• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live trip report 22gr. Hawaiians

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Ik speel voor eigen therapeut en probeer mezelf voor de zovéélste keer in te praten dat wat ik ervaar écht is.

Is dat ook de reden waarom mijn tripjes nooit echt visueel zijn? Ze zijn al mooi genoeg opzichzelfstaand

Ik merkte zelf dat mijn trips pas visueel waren als ik ook echt hoger ging doseren. Denk dat dit per persoon verschillend is.

Kun je wat visuals beschrijven? Vind ik altijd mooi om te lezen/horen

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
s dat ook de reden waarom mijn tripjes nooit echt visueel zijn? Ze zijn al mooi genoeg opzichzelfstaand
Ik heb wel eens het idee dat trips minder visueel worden als je meer met “andere zaken” bezig bent. Als je heel hard aan het filosoferen bent of bijvoorbeeld bezig bent met het concept tijd is de kans aanwezig dat je minder aandacht hebt voor de visuals...

djiego

Bewuste gebruiker
Tegelijkertijd ben ik er bewust bij en kan ik de omgeving rondom me heen goed voelen. Het beste van twee werelden. Mijn eigen veilige basis die zich steeds meer uitbreidt en daarbij opgeteld de buitenwereld om te verkennen. Van elkaar gescheiden, maar toch ook met elkaar verbonden, in elkaar verwoven zelfs.

Een match made in heaven 😁
Wat een fijne balans! Genietze!

Nasch

Belezen gebruiker
Toch weet zich ergens een intens verdriet binnen te dringen en voel ik me aangevoelen door mijn eigen beperkingen, een monster geheel aan mij aangepast dat ook zijn aandacht opeist en altijd op de achtergrond aanwezig is. En ik zelf probeer te verslaan door de pijn in de meest letterlijke zin om te zetten in genot

Nasch

Belezen gebruiker
En zo openbaart zich ook de mogelijkheid om verder te groeien als persoon. Door zoveel mogelijk in detail toe te laten en te plaatsen, wordt ook mijn identiteit, mijn innerlijke wereld steeds een stukje vergroot en gedecoreerd

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Kun je wat visuals beschrijven? Vind ik altijd mooi om te lezen/horen

Poeh dat is een lastige... bij lsd heb ik meestal vooral visuals met mijn ogen dicht. Deze zijn vaak fel gekleurd, “hoekig” en sneller bewegend. Bij psilo zijn de visuals vaak slomer, meer aardse kleuren en langzaam “vloeiend”...

DMT voelt soms niet eens meer als “visuals” maar meer alsof je in een compleet nieuwe dimensie gedonderd bent 😅

Ps en ja bij mij worden de visuals ook sterker met een hogere dosis
PS2 oeps dacht dat nash me die vraag stelde... werken is slecht voor me... kan beter gaan trippen 😆

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Poeh dat is een lastige... bij lsd heb ik meestal vooral visuals met mijn ogen dicht. Deze zijn vaak fel gekleurd, “hoekig” en sneller bewegend. Bij psilo zijn de visuals vaak slomer, meer aardse kleuren en langzaam “vloeiend”...

DMT voelt soms niet eens meer als “visuals” maar meer alsof je in een compleet nieuwe dimensie gedonderd bent 😅

Ps en ja bij mij worden de visuals ook sterker met een hogere dosis

Ik heb bij psilo ook vaak dat het zich beweegt als een slome, grote massa. Soms lijkt het alsof het dikke lava is of iets dergelijks.

Die zijn er vrijwel niet

Jammer, maar zeker niet minder leuk. Ik vind visuals mooi, maar de headspace en wat dat me kan leren en laten zien vind ik eigenlijk nog veel mooier.

Nasch

Belezen gebruiker
Ik voel vanbinnen een blokkade die zich uit als een brok in mijn keel die me tranen in mijn ogen brengen. Nog enigzins beheersbaar dus. Ben ik sterk genoeg dit zelf aan te pakken? Ik vind het niet fijn anderen lastig te vallen, ook al verricht ik nog zoveel innerlijk werk van mijn kant.

Anderen voeren vast dezelfde interne strijd in dezelfde hevigheid.

Nasch

Belezen gebruiker
Er wordt me dus altijd de mogelijkheid gelaten om het gevoel tijdelijk negeren, maar zo stapelt het zich ook weer op, als een sneeuwbal die van een rots afdondert steeds groter wordt. Wat een heerlijk verfrissende gedachte in deze hitte trouwens! 🥶❤

djiego

Bewuste gebruiker
Er wordt me dus altijd de mogelijkheid gelaten om het gevoel tijdelijk negeren, maar zo stapelt het zich ook weer op, als een sneeuwbal die van een rots afdondert steeds groter wordt. Wat een heerlijk verfrissende gedachte in deze hitte trouwens! 🥶❤

Ja sneeuwbal lekker!

Mooi! Het omarmen van een stukje verdriet en even lekker huilen kan ook een fijne verademing zijn, linksom of rechtsom, niks mis mee!

You got this :grin:

Nasch

Belezen gebruiker
Op deze voor mij vertrouwde manier wordt me ook ingegeven dat ik mijn eigen grens mag aangeven en dat ik het waard ben. Eigenlijk simpelweg door er te zijn, de lange gestreden strijd waar ik blijkbaar zelf waarde aan hecht even opzijgezet

Nasch

Belezen gebruiker
Ik voel me tegelijkertijd ook geconfronteerd met mijn sterkste eigenschap: mijn flexibiliteit. Ik ben in staat -getraind zelfs- om al deze gevoelens hoe sterk ook, te verbergen in de diepste kerkers van mijn onderbewustzijn, zodat ze zo min mogelijk meespelen in alles wat er op de oppervlakte gebeurt, maar het ligt daar dus wel ergens te verrotten. Nee, ik laat je de ruimte niet dit om te zetten in genot

Nasch

Belezen gebruiker
Maar, is dit niet ergens wat zin aan mijn leven toevoegt? Wat volgt er als de strijd over is? Het klinkt haast als de anti-climax na een climax

djiego

Bewuste gebruiker
Ik voel me tegelijkertijd ook geconfronteerd met mijn sterkste eigenschap: mijn flexibiliteit. Ik ben in staat -getraind zelfs- om al deze gevoelens hoe sterk ook, te verbergen in de diepste kerkers van mijn onderbewustzijn, zodat ze zo min mogelijk meespelen in alles wat er op de oppervlakte gebeurt, maar het ligt daar dus wel ergens te verrotten. Nee, ik laat je de ruimte niet dit om te zetten in genot
Ja mooi!

En het simpelweg erkennen van een weggestopt emotioneel vehikel kan voor dit moment vaak voldoende zijn, zonder
het verder helemaal op 'uit-te-emotioneren/verwerken'..

Dat doe je dan op een ander door jou gewenst moment maar tegelijk ben je hiermee toch gegroeid en voel je de blokkade minder en afnemen, en kun je verder of terug naar andere bijzondere dingen van je trip :)

Nasch

Belezen gebruiker
Maar, is dit niet ergens wat zin aan mijn leven toevoegt? Wat volgt er als de strijd over is? Het klinkt haast als de anti-climax na een climax
Om deze gedachte meteen een halt toe te roepen, komt de confrontatie met mijn gebrek aan creativiteit, licht irriterend naar boven, zodat ik er iets mee moet doen. Weer terug naar de basis. Opnieuw proeven, voelen, ruiken, horen en zien. Er zal vast iets zijn dat me eerder niet opviel, misschien juist met die intentie, zodat er later ook nog wat te beleven blijft

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
om al deze gevoelens hoe sterk ook, te verbergen in de diepste kerkers van mijn onderbewustzijn,
Dat is nu net de meerwaarde van psychedelica; dat je iets kunt doen met alle weggestopte gevoelens en emoties. Beter dat je er wat mee doet dan dat ze daar maar wat liggen te rotten toch?!

Nasch

Belezen gebruiker
Deze onbalans vanbinnen voelt ongezond. Al krijg ik nog zo vaak te horen dat ik het juist goed doe en meer ontwikkeling doormaak dan gemiddeld. Het blijft voelen als een achterstand en soms voel ik me genoodzaakt om er zelf de nodige ogen en haken aan vast te maken om duidelijk te maken dat er iets ernstig misgaat

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Deze onbalans vanbinnen voelt ongezond. Al krijg ik nog zo vaak te horen dat ik het juist goed doe en meer ontwikkeling doormaak dan gemiddeld. Het blijft voelen als een achterstand en soms voel ik me genoodzaakt om er zelf de nodige ogen en haken aan vast te maken om duidelijk te maken dat er iets ernstig misgaat
Uiteraard weet ik niet wat er in jouw gedachte of onderbewuste speelt. Maar veel mensen zijn veel te streng voor zichzelf... Niet iedereen hoeft creatief, sportief, intelligent en productief te zijn. Het is al heel wat als je jezelf bent en goed probeert te doen voor jezelf en de mensen om je heen.

Laat de trip en de gedachten eens over je heenkomen en laat ze weer los...

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
PS klopt het dat jij ook een Psy-Fi liefhebber bent? Was je er in 2019?

Nasch

Belezen gebruiker
Ik nam even de rust, gewoon om de negativiteit er te laten zijn, genoeg om er niet in te blijven hangen. Hey, ik trip ook voor mijn plezier! 😉

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@Roze Olifant Al jouw meldinkjes van berichtwaarderingen komen binnenstromen en het zet een brede glimlach op mijn gezicht 😄

Jeej! 😍 Ja, ik was even bij aan het lezen hiero. Geniet zoveel mogelijk van je tripje hoor en niet te streng voor jezelf, maar dat komt vast helemaal goed. :)

En het klinkt alsof het gezellig op Psy-Fi gaat worden als ik dit hier zo lees. ^^

Nasch

Belezen gebruiker
Contentheid? Zonder weerstand meegaan met waar het leven je heen wil hebben?
Ayup, de basis, de vergeten herinnering.

Hetgene waar ik naartoe werk, maar zo snel uit het oog kan verliezen zodra alles soepel en automatisch verloopt, tot in de puntjes geprogrammeerd in het onderbewustzijn. Eigenlijk kijk ik er altijd overheen, want hij is er al

Green Dude

Belezen gebruiker
Op deze voor mij vertrouwde manier wordt me ook ingegeven dat ik mijn eigen grens mag aangeven en dat ik het waard ben. Eigenlijk simpelweg door er te zijn, de lange gestreden strijd waar ik blijkbaar zelf waarde aan hecht even opzijgezet
Dit doet me aan de 4 'Laws of Creation' denken.

Law Number 1: You Exist!

Law Number 2: The One is the All and the All are the One.

Law Number 3: “What you put out is what you get back”

Law Number 4: "Change is the only constant, except for the first three laws, which never change."

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan