestoord veel vierkantjes.NorthernLightBE zei:http://tinychat.com/hoi
kunnen we leker samen chatten![]()
ik kijk er al zo naar uit en hoop dat jullie niet verdwenen zijn. En zou iemand me tussendoor even kunnen zeggen of het blauw dat je achter je bericht dat je aan het typen bent echt zoveel vierkantjes zijn of ik me dit inbeeld
+1Flameon zei:Ik ga zo pitten kerel ... wens jou nog een fijne lange nacht toe![]()
Nee hoor, de tijd vliegt als je Acid op hebt. En voor je het doorhebt is het al uitgewerkt en willen je oogjes graag dicht om te gaan slapen.Leon2xboris zei:Hahaha, geweldig dit.
Klinkt aantrekkelijk om ook een keer te proberen, alleen LSD duurt zo lang...
yxes zei:hmmm net hele stuk gelezen, en realiseer me pas net dat dit nu aan de gang is :P, hoop dat ik ergens rond de zomervakantie toch wel eens iemand vind die me lsd kan verkopen haha.
weyoun22 zei:yxes zei:hmmm net hele stuk gelezen, en realiseer me pas net dat dit nu aan de gang is :P, hoop dat ik ergens rond de zomervakantie toch wel eens iemand vind die me lsd kan verkopen haha.
Waarom pak je niet gewoon truffels?![]()
Wat is dat nu weer voor een vraag... LSD eet die truffels rauw jongeeuuuuhhh!!weyoun22 zei:yxes zei:hmmm net hele stuk gelezen, en realiseer me pas net dat dit nu aan de gang is :P, hoop dat ik ergens rond de zomervakantie toch wel eens iemand vind die me lsd kan verkopen haha.

KoxBox zei:Wat is dat nu weer voor een vraag... LSD eet die truffels rauw jongeeuuuuhhh!!weyoun22 zei:yxes zei:hmmm net hele stuk gelezen, en realiseer me pas net dat dit nu aan de gang is :P, hoop dat ik ergens rond de zomervakantie toch wel eens iemand vind die me lsd kan verkopen haha.
![]()
KoxBox zei:Dan zie je dat behoorlijk verkeerd, het is net het omgekeerde. LSD is véél minder heftig dan paddenstoelen.
Het duurt inderdaad 2x zo lang dat is een feit, maar je mag ze niet vergelijken. Het is niet zoals een paddo trip van 12 uur, het is veel zachtaardiger, vergeeflijker en vooral energie rijker dan paddo's.weyoun22 zei:KoxBox zei:Dan zie je dat behoorlijk verkeerd, het is net het omgekeerde. LSD is véél minder heftig dan paddenstoelen.
serieus? o.O ik meende dat de visuals veel harder zijn en de trip 2x zo lang duurt.
De 12 uur van de LSD zijn qua chaos en mindfuck in de 4 uur van de paddo's gecomprimeerd.weyoun22 zei:KoxBox zei:Dan zie je dat behoorlijk verkeerd, het is net het omgekeerde. LSD is véél minder heftig dan paddenstoelen.
serieus? o.O ik meende dat de visuals veel harder zijn en de trip 2x zo lang duurt.
KoxBox zei:Het duurt inderdaad 2x zo lang dat is een feit, maar je mag ze niet vergelijken. Het is niet zoals een paddo trip van 12 uur, het is veel zachtaardiger, vergeeflijker en vooral energie rijker dan paddo's.weyoun22 zei:KoxBox zei:Dan zie je dat behoorlijk verkeerd, het is net het omgekeerde. LSD is véél minder heftig dan paddenstoelen.
weyoun22 zei:12 uur is me te lang. Ik heb 2 paddotrips gehad waarin ik toch behoorlijk diep in de put zat en dan is het echt uren aftellen. Als ik dat zou hebben op LSD en ik moet nog 8 uur dan zou ik het niet trekken denk ik :P
Jammer genoeg.cheiron zei:LSD is niet 12 uur pieken hoor.
KoxBox zei:Jammer genoeg.cheiron zei:LSD is niet 12 uur pieken hoor.
Een paddo trip is zoals een Ikea meubel. Je krijgt waar voor je geld maar de handleiding ontbreekt.
LSD is zoals een wiskundige formule, eens je het door hebt speel je ermee.
Hmm, ik vind het nog een mooie vergelijking al zeg ik het zelf. Hihi, ochtendwijsheden.
KoxBox zei:Jammer genoeg.cheiron zei:LSD is niet 12 uur pieken hoor.
Een paddo trip is zoals een Ikea meubel. Je krijgt waar voor je geld maar de handleiding ontbreekt.
LSD is zoals een wiskundige formule, eens je het door hebt speel je ermee.
Hmm, ik vind het nog een mooie vergelijking al zeg ik het zelf. Hihi, ochtendwijsheden.