• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report testrun 20 ug 1p-lsd!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Kan ik zo iets gaan eten? Heeft dat invloed? Na mijn ontbijt niks meer gegeten maar krijg nu wel honger eigenlijk...

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Eet waar je zin in hebt. Mss dat fruit zoals aarbeien wel intenser gaat smaken. Als je nu niets merkt ga je er verder ook weinig van merken.
Zou alles kunnen eten, geen moeite mee nu.

Tis nu 40 minuten na de 2e zegel. Dus die kan nog wat meer gaan doen.

Purplext

Badass junkie
Weet je, welke dosering ik ook neem, er is 1 ding wat altijd gebeurt bij mij; ik voel me verbonden met alles en ben helemaal content met mezelf en dat alles.

Het hele 'circus' erom heen valt voor mij weg en dat voelt bevrijdend.

Ik hoop dat je dat op deze of hogere dosering ook ooit zo mag ervaren. Want daar ligt voor mij de kracht van LSD! 💖

vader

Experimenterende gebruiker
De dunne van het vrouwelijke geslacht? Zie nu de avatar pas! omg!
Eerste keer begrijp ik, en doe je het in je ééntje?
Vind je het niet eng?

Ben er zelf bang van, trips, bang om de controle te verliezen.
Heb het zeker weten wel eens door m'n drinken gehad (gewone LSD) lang geleden bij 'vrienden'. Heb me niet laten kennen, maar weet nog dat het erg lang duurde, en in golven komt en gaat. Kan me vooral de euforie nog herinneren toen ik weer terug op aarde/ in mijn lijf belandde en mijn hart weer rustiger begon te kloppen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Weet je, welke dosering ik ook neem, er is 1 ding wat altijd gebeurt bij mij; ik voel me verbonden met alles en ben helemaal content met mezelf en dat alles.

Het hele 'circus' erom heen valt voor mij weg en dat voelt bevrijdend.

Ik hoop dat je dat op deze of hogere dosering ook ooit zo mag ervaren. Want daar ligt voor mij de kracht van LSD! 💖
Enjoy!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
De dunne van het vrouwelijke geslacht? Zie nu de avatar pas! omg!
Eerste keer begrijp ik, en doe je het in je ééntje?
Vind je het niet eng?
Ja
ja
ja
nee tot nu toe niet.
Lange dingen beantwoorden is ff niet leuk nu en moeilijk hahahaha

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Glimlach, warmte, plakhanden, honger, kleuren iets anders maar niet extreem, wil niet onder de mensen komen maar wel sociaal zijn.

vader

Experimenterende gebruiker
Uiteraard, sorry hé,
Je bent in ieder geval wel in een goede stemming, gaat goed komen.
Leuk en spannend!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Denk dat er nu pas echt wat gaat gebeuren hahaha!
Yess!!

Als ik wil dat ik lsd merk, merk ik het en als ikgeen lsd wil merken, merk ik het niet!
Laat het toe!!

En inderdaad wacht please met het jointje. Kan later vanavond of zo ook nog wel. Dan krijg je weer een andere ervaring. Maar de pure LSD ervaring is het waard om te hebben.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Omg een echo in het liedje van hoe heet dat mokkel ook weer... Die dood is gegaan op der 27e, zangeres lijkt uit de 70 jaren

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Moet wel idd echt wat eten. Ik heb het idee dat mijn niet eten sinds ontbijt me tegen houd om wat te doen of te voelen. Vaag maar zo voelt t

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan