• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live XTC reportje!

Drientje

DF-koning
Harderstyles zei:
Emine zei:
pff net als bij bijna iedereen die dit topic heeft gelezen heb ik nu ook zin damn... :grin:

Nou ja zal het emporium worden of de feestfabriek, in qontrol was de laatste x alweer maar voor het beste effect ga ik toch voor feestfabriek denk ik, maar zo'n reportjes als dit moet ik dan wel echt uit de weggaan :hearteyes:

Complimenten dus guys!!

Thanks, we hebben super genoten en bedankt voor alle leuke reacties. Op Intents (5 Juni) mag ik weer! :hearteyes: Trusten! :wave: :rockband:

Vind je dat niet een beetje snel?

Liefst 4-6 weken, ik hanteer zelfs een 4 maanden regel.

Zelf weten maar het mooie gaat er gauw vanaf als je het te vaak doet. Neem echt dit advies ter harte! Ik spreek uit ervaring.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Harderstyles zei:
Emine zei:
pff net als bij bijna iedereen die dit topic heeft gelezen heb ik nu ook zin damn... :grin:

Nou ja zal het emporium worden of de feestfabriek, in qontrol was de laatste x alweer maar voor het beste effect ga ik toch voor feestfabriek denk ik, maar zo'n reportjes als dit moet ik dan wel echt uit de weggaan :hearteyes:

Complimenten dus guys!!

Thanks, we hebben super genoten en bedankt voor alle leuke reacties. Op Intents (5 Juni) mag ik weer! :hearteyes: Trusten! :wave: :rockband:

Vind je dat niet een beetje snel?

Liefst 4-6 weken, ik hanteer zelfs een 4 maanden regel.

Zelf weten maar het mooie gaat er gauw vanaf als je het te vaak doet. Neem echt dit advies ter harte! Ik spreek uit ervaring.

Normaal laat ik er ook altijd minstens 4 weken tussen, maar een maatje wilde voor Defqon nog eens goed hard gaan en ik was naar InQontrol geweest, dus dit was de meest logische datum! In ieder geval, bedankt voor de tip :wave:

Irie

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Irie zei:
Heerlijk !!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
IK WIL OOOOOOOOK !!!!!!!
Alleen ligt mijn ventje hier nu te snurken op de zetel ... aaargggghhhh .... ik had dit topic nooit mogen bekijken, heb er zin in nu :xtc: :xtc: :xtc:

Gooi een pil in zijn mond, hij zal wel wakker worden.

:tearsofjoy: Had een optie kunnen zijn, ware het niet dat ik al lang uitkijk naar een vet feest volgende week (the Panacea, Twinhooker & Paulie Walnutz, Luna-C :rock: ), en nog maar 2 supergoeie pilletjes heb (eentje voor hem en eentje voor haar :sunglasses: ). Jammer dat ik daarna hoogstwaarschijnlijk weer een hoop bucht zal moeten laten testen vooralleer ik weer wat lekkers vind, maar mijn geduld zal beloond worden!!!

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Een goedenmiddag,

voor mijn volgende party heb ik MDMA kristallen kunnen bemachtigen. Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, maar weet niet zo goed hoe ik die 't beste kan doseren? Het is 1 grammetje.

KoxBox

Badass junkie
Harderstyles zei:
Een goedenmiddag,

voor mijn volgende party heb ik MDMA kristallen kunnen bemachtigen. Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, maar weet niet zo goed hoe ik die 't beste kan doseren? Het is 1 grammetje.
Ik dacht dat het 1,5-2mg per kilo lichaamsgewicht was. Dus als je 60kg weegt kan je tussen de 90 en de 120mg nemen.

Correct me if I'm wrong.

Drientje

DF-koning
KoxBox zei:
Harderstyles zei:
Een goedenmiddag,

Ik dacht dat het 1,5-2mg per kilo lichaamsgewicht was. Dus als je 60kg weegt kan je tussen de 90 en de 120mg nemen.

Correct me if I'm wrong.
Jup.

Helemaal goed.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Sorry, ik bedoel niet de letterlijke hoeveelheid maar hoe ik het 't beste kan nemen.
Heb helaas niet de beschikking tot capsules.
Is het het handigst om het tot poeder te vermalen(en dan met je vingertop dippen), of gewoon 2/3 "stukjes" te pakken?

Het is een beetje een onzinnige vraag maar heb hier totaal nog geen ervaring mee

Drientje

DF-koning
Harderstyles zei:
Sorry, ik bedoel niet de letterlijke hoeveelheid maar hoe ik het 't beste kan nemen.
Is het het handigst om het tot poeder te vermalen(en dan met je vingertop dippen), of gewoon 2/3 "stukjes" te pakken?

Het is een beetje een onzinnige vraag maar heb hier totaal nog geen ervaring mee
Vouw een vloeitje met de plakrand tot een zakje, drop je lading in het puntje van het vloeitje. Samen frommelen tot een balletje en doorslikken maar.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Harderstyles zei:

Vermalen is sowieso een must. Anders krijg je een brokje kristal dat op een plek de hele avond je maag gaat irriteren. Dat ga je merken de volgende dag.

Voor de rest moet je het doen zoals Drientje het beschreef.

Veel plezier ermee, heb dit weekend ook kristallen gehad en het was een van mijn heftigste ervaringen ooit met drugs. :grin:

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
Harderstyles zei:

Vermalen is sowieso een must. Anders krijg je een brokje kristal dat op een plek de hele avond je maag gaat irriteren. Dat ga je merken de volgende dag.

Voor de rest moet je het doen zoals Drientje het beschreef.

Veel plezier ermee, heb dit weekend ook kristallen gehad en het was een van mijn heftigste ervaringen ooit met drugs. :grin:
MD is een harde drug, velen vergeten dat wel eens.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:

Ja, inderdaad. Ik had het echt wat onderschat, waarschijnlijk doordat ik de eerste keer zo goed als niks voelde.

Ik had me veel voorgesteld erbij, maar niet dat wat ik heb meegemaakt. Ik heb al die verhalen over roze olifantjes in de bomen altijd met twijfels aangehoord. Maar als je dan zelf van die visuals krijgt... Dat was heftig ! :grin:

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
KoxBox zei:

Ja, inderdaad. Ik had het echt wat onderschat, waarschijnlijk doordat ik de eerste keer zo goed als niks voelde.

Ik had me veel voorgesteld erbij, maar niet dat wat ik heb meegemaakt. Ik heb al die verhalen over roze olifantjes in de bomen altijd met twijfels aangehoord. Maar als je dan zelf van die visuals krijgt... Dat was heftig ! :grin:
Visuals op MD zijn echt vet. Bomen in 2 zien splijten, krokodillen zien lopen,...
Maar ze lijken zo echt dat ik me wel kan voorstellen dat dit bij sommigen wat para momenten kan veroorzaken.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Visuals op MD zijn echt vet. Bomen in 2 zien splijten, krokodillen zien lopen,...
Maar ze lijken zo echt dat ik me wel kan voorstellen dat dit bij sommigen wat para momenten kan veroorzaken.

Ja, inderdaad ! Ik kan het me nu ook zeer goed voorstellen dat mensen er enorm paranoïde van kunnen worden.

Ik vond het eigenlijk zelfs heftiger dan LSD en paddestoelen. Het gedeelte van de visuals bedoel ik dan.

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
KoxBox zei:

Ja, inderdaad ! Ik kan het me nu ook zeer goed voorstellen dat mensen er enorm paranoïde van kunnen worden.

Ik vond het eigenlijk zelfs heftiger dan LSD en paddestoelen. Het gedeelte van de visuals bedoel ik dan.
Dat is een feit. Ik zat naar zo een plasma tv te kijken bij een vriend van me en ik was heel de tijd bezig van hoe geweldig dat programma was dat opstond.

Totdat die vriend zei dat de tv gewoon uitstond... Ik bedoel maar. :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Dat is een feit. Ik zat naar zo een plasma tv te kijken bij een vriend van me en ik was heel de tijd bezig van hoe geweldig dat programma was dat opstond.

Totdat die vriend zei dat de tv gewoon uitstond... Ik bedoel maar. :grin:

Haha ! :tearsofjoy: Ik had ook van die dingen. Schilderijen die compleet veranderden, dubbele gezichten, meerdere ogen bij mensen, enz... En enorm heftige CEV's, die ik zelf kon controleren. Echt gaaf ! :grin: Als ik tijd heb, schrijf ik er eens een tripreportje van ! :wink:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Jaa ik wil er een reportje van! Die tip van malen, super bedankt daarvoor, wist niet dat het zo irriterend voor je maag was. Beste manier om 't te malen? Tussen twee lepels ofzo?

Drientje

DF-koning
Harderstyles zei:
Jaa ik wil er een reportje van! Die tip van malen, super bedankt daarvoor, wist niet dat het zo irriterend voor je maag was. Beste manier om 't te malen? Tussen twee lepels ofzo?
Doe het in een sealtje en stamp er met een glas op het aanrecht op. Of een hamer, maar zorg dat het niet weg kan springen.

Drientje

DF-koning
Sublimo zei:
Drientje zei:

Gewoon zo een gripzakje bedoel je ?
Nee:

Bovenaan