• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report testrun 20 ug 1p-lsd!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Jemig de peemig wat duurt lsd lang voor het piekt! 2,5 uur na de 1e en 1,5 uur na de 2e pas!

Piek nu wel denk ik!
Blij dat er tenminste wat komt!

Voor veel mensen komt LSD ook in golven.

Ik denk dat als je de volgende keer een hogere dosering neemt en in 1 keer, dat je trip eerder inslaat.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het is mss lastig, maar leg echt even je phone weg en loop een rondje door je huis of ga even op wandel met je favo muziek op.
Je hebt een lage dosis op maar zo ga je er wel het meeste van genieten ☺️.

maar snap dat je alles wil delen. Had ik zaterdag ook 🤣
Dit ja! Op je telefoon zitten en steeds posten is echt zonde van je LSD ervaring. Leg hem ff een tijdje weg en ga even de echte wereld in je opnemen!

Als je wilt dan hè @De Dunne :wink:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
20ug doet echt helemaal niks. 30 ook niet :tongueout:

Begin gewoon met 100....
Oh jawel hoor. Je bent er gewoon ongevoelig voor. Natuurlijk, je tript niet op zo'n dosering maar het kan een mooie moodboost geven, kleuren mooier maken en zelfs hele lichte patronen zichtbaar maken.

Hoe voelt het nu @De Dunne?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Oh jawel hoor. Je bent er gewoon ongevoelig voor. Natuurlijk, je tript niet op zo'n dosering maar het kan een mooie moodboost geven, kleuren mooier maken en zelfs hele lichte patronen zichtbaar maken.

Hoe voelt het nu @De Dunne?
Het wisselt sterk! Het ene moment vind ik het geweldig en voelt het zalig! Andere moment weer mwah... Blijf een tikkie raar gevoel houden, weet niet of dat met bodyload bedoeld word.
Klammig, rare darmen maar ook weer niet, drang wat te doen maar als ik wat doe weer niet. En dat is het ene moment wel en andere moment niet.
Ik ben wel heel blij met de dosering! Denk dat ik hier goed aan doe voor de 1e keer.
Is het echt wat ik er al zo lang van verwachte? Mmmmm, dunno! Dat bepaal ik helemaal nadien!

Maar over all vermaak ik me goed! 😍

• Like
Waarderingen: Eik

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Vind het wel jammer dat die kleuren en vage patronen die ik met echt dichte ogen (donker maken) zag weg zijn. Dat was wel vet en was alleen vlak voor de piek.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het wisselt sterk! Het ene moment vind ik het geweldig en voelt het zalig! Andere moment weer mwah... Blijf een tikkie raar gevoel houden, weet niet of dat met bodyload bedoeld word.
Klammig, rare darmen maar ook weer niet, drang wat te doen maar als ik wat doe weer niet. En dat is het ene moment wel en andere moment niet.
Ik ben wel heel blij met de dosering! Denk dat ik hier goed aan doe voor de 1e keer.
Is het echt wat ik er al zo lang van verwachte? Mmmmm, dunno! Dat bepaal ik helemaal nadien!
Ik denk dat het voor jou gewoon een te lichte dosering is. En inderdaad, je merkt nu meer de bodyload. Daar heb je allemaal minder last van als je de volgende keer hoger doseert en meer echt in een trip zit. Het golvende van LSD (dan weer wat sterker, dan weer wat zwakker) is wel eigen aan LSD maar als je hoger doseert zul je in de piek niet helemaal terugvallen naar nuchterheid.

Het is ook nog niet over, dus geniet ervan! En straks denk ik een jointje? Dat geeft er weer een hele andere dimensie aan en meestal verlicht dat de bodyload ook wel. Ik raad je echt aan om muziek te gaan luisteren wanneer de wiet erbij komt!!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Net even een blokje om gelopen door de regen! Voelde wel lekker hahaha!
Kwam de buurman nog tegen maar die groette me normaal alsof er niks was.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan