• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Liveverslag 1e keer paddo's

zattebelg

Newbie
Heb me zojuist geregistreerd. (wat trouwens erg moelijk was me die bevestigingscode).
Kben 18j, belg:d en me eerste keer paddo's. Ben dagelijks blower (ga wel gaan werken btw) en ben gisteren achter paddo's geweest. Dit zal me eerste ervaring zijn me psychedelics. Heb vroeger wel salvia en dxm gebruikt zonder dat ik iets ervan voelde)

18u50. Thee gemaakt van gemixte paddo's (15g). Eerst water laten koken, 10 min laten afkoelen en dan 15 min laten trekken.

19u15. Thee opgedronken, en wat een vieze, vieze smaak:d

19u30. Begin me misselijk te voelen, ben licht stoned.
20u. Denk dat ik de muren zie "ademen", verder is me misselijkheid verandert in een best wel relaxt gevoel.
Pijn voelt raar aan.

20u15. Paddo's beginnen te werken, wat een relaxt gevoel is dit:openmouth: Mn achtergrond ip de laptop, ik kan de kleuren niet beschrijven.
Voel me erg gelukkig. Ik ga wat muziek opzetten, maar heb geen 'tripmuziek', heb ier album afgehaald van the kooks. Past wel mooi als achtergrondmuziek denk ik.
Hehe ik zit nu in me kamer en me muren zien in 2 kleuren geverfd. Wit en blauwe strepen. Ik zie ze groter en kleiner worden, groter en kleiner, groter en kleiner. haha:tongueout: muur wordt rood nu:tongueout:
Moet ik nu wel zeggen dat jullie BTW een rlx landje hebben. Gewoon ff winkel binnen voor wiet of andere softdrugs:tongueout:.
hmm ik zie dat ik in dialect typ. Kunnen jullie niet goed tegen lol:tongueout:

20u30. Ik denk dat die gasten van Media Player 11 potheads zin. (visualisatie accu->caleidoscoop, of wa anders:d) Kga me puurpijpje in gang steken.

20u35. Jaman die wiet reukt goed (reukt beter dan beste hasj). Begin hem harder te trippen ook. 15g was dé perfecte dosering.
Heb eigenlijk medelijden me me maatn. Altijd maar drinken, drinken, drinken. Drinken is soms goed mja

zattebelg

Newbie
20u40 Ben hem nu keihard aan het spacen. letters zijn rood omrand:d Krijg grote honder en moet eigenlijk wel lachen omdak zo scheef zin:d:d:d

zattebelg

Newbie
De tekst op me scherm gaat op en neer, elke letter komt groter en kleiner, de focus verandert de hele tijd:d

zattebelg

Newbie
LOL,

Ik was dit topic dus totaal vergeten :grin: Hoe zou dat nu komen hé :sunglasses:
Ben dan een uurtje later ofzo weer geland op aarde. Ik was toch wel blij dat die trip gedaan was. Zeker voor herhaling vatbaar, de dosis was echt perfect.. Half uurtje later ben ik dan op café gegaan met vrienden en die hadden echt niets door :) Hadden we hier maar zoon chille regering hé.. Altijd naar NL rijden en dan nog kans om gepakt te zijn.. Tja

Laterzz

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik ben zelf nogal een natuurtripper, dus ik snap je motivatie om achter je computer te gaan zitten niet echt, maar goed... Als het leuk was, was het leuk :beer:

Bovenaan