• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live XTC reportje!

KoxBox

Badass junkie
Dan zal dat wel de reden zijn. :) In het vervolg misschien iets meer pakken, nu moet je niet van elke drugs het dubbele gaan nemen natuurlijk! :tearsofjoy:

Elohtibbar

Badass junkie
Jammer hè, als het uitgewerkt raakt, zeker als één iemand nog wel waus is en jij niet meer.. Ik ken het gevoel helaas. Maar, always look on the bright side: je hebt een fantastische avond gehad en je hebt ongetwijfeld nog een heeeeerlijk waus gevoel in je ledematen. :hearteyes:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Haha, nou helemaal uitgewerkt is het zeker nog niet, want L staat nog volle bak te stampen hier!!!

En Ik (T.) ga nog steeds heerlijk :hearteyes:

KoxBox

Badass junkie
Rabbithole zei:
Jammer hè, als het uitgewerkt raakt, zeker als één iemand nog wel waus is en jij niet meer.. Ik ken het gevoel helaas.

Ik niet gelukkig! :hearteyes: Ik ben dan ook nogal gevoelig aan drugs, ik trip bv. ook altijd veel visueler dan de meesten... :hearteyes:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Rabbithole zei:
Jammer hè, als het uitgewerkt raakt, zeker als één iemand nog wel waus is en jij niet meer.. Ik ken het gevoel helaas.

Ik niet gelukkig! :hearteyes: Ik ben dan ook nogal gevoelig aan drugs, ik trip bv. ook altijd veel visueler dan de meesten... :hearteyes:

Same here, ik (T.) hallucineer veel sneller met X op als de rest!

Harderstyles

Bewuste gebruiker
@ hierboven
L: Wiet en XTC zijn de enige drugs die ik tot nu toe heb aangeraakt, en nu je het zegt! Ik voel wiet ook nooit zo goed als de rest.
Dit is dan met XTC ook denk ik, iig wel sneller uitgewerkt

@T, ik(L) stamp altijd, nuchter of onder invloed :hearteyes:

KoxBox

Badass junkie
Harderstyles zei:
@ hierboven
L: Wiet en XTC zijn de enige drugs die ik tot nu toe heb aangeraakt, en nu je het zegt! Ik voel wiet ook nooit zo goed als de rest.
Dit is dan met XTC ook denk ik, iig wel sneller uitgewerkt

Dan zal dat waarschijnlijk bij andere drugs ook het geval zijn. Ik zeg wel waarschijnlijk.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
L: Mijn kaak bijt inderdaad nog flink.
Heb ook nog superveel energie, terwijl T bijna de heletijd achter de pc zit, loop en huppel ik rondjes achter hem door op de maat.
Maar dat speciale gevoel is wel gewoon weg. :angry:

KoxBox

Badass junkie
Harderstyles zei:
L: Mijn kaak bijt inderdaad nog flink.
Heb ook nog superveel energie, terwijl T bijna de heletijd achter de pc zit, loop en huppel ik rondjes achter hem door op de maat.
Maar dat speciale gevoel is wel gewoon weg. :angry:

Begin dan dit topic maar eens te lezen van voor af aan, als je al een beetje helder kan denken. :tearsofjoy:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
L: Dat doe ik morgen wel als ik tijd heb.
Zal wel echt onwijs grappig zijn, maar heel veel dingen die ik hier wilde posten was ik alweer vergeten toen ik aan het toetsenbord zat.
Heb wel écht veel gedronken, ruim meer dan 3 liter denk ik, krijg echt ontzettende dorst van dat ´bijten´ van mij kaken, super droge mond

KoxBox

Badass junkie
Harderstyles zei:
L: Dat doe ik morgen wel als ik tijd heb.
Zal wel echt onwijs grappig zijn, maar heel veel dingen die ik hier wilde posten was ik alweer vergeten toen ik aan het toetsenbord zat.
Heb wel écht veel gedronken, ruim meer dan 3 liter denk ik, krijg echt ontzettende dorst van dat ´bijten´ van mij kaken, super droge mond

Voldoende drinken is inderdaad een must, maar ook niet te veel. Je kan ook een water vergiftiging oplopen, dit is wel maar na 5l water ofzo. En ik weet ook niet of dit het geval is als je drugs op hebt..

Elohtibbar

Badass junkie
Helaas, iedereen krijgt dorst van mdma. Je kunt trouwens op een gegeven moment dus beter een isotone sportdrankje drinken dan water, omdat dat vocht vasthoudt en je hydrateert. Bij water loop je op den duur, zoals Koxbox al zei, kans op watervergiftiging en het is heel slecht voor je nieren.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Ik, T., geloof dat de max hoeveelheid met MDMA op enzo 4 liter is, anders ga je je nieren serieus overbelasten. Hier is L weer!

Harderstyles

Bewuste gebruiker
L: Ik heb denk ik al wel meer dan 4 liter op hoor :confused: Heb écht veel gedronken, mijn buik staat er bol van.
Mijn ogen vallen ook de heletijd dicht en willen moeizaam open, daarom spring/huppel ik de heletijd kleine rondjes met mijn ogen dicht.

T ligt hier weer gestrekt op de grond de binnenkant van zijn ogen te bekijken.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
En nu rustig terug kijken op de avond! :hearteyes: Is ook een leuk deel van het ritueel vind ik!

Haha ja precies, we hebben net samen alles nog eens doorgelezen. We gaan nu slapen, zijn gesloopt! Hoop dat jullie een beetje hebben genoten, wij wel in ieder geval :hearteyes:

Trusten! L&T

trippelh

Bewuste gebruiker
Een leuke en grappig verslag .
Las lekker weg en koxbox respect voor je hoe je hun er doorheen loodste .

Top tripje verlang nu ook al weer naar de volgende terwijl ik vorige week nog heb gebruikt .
Dus nog even geduld voor mij.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Joo hier zijn we weer, we hebben wel goed geslapen maar de eerste twee uur konden we niet in slaap komen, het was net alsof we zodra we onze ogen dichtdeden dat we tv aan het kijken waren. Verder wel super lekker getript! :hearteyes:

Elohtibbar

Badass junkie
Haha, geweldig toch! Ik hou van die droombeelden. :hearteyes: Dat is echt typisch mdma en vind je bij geen enkele andere soort drugs. Geniaal!

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Haha, geweldig toch! Ik hou van die droombeelden. :hearteyes: Dat is echt typisch mdma en vind je bij geen enkele andere soort drugs. Geniaal!

Ja klopt, maar na 2 uur onafgebroken droombeelden wilde ik toch wel onderhand slapen :smoke:

L heeft er trouwens minstens 6x uit gemoeten om te gaan zeiken, echt niet normaal meer :tearsofjoy:

Elohtibbar

Badass junkie
Ja dat is waar, op een gegeven moment is het leuk geweest natuurlijk. :wink:

Ik heb daar ook altijd last van, als op een gegeven moment je blaas ontspant kun je echt achter elkaar blijven gaan. :tearsofjoy: Kan tijdens xtc ook nooit naar de wc. Maar ja, vind je het gek aangezien hij zelf aangaf 4 liter water ofzo te hebben gedronken.. :wink:

vlammetje

Newbie
Wat een heerlijk verslag :grin:
zo lekker herkenbaar dat euforische liefdesachtige knuffelende dans gevoel :grin: :grin:
En altijd jammer als het iets afneemt. Lekker verslagje hoor!

Irie

Belezen gebruiker
Heerlijk !!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
IK WIL OOOOOOOOK !!!!!!!
Alleen ligt mijn ventje hier nu te snurken op de zetel ... aaargggghhhh .... ik had dit topic nooit mogen bekijken, heb er zin in nu :xtc: :xtc: :xtc:

KoxBox

Badass junkie
Irie zei:
Heerlijk !!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
IK WIL OOOOOOOOK !!!!!!!
Alleen ligt mijn ventje hier nu te snurken op de zetel ... aaargggghhhh .... ik had dit topic nooit mogen bekijken, heb er zin in nu :xtc: :xtc: :xtc:

Gooi een pil in zijn mond, hij zal wel wakker worden.

Emine

Experimenterende gebruiker
pff net als bij bijna iedereen die dit topic heeft gelezen heb ik nu ook zin damn... :grin:

Nou ja zal het emporium worden of de feestfabriek, in qontrol was de laatste x alweer maar voor het beste effect ga ik toch voor feestfabriek denk ik, maar zo'n reportjes als dit moet ik dan wel echt uit de weggaan :hearteyes:

Complimenten dus guys!!

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Emine zei:
pff net als bij bijna iedereen die dit topic heeft gelezen heb ik nu ook zin damn... :grin:

Nou ja zal het emporium worden of de feestfabriek, in qontrol was de laatste x alweer maar voor het beste effect ga ik toch voor feestfabriek denk ik, maar zo'n reportjes als dit moet ik dan wel echt uit de weggaan :hearteyes:

Complimenten dus guys!!

Thanks, we hebben super genoten en bedankt voor alle leuke reacties. Op Intents (5 Juni) mag ik weer! :hearteyes: Trusten! :wave: :rockband:

Bovenaan