• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live Truffels (space shuttles)

Emine

Experimenterende gebruiker
Datum: 1 mei 2010
Waar: bij een vriend van me thuis. we hebben een tekenfilm gehuurd en een gezellig sfeertje gemaakt:)
Wie: ik en vriend J.
Maaginhoud: vanmorgen panini / vanavond: sla en frietjes...daarna ong. 2,5 uur gewacht
Mindset: beetje moe, beetje zenuwachtig, zin :grin:,
Drugs/doses: 15 gram met zn 2e
Body: vrouw, 52kg, 1,58M...

Nou na 1 keer truffels wat uitliep in een hele avond huilen en 2 keer paddo's wat beide keren uitliep in tripje naar de hel...TOCH nog een keer proberen om truffels te nemen. Dit keer echter niet meer met de naïeve insteek, hoe meer hoe beter. De 1e keer truffels had ik ong 2/3 portie op en de 2 keer paddo's had ik een hele portie met misschien nog ietsje meer op. Nu dus verstandig een halve portie en misschien nog wel n klein beetje minder. Ik ben wel zenuwachtig omdat het nog nooit goed is gegaan..maar op 1 of andere manier blijft het me aantrekken. Dus ik ben benieuwd wat de avond ons nog gaat brengen. Het is vriend J. zijn eerste keer. Hij heeft er geen ervaring mee en vindt het ook een beetje eng.
Het is echt de bedoeling om een aantal keren hier nog wat te typen gedurende de trip. Ik heb vaak gelezen dat dat lastig is en dat er niet veel van komt. Maar het is in ieder geval de planning :).
Het is wel heel impulsief besloten. Nou ja niet helemaal ongeveer 2 weekjes geleden las ik een tripreport hier (ik weet niet meer van wie helaas:P) en toen werd ik weer getriggerd. Vanaf toen spookte het weer door mn hoofd, en nu diende de gelegenheid zich weer aan (op mijn initiatief welliswaar maar ja dat is altijd wel denk ik) :). Nou wish me luck please:grin:. Oh ja ik ga nog even briefjes hier ophangen met de tekst: rustig maar het gaat weer over :)!
Tot later (als het goed is)!

RobTrip

Belezen gebruiker
Nou veel plezier in ieder geval! Zou leuk zijn als je tijdens je trip hier wat zou opschrijven, maar genier er in ieder geval van :)

Emine

Het is nu 23.47 nou ja jullie weten dat natuurlijk wel en ik ook haha. Maar goed ik schrijf even een berichtje omdat ik wat begin te merken. Ik voelde wat tintelingen in mijn handen en toen ik dat ging opschrijven voelde ik dat ik weinig kracht had. Ik dacht dat dat het enige was. We waren een serie aan het kijken (being erica) en toen we gingen schrijven had ik gevraagd of die op stop mocht. Nou toen had hij dat gedaan. En toen legde hij de afstandsbediening neer en dat maakte me een constant lawaai dat maar door bleef gaan....ik had een muziekje op gezet en ook dat klonk een beetje raar en daarom heb ik dat weer uit gezet. Ik was dat aan het opschrijven maar toen bedacht ik me dat typen sneller gaat. Oke maar door die muziek enzo merkte ik al dat ik dingen anders ging waarnemen dan normaal. Dus heb ik het maar ef stop gezet zodat het allemaal niet te overweldigend wordt. Als ik niks doe voel ik gewoon die tintelingen, inmiddels voel ik ze door heel mijn lijf wel of ja ledematen zeg maar. Nou sorry dat het voor jullie misschien niet zo boeiend is dit haha, maar hopelijk typ ik dalijk wel iets wat boeiender is. Als ik dan nog kan typen. Nu ik dit zo typ, is dit al heel anders dan dat ik normaal typ.

Emine

Goed het is nu 23.54. Net wist ik niet voor wie ik dat typte. Maar nu bed8 ik me als ik dit straks in een bestandje zet dan hoef ik niet steeds de tijd erbij te zetten. Want die heb ik nu al naar mezelf getypt. Dat wist ik toen straks nog niet, maar nu pas weet ik dat. Dus dat is wel goed van mij of niet haha. Maar goed, wij gaan nu die teken film kijken omdat ik nu echt weet dat mijn bewustzijn aan het veranderen is, daarmee bedoel ik dat dingen anders binnen komen dan normaal. Zo raar he maar wel oke:). Uhm oh ja ik ging typen over een grote hond die iets wijs aan het vertellen was. Namelijk dat alles op zijn pootjes terecht komt. En dat was wel lief dat hij dat tegen ons zei. Dat kwam ik even typen. Nu gaan we verder kijken naar de film, snow buddys. Doei doei xx (K)

Emine

haha ik had gelijk alsof je in deze staat nog gaat typen haha. Dat lukt bijna niet. Want alles is ZO intens OMG ZO intens dat is zo apart. O ja ik vergeet constant wat ik ga doen. Maar het is wel goed dat ik even aan het typen ben nu, want nu kan ik dingen zeggen tegen mezelf. Zodat ik die later nog een keer terug kan lezen. Nu lezen jullie dat ook allemaal, maar dat is geen ramp natuurlijk. Maar goed als mensen die bekend zijn met dit goedje, plannen om een live trip report te gaan maken, dat snap ik niet echt. Want waarom zou je dat doen als je dit op hebt haha. Dat is vast niet de bedoeling hiervan...Nee dit goedje trekt mij niet zo aan haha. En nu snap ik dat ik mezelf dat steeds heb proberen te vertellen in vorige trips. Maar nu snap ik het pas, dat xtc en pep enzo meer voor mij is en dit niet. Dit is meer voor psychonauten iets. Ja mensen die krachtig zijn en slim zijn en die graag willen verkennen hoe het is buiten het normale bewust zijn.

Voor de mensen die er niet van houden dat er geen alineas worden gemaakt. SORRY!! Hopelijk kunnen jullie het me vergeven. Maar dat is niet echt iets wat nu in mijn mind zit zeg maar. Maar toch wilde ik sorry hebben gezegd tegen jullie, lief van mij he :wink:. Ik ben best wel lief toch wel een beetje. Maar J is heeel lief haha hij is super lief, maar vooral voor andere mensen. Niet dat jullie dit wat boeit haha.

Goed we liggen hier op bed en we gingen de film kijken hier in bed. Maar ik weet niet precies hoelaat we dat van plan waren mar tot op heden is dat nog niet gelukt. Door mijzelf natuurlijk haha. Omdat ik hier maar blijf typen en typen. o ja een dextro engery smaakt lekker, weet je wanneer hij niet lekker smaakte. Toen ik op de pep had gezeten. Want toen kreeg je daar een droge bek van.

Emine

Maar goed ik ga nog even verder met typen want ik was nog niet helemaal klaar net. Maar ik drukte alvast op klaar. Waarom weet ik niet meer. Maar goed in ieder geval dit goedje is niks voor mij. Het is meer voor andere mensen die hier van kunnen genieten haha. Zoals iedereen zijn eigen voorkeuren heeft voor dingen. Ja dat is normaal, maar hiervan wordt alles ZO anders dan normaal. Terwijl ik me wel anders wil voelen, maar dan liever anders in de zin van beter. Zoals mdma of pep. Maar dit hoeft niet echt van mij nee. Maar dat andere dit wel fijn vinden dat mag natuurlijk want je moet iedereen in zijn waarde laten. :)

Emine

Nou inmiddels ben ik weer terug in de werkelijkheid gelukkig. Ik ben denk ik rond half 4 - 4 uur in slaap gevallen. Ik was heel erg moe. Nou ik ben in ieder geval klaar met truffels (nu echt). Het is zoals ik al eerder tegen mezelf en jullie zei niet mijn drugs..
Eerst begon het lichtjes op te komen maar op een gegeven moment wordt het ZO overweldigend wat ik al beschreef. Ik vind het zelfs moeilijk om dat goed uit te leggen. Dit keer kon ik het nog iets beter controleren dan vorige keren maar zelfs terwijl ik wist dat het over een paar uurtjes over zou zijn vond ik het niet leuk. Ik vond het gewoon echt niet leuk om niet meer in de werkelijkheid te zijn. Het was niet zo kut als vorige keren, dit was de lichtste keer maar zelfs nu vond ik het niet prettig. Ik zal proberen er nog n beetje over te vertellen hoewel ik denk dat het niet echt een waardig tripreport is maar ik zal het een beetje proberen.

We zaten dus eerst op de bank een serie te kijken en zeg maar te wachten tot het in zou slaan. Vriend J had maar een beetje gepakt (godzijdank). Toen ik wat voelde wilde ik dat hier op dit forum gaan schrijven en dat heb ik dus ook gedaan. Het ging toen ineens best wel snel, de veranderingen in de waarneming. Vooral die afstandsbediening die op de tafel werd neergelegd, die bleef nog even wiebelen en dat galmde zo helemaal. Dat alleen al overviel me zo erg. Ook de muziek die ik even aan had gezet tijdens het typen, gewoon 538 was een beetje gek. Omdat dat allemaal zo snel kwam schrok ik een beetje en zette snel de muziek uit en J deed gelukkig de afstandsbediening stil leggen. Nou ik gaf aan dat we de film wel konden opzetten want het trippen was begonnen! We gingen de film snow buddy s kijken omdat die lekker vrolijk was. Het begon met een husky hond die wijze woorden uitsprak en hij zei heel typerend alles komt weer op zijn pootjes terecht. Dat vond ik zo prettig dat ik dat ook weer hier ging neerzetten. Ondertussen kon ik me alweer nergens op concentreren.

Omdat het zo overweldigend was leek het me prettiger om de film in bed af te kijken. Nou zo gezegd zo gedaan. We gingen op bed zitten en ondertussen zag ik ook alles anders. Veel dingen waren groter dan normaal. Als ik aan het typen was werden mijn armen heel lang en er kwamen nog meer dingen in mijn zicht. Mijn concentratie was nog steeds 0 en ik was constant bezig met alles nog proberen te snappen. Ik zei tegen mezelf, dit is toch niet zo erg, je hebt gelukkig niet zoveel gepakt en over een tijdje ben je weer in de werkelijkheid. Maar eigenlijk vond ik het niet leuk dat ik in deze niet werkelijkheid was. Ik heb dan ook een aantal dextro's liggen eten in de hoop dat het wat minder werd.

Ik vroeg aan J hoe hij zich voelde en hij zei dat het wel meeviel. Ik hoopte dat hij zich nog in de werkelijkheid bevond want dan had ik tenminste nog een schakel naar de werkelijkheid. Hij zei dat hij zich redelijk normaal voelde maar een beetje misselijk was. Op een gegeven moment zei hij echter: moet je es kijken, die kraan. Ik zo: wat dan? Hij: ja die ziet er zo raar uit. Ik dacht: shit is hij dan wel aan het trippen ik hoopte dat hij nog in de werkelijkheid was. Ik zei: wat is ermee dan? Hij: ja dat is me normaal nog nooit opgevallen. Nou toen werd ik een beetje geirriteerd omdat ik dacht dat hij ook tripte en ik het juist fijn vond als er iemand was die nog in de werkelijkheid was.

Daarop hebben we nog met een paar mensen gebeld, dat was wel fijn even kletsen met mensen die in de werkelijkheid waren. Ik moest blijkbaar een soort houvast hebben. De tijd ging naar mijn mening niet snel genoeg. Ondertussen hadden we ook weer muziek op gezet, het was wel fijn om 538 te horen want dat was ook weer een schakel naar de werkelijkheid.

Het was niet zo dat ik me de hele tijd zo voelde, maar wel het grootste gedeelte van de trip denk ik. Mijn lichaam was mij ook niet meer zo eigen. Ik wist niet meer goed hoe het zat met dit lichaam. Het voelde niet als van mezelf. Toch wist ik dat het wel van mezelf was en op een gegeven moment vroeg ik me ook af of ik wel goed was voor mijn lichaam. Ik kon me nog herinneren dat we van tevoren alles hadden gedaan wat je normaal doet voor je gaat slapen (lenzen uit, tanden poetsen etc.), dat stelde me wel gerust. Maar ik was bang dat ik verkeerd ging liggen en dat ik dat niet doorhad. Ik zat me af te vragen of ik wel gezond was. J. zei dat ik best gezond leefde. Ik twijfelde of hij dat meende of dat hij het zei om mij gerust te stellen. Ik was van plan om als ik weer in de werkelijkheid was, gezond te zijn voor mezelf. Nu snapte ik dat niet, maar morgen wist ik vast weer hoe ik met mijn lichaam om moest gaan.

Op een gegeven moment was er nog een liedje op wat leek op een soort strijders liedje. Ik zat toen te denken dat iedereen voor zichzelf moet strijden. Ik was ook een beetje te denken aan de liefde en dat de enige zekere liefde is die van je moeder. In mijn geval dan, ik wist dat ik altijd op haar kan bouwen en dat was een fijn gevoel. Het is wel jammer dat je bij romantische liefde nooit weet dat het onvoorwaardelijk is, maar bij de liefde van mijn moeder weet ik dat wel zeker :) .

Ik was ook zo verwonderd over het feit dat mensen deze drug leuk vinden :confused: . Dat heb ik geloof ik hierboven nog ergens getypt. Ik zat me echt af te vragen wat voor soort mensen dat zijn. Ook vind ik het echt knap dat sommige mensen met die drug kunnen omgaan, want ik kan dat duidelijk niet. Af en toe gaf me het idee dat ik had geconstateerd dat dit niet mijn drug was een opgelucht gevoel. Er waren echt momenten dat ik even los kon laten en in die moment had ik dus het minste last van het feit dat ik aan het trippen was. Maar mijn hersenen bleven maar proberen om alles te ordenen, wat uiteraard niet lukte. Ik heb ook nog filmpjes gemaakt waarin ik dingen naar mezelf zei. Die ga ik straks nog maar een keer luisteren. Nou dit is voornamelijk wat nog in mijn hoofd zit van gister. Misschien dat ik nog een aanvulling maak als ik die filmpjes heb geluisterd, maar voor nu vind ik het even goed.

Trouwens echt knap dat mensen zo'n tripreport kunnen schrijven. Ik snap dat dit namelijk niet 1 van mijn talenten is. Nou toch bedankt voor het lezen als je zover bent gekomen tenminste :) .

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Tja... Je bent ervoor of je bent er tegen :) Ik ben er persoonlijk een enorme fan van maar jij blijkbaar niet, wees maar blij dat je het dan nog maar bij truffels en paddestoelen hebt gehouden :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Na het lezen van jouw verslag heb ik het idee dat vooral het niet kunnen controleren, de reden is waarom je paddo's en truffels niet leuk vind. Het kunnen los laten en gewoon mee gaan in wat er komt is naar mijn idee heel belangrijk met drugs en dan met name psychedelica.

Je weet nu in iedergeval dat het niks voor jou is en ik zou ook geen andere psychedelica gaan proberen in de toekomst.

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
Jammer dat je het zo hebt ervaren, dat je ook tijdens je trip steeds dacht dat t niets voor jou was. Maar goed, zo heeft iedereen zijn favoriete en minder favoriete drugs natuurlijk. Verschil moet er zijn, anders was de wereld wel heel saai geweest natuurlijk :wink:

KoxBox

Badass junkie
Zo wordt nog maar eens duidelijk dat niet iedereen kan trippen... Spijtig voor jou maar ik vind het wel positief van je dat je het toch een kans hebt gegeven.
Je moet inderdaad sterk in je schoenen staan om te kunnen trippen, wat ik zo raar vind van mezelf is dat ik normaal een enorme controle freak ben op fysiek vlak maar ik hou van trippen.

Wat ik hiermee bedoel is bv dat ik niet rap iets zou doen waar ik totaal geen controle over heb zoals vanachter op een moto kruipen, maar wel zelf rijden daar heb ik geen problemen mee.
Maar ik verschiet er dan altijd van hoe mentaal sterk ik ben als ik trip, wat ergens toch een beetje een ego booster is als ik het zo mag uitdrukken. Het helpt vooral om veel meer zelfvertrouwen te krijgen heb ik al gemerkt, en je kan echt met jezelf bepaalde zaken aanhalen en die dan ook aanpakken.

Je moet psychedelica dan ook met ongelooflijk veel respect behandelen anders zal je nooit iets bekomen, het straft je gewoon genadeloos af. Maar als je de sleutel hebt tot het trippen dan ben je hooked en zal je een van de mooiste momenten van je leven beleven.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Je moet psychedelica dan ook met ongelooflijk veel respect behandelen anders zal je nooit iets bekomen, het straft je gewoon genadeloos af. Maar als je de sleutel hebt tot het trippen dan ben je hooked en zal je een van de mooiste momenten van je leven beleven.

Mooi gezegd :)

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
KoxBox zei:

Mooi gezegd :)

Dank.
Daarom zeg ik het ook. :P

Bovenaan