• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live Schema/raport 3MMC + weed en

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Zeelanddude

Wijs gebruiker
Tripreporter
Of dit is placebo effect maar ik merk wel degelijk verschil in mindset als met amnesia. 22;55+100mg Indica. Ben benieuwd zit nu op 12,13,14,15

Perenijsje

Badass junkie
Ben wel benieuwd of je nog getekend hebt of niet? Wel eerlijk van je dat je alles hier gepost hebt hoor! Verder hebben we he het er al privé over gehad, dus ga dat niet nog een keer herhalen hier. Slaap lekker voor zo!

Zeelanddude

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ben wel benieuwd of je nog getekend hebt of niet?
16:30
Nog niet, maar denk dat als ik onder invloed van alleen Indica weed ben, daar wel van gaat komen.
Kan nog wel eventjes duren maar de voorbereidingen zijn er iig :P
De komende 4 dagen ofzo zit ik in een 'dip' van de 3mmc

Laatst bewerkt:

Zeelanddude

Wijs gebruiker
Tripreporter
13:30 Ben nu vanaf weer wakker en met de 'dag' begonnen :P
17:00 Kater valt op dit moment nog mee, maar misschien werkt de etizolam nog door. Aftereffects ervan kunnen nog 20 uur doorwerken dusja. Cravings al wel licht aanwezig maar heb nu niks meer in huis. Eerste actie vanmorgen/vanmiddag :upsidedown: was alles wegspoelen.

Zeelanddude

Wijs gebruiker
Tripreporter
20:07 ondertussen vanalles gegeten, buikje vol :grimacing: begin echt slaap te krijgen nu, logisch. nog een klein uurtje chillen :wink:

inner_search

Badass junkie
20:10 50 mg Amnesia weed

Ben er blij om, weer wat vast ritme in mn leven :)
True that... ben wel bijgeslapen nu en voel me goed, maar nu met de 2 puntjes bloedsuiker 😂 zal het weer 1 a 2 worden eer ik slaap.. maarja.
Thuis badkamer verbouwen en w8 op woensdag, dan word men pvc geleverd.
Kan er iet om , alles is dicht.

Zeelanddude

Wijs gebruiker
Tripreporter
22:17 :flushed: :persevere: 1x40 mg Amnesia. Morgen besef ik dat deze overkill is geweest.

Laatst bewerkt:

Zeelanddude

Wijs gebruiker
Tripreporter
:redflower: :redflower:
hoe nauwkeurig heb jij het de laatste tijd bij gehouden?

:redflower: Goodnight.💤 💤

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan