• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

live trip report (HBW) LSA

psychedelicoo

Belezen gebruiker
beste,

ik ben zojuist in de perfecte stemming om is aan de Hawaiian Baby woodrose zaden te gaan.

mijn vorige trip was niet heel spectaculair en dat was op 5 zaden.
misschien komt het dat ik niet in een goede stemming was.
daarom wil ik het nog eens proberen om 5 zaden te nemen, en jullie op de hoogte te houden van me trip.

de tijd dat ik de zaden in ga nemen is 20:00.
ik ga de zaden gewoon kauwen en verwacht weer een hoop misselijkheid.
ik heb ergens gelezen op het forum dat een alcoholisch drankje kan helpen, dus een lekker droog wit wijntje staat klaar.

20:00 T+0

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Sterkte met de misselijkheid. Ik ben benieuwd naar je ervaring deze keer!

psychedelicoo

Belezen gebruiker
21:00 T+1

wow! gewoon geen misselijkheid dit keer... naja nog niet.
nadat ik de zaden had ingenomen ben ik gaan douchen.
toen ik on de douche stond merkte ik dat ik me relaxed ging voelen.
dus ging me afdrogen en aankleden en het moment dat ik naar de vloer keek leek het net of er van links of rechts een duwtje werd gegeven aan me zicht, en me beeld een swiep gaf.

nu zit ik lekker op de bank met een rood wijntje wat best goed smaakt. afwachtend wat er nog gaat gebeuren.

voel me nu wat loom en heb een warm gevoel over me heen, dus lekker chill.

ik kwam net tot het idee om misschien een kwart lsd te nemen van 25-30 uq ik weet niet wat de effecten zullen zijn, en/of het wel werkt iemand enig idee?

psychedelicoo

Belezen gebruiker
22:00 T+2

heerlijk licht gevoel in me hoofd. en heb uit nieuwsgierigheid ook het kwartje lsd ingenomen.
omdat ik toch heerlijk deze trip inkwam.

alles om me heen begint nu wel te vervormen alsof er een waas over me beeld komt, schaduwen die groter kleiner worden.
hoor de muziek wat verder op de achtergrond.
heb een gave mix van vini vici opgezet

ik probeerde net te lopen maar dat bracht wat misselijkheid dus ben snel weer gaan liggen op de bank en toen was het eigenlijk al gelijk weg.

psychedelicoo

Belezen gebruiker
23:00 T+3

dat gevoel waneer je in een soort van gedachtegang komt waar je verder wilt gaan waar je in een vorige trip bent gebleven ofso. maar niet kan vinden waar je naar op zoek bent?

deze zaden zijn toch verdomde goed plus dat ik natuurlijk kwart zegeltje had genomen.

Visuals zijn er bijna niet of ik moet me er echt op focussen.

psychedelicoo

Belezen gebruiker
00:00 T+4
het gevoel van dromerigheid is wel heel extreem nu. en zou ook zo heerlijj in slaap kunnen vallen denk.

heerlijk verdoofd en gedachte in het rond zwervend zoekend naar een plekje in me hoofd.

er is alleen geen doorbraak ?

psychedelicoo

Belezen gebruiker
01:00 T+/-5

oke helaas met het verplaatsen naar bed kon ik de wc niet ontwijken en helaas toch over moeten geven..

ik denk toch echt dat het uit je lichaam moet.

eindelijj in bed wat voor mij gevoel een halve dag duurde

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik had een soortgelijke trip met een koudwaterextractie van 9 zaden, maar dan zonder enige misselijkheid. Op zich leuk, maar ook al weinig Visuals. Mijn trip duurde wel een stuk langer, tegen de 10 uur.

psychedelicoo

Belezen gebruiker
toen ik in bed lag ben ik eigenlijk direct in slaap gevallen. en als een blok doorgeslapen tot 10:00

ik had de eerste keer ook een koudwaterextractie gedaan van 5 zaden, maar deze trip was een stuk minder heftig

ik denk als je een beetje goed kan mediteren je echt diep kan gaan op deze zaden. ik had telkens de neiging om in slaap te vallen, omdat ik voor mij gevoel te diep op ging in het dromige gevoel van de zaden. ik lag op de bank maar voor mij gevoel lag ik daar niet, alsof ik op een wolkje meedreef.

het was een vrij goede trip, en dacht echt dat ik niet over zou geven omdat ik al 5 uur in de trip was.
zou dat kunnen omdat je er geen ervaring mee hebt of zijn die alkaloïden in die zaden gewoon zo (giftig) om het zo maar even te noemen.

want het leek net als ik mezelf ging bewegen of wat dronk dat die alkaloïden gingen reageren.

want als ik op de bank zat had ik er geen problemen mee.

Bovenaan