Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Kan ik zo iets gaan eten? Heeft dat invloed? Na mijn ontbijt niks meer gegeten maar krijg nu wel honger eigenlijk...
Tenk joe!Have a nice trip... 😘😎🦄🌈🚀🛸
Zou alles kunnen eten, geen moeite mee nu.Eet waar je zin in hebt. Mss dat fruit zoals aarbeien wel intenser gaat smaken. Als je nu niets merkt ga je er verder ook weinig van merken.
Kan prima.Kan ik zo iets gaan eten? Heeft dat invloed? Na mijn ontbijt niks meer gegeten maar krijg nu wel honger eigenlijk...
Nouuu...Eet waar je zin in hebt. Mss dat fruit zoals aarbeien wel intenser gaat smaken. Als je nu niets merkt ga je er verder ook weinig van merken.
Wie weet!Wie weet komt er nog wat.
Ook als je ze lekker wast met sprankelend koel water en een heerlijk ruikende zeep?Plakhanden zijn vervelend hahaha
Dat is lekker hahaha maar niet extraOok als je ze lekker wast met sprankelend koel water en een heerlijk ruikende zeep?
Hoeveel had jij nou genomen?Ik zweet en plak ook!!
Ik fiets alsof ik vleugels heb!
Bekijk bijlage 25756
Natuur en bewegen, écht een tip!
Denk dat klamme handjes er wel bij horenDat is lekker hahaha maar niet extra
Hahaha, ik denk dat jij extra gaat genieten van de smaken. 😋Een Lion Kokos is wel lekker! Nu de oven aan voor worstenbroodjes!
Gewoon doenKan ik zo iets gaan eten? Heeft dat invloed? Na mijn ontbijt niks meer gegeten maar krijg nu wel honger eigenlijk...
25 !Hoeveel had jij nou genomen?
Zoveel berichten... Ben het ff kwijt
Enjoy!Weet je, welke dosering ik ook neem, er is 1 ding wat altijd gebeurt bij mij; ik voel me verbonden met alles en ben helemaal content met mezelf en dat alles.
Het hele 'circus' erom heen valt voor mij weg en dat voelt bevrijdend.
Ik hoop dat je dat op deze of hogere dosering ook ooit zo mag ervaren. Want daar ligt voor mij de kracht van LSD! 💖
JaDe dunne van het vrouwelijke geslacht? Zie nu de avatar pas! omg!
Eerste keer begrijp ik, en doe je het in je ééntje?
Vind je het niet eng?
Spannend, geniet ervan! 😘Denk dat er nu pas echt wat gaat gebeuren hahaha!
Dan zou ik gewoon men phune weg leggen en genieten van wat je leuk vindJa
ja
ja
nee tot nu toe niet.
Lange dingen beantwoorden is ff niet leuk nu en moeilijk hahahaha
Yess!!Denk dat er nu pas echt wat gaat gebeuren hahaha!
Laat het toe!!Als ik wil dat ik lsd merk, merk ik het en als ikgeen lsd wil merken, merk ik het niet!
Dat kunnen wisselen is juist leuk!Yess!!
Laat het toe!!
😊Ja kleuren zijn mooier nu! Vooral veel groener, meer oranje ook
JanisOmg een echo in het liedje van hoe heet dat mokkel ook weer... Die dood is gegaan op der 27e, zangeres lijkt uit de 70 jaren
Nee, zwart haar, hoeren kleding aan, zuipschuitme nog nooit zo euforisch gevoeld toen ik
Janis
Wijn, Wine, Winehouse!Nee, zwart haar, hoeren kleding aan, zuipschuit
zangeres zonder naam?Nee, zwart haar, hoeren kleding aan, zuipschuit
Amy Winehouse?Nee, zwart haar, hoeren kleding aan, zuipschuit