Loktieners tegen drankverkoop supermarkt

Flameon

Badass junkie
Ik vind het een slechte zaak om kinderen hiervoor te gaan gebruiken. Het is zeker wel een goede manier om een winkel te betrappen als ze de fout in gaan, en waar wat mij betreft ook een hoge straf op mag staan. Maar ik vind niet dat je kinderen ervoor kunt gebruiken, uitlokking. Misschien is het al genoeg voor de winkels nu ze weten dat deze situatie misschien komen gaat, hopelijk letten ze nu al extra goed op

Riel

Bewuste gebruiker
Paddo's verbieden ze wel gelijk maar bij alcohol doen ze er alles aan om het maar niet te verbieden. Beter verbieden ze de alcoholverkoop in supermarken en is alohol enkel bij een slijterij te koop. Dan is er wel controle over. Hup probleem opgelost!!! idioten zijn het ook he daar in het kabinet. kan er wel om janken :cry:

pieter-b

Wijs gebruiker
Riel zei:
Paddo's verbieden ze wel gelijk maar bij alcohol doen ze er alles aan om het maar niet te verbieden. Beter verbieden ze de alcoholverkoop in supermarken en is alohol enkel bij een slijterij te koop. Dan is er wel controle over. Hup probleem opgelost!!! idioten zijn het ook he daar in het kabinet. kan er wel om janken :cry:

ThaReaper

Bewuste gebruiker
pipoxyz zei:
Riel zei:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
ThaReaper zei:
pipoxyz zei:
Riel zei:

Wat wil je met christenen aan de macht :openmouth:

jcutter

Badass junkie
Christenen die zaken zoals euthanasie, meteen zien verdwijnen hier uit Nederland :(
Ik gun het zo'n christen om zwaar pijn te lijden en wanneer hij smeekt om de dood; geen infuus in zijn poot krijgt geramt, maar een stuk touw in zijn handen krijgt gelegd :sunglasses:

pieter-b

Wijs gebruiker
jcutter zei:
Christenen die zaken zoals euthanasie, meteen zien verdwijnen hier uit Nederland :(
Ik gun het zo'n christen om zwaar pijn te lijden en wanneer hij smeekt om de dood; geen infuus in zijn poot krijgt geramt, maar een stuk touw in zijn handen krijgt gelegd :sunglasses:
naja..dat mag je ze toch niet echt toewensen.. zij zijn ook slechts gemotiveert door goede bedoelingen en hebben het niet doelbewust kwaad met ons voor.
Helaas pakt het wel vaak zo voor ons uit.

Bovenaan