Lorezepam verslaving

Teddy88

Wijs gebruiker
Bin mij werkte het niet meer maar k stond ook op t laagste van t laagste maar was steeds meer nodig.maar kijk maar uit als je wel keer zonder moet /wilt, want als je een beetje pech hebt krijg je hyperventilatie aanvallen dat soort dingen egt kut
Bij mij werkt lorazepam ook bijlange zo goed niet meer , en die aanvallen ken ik ook goed wat doe ik het beste ? Afbouwen met Diazepam of gewoon met lorazepam rustig ? Ik weet het zelf niet want ben die aanvallen echt beu en is iedere keer een angstige ervaring. Ik neem gemiddeld 7.5mg per avond in.

Teddy88

Wijs gebruiker
Ik heb echt het gevoel alsof benzo's meer een probleem qua verslaving beginnen te worden dan speed. Ik kan er echt van genieten na een nachtje of 3 wakker te zijn dan met de comedown een pil of 5 nemen van 2,5mg en daar een joint of 2 bij roken...terwijl ik wel besef dat dit uiteraard ook ongezond is maar ik heb dan op dat moment zoiets...alsof ik de 3 dagen daarom ben wakker gebleven. Raar maar waar.

joetsie

Badass junkie
Bij mij werkt lorazepam ook bijlange zo goed niet meer , en die aanvallen ken ik ook goed wat doe ik het beste ? Afbouwen met Diazepam of gewoon met lorazepam rustig ? Ik weet het zelf niet want ben die aanvallen echt beu en is iedere keer een angstige ervaring. Ik neem gemiddeld 7.5mg per avond in.
Mijn arts zei afbouwen met lorazepam.En kreeg ik zoplicon voor de nacht

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Jo dat is bij iedereen anders man en heb jij ook aanvallen ja?. Das echt vervelend idd en wat ik deed was halfe eraf en dan een dag niks eraf en die dag erop weer n halfe eraf. Het is kut maar met beetje afleiding kom je er wel zo heb ik het gedaan. K hoop voor je dat het lukt man het is evht zwaar klote benzos i het moeilijkste afbouwen zeiden ze mij en ik had t laagste van t laagste dus mischien is t bij jou anders maar het lukt je vast

Teddy88

Wijs gebruiker
Jo dat is bij iedereen anders man en heb jij ook aanvallen ja?. Das echt vervelend idd en wat ik deed was halfe eraf en dan een dag niks eraf en die dag erop weer n halfe eraf. Het is kut maar met beetje afleiding kom je er wel zo heb ik het gedaan. K hoop voor je dat het lukt man het is evht zwaar klote benzos i het moeilijkste afbouwen zeiden ze mij en ik had t laagste van t laagste dus mischien is t bij jou anders maar het lukt je vast
Ja dat is tis anders bij iedereen

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Ik heb daar meer door meegemaakt dan eender wat
Jaa ik heb de ook echt kut tijd mee gehad vooral tijdens en na het afbouwen.
Maar k zat er ongev 5 maand aan omdat k op n wachtlijst stond.en ondertussen nou ellende. Geprobeerd met andere midicatie kreeg k weer hartkloppingen van urenlang. Later nog hyperventilatie erbij,enzv echt dat is heel naar kleren medicatie

Kitty Katt

Wijs gebruiker
De enige benzo die door artsen gebruikt word en da standaard is om te taperen is diazepam , temazepam lijkt me zeer onverstandig.
Je word dus van het kastje naar de muur gestuurd door elke arts..

Die epileptische aanvallen krijg je omdat je lorazepam uitgewerkt is en je eigenlijk een nieuwe dosis nodig zou hebben , diazepam is een langwerkende benzo , als je die savonds neemt werkt die in de dag nog een flink stuk door.

Ik heb nog ooit epileptische aanvallen gehad.
Maar ben gaan taperen met men flualprazolam , en de eerste 2 dagen wier ik wakker en krijg ik direct spasmes en overdreven pijnen in dit genre

Dat is nu een pak beter sinds men diazepam opgeschroefd is.
Enkel nog hard rillen , geen eetlust en niet echt buiten durven komen.

Die laatste kan ik me met veel moeite toch over zetten en eens ik buiten ben doet het me best goed.

Veel succes , als je vragen hebt mag je altijd pb'en !
Hoe gaat t nu ? Met “ontwenningsverschijnselen ? “

DannyR

Belezen gebruiker
Lorazepam is echt maar voor 1 week daarna ga je vehogen op het laatst zat ik op 10 mg lorzepam na een maand cold turkey gestopt dat resuleerde in boezemfibrilren daar heb heb ik weer zolpidem gekregen na een maand was ik opgeknapt ga nog wel regelmatig in de fout

DannyR

Belezen gebruiker
maar het is minder ahum 2 keer per week een strip van allelei soorten benzos,diazepam is ook goed maar gelijk op bed ligen word ook gebruikt bij terminale patieten incl lorazepam nou het zijn dus geen snoepjes maar serieus bussinus

DannyR

Belezen gebruiker
Zelfde probleem dat ik heb/had met men ha.
Kreeg tetrazepam als als spierontspanner toen ik 16a17 was door een redelijk zwaar accident met men bromfiets.
Uit de handel gehaald en toen omgezet naar diazepam.

Jaren later toen ik wist wat benzo's waren en deden was het al veel te laat.

Als je echt wil stoppen met benzo's, kan ik je alleen maar aanraden diazepam te vragen en daar met te taperen.
Dat gaat je nooit lukken met een kortwerkende benzo.

Succes !
Stoppen met benzos is een donkere weg

DannyR

Belezen gebruiker
Zeg dat wel idd. K had t 3 of 4 maand gebruikt, en had er maanden later nog last van. En k gebruikte niet eens veel eigelijk.
dat noem je rebound effect het treed heel snel in maar goed eten en een paar nachtjes wakker blijven dan komt het goed negeer je angstgevoelens

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Ik heb een groot probleem met lorazepam 2,5mg.Ik neem dagelijks voor het slapen 3 pillen , als ik hier nog niet kan van slapen heb ik de dag epileptische aanvallen. Maar ik wil dit vervangen door Temazepam. Is dit beter ? Want benzo is al zolang in mijn leven...heeft iemand hier raad over ? Dokters zeggen allemaal iets anders en geven niets dat helpt.
Mij helpt een zolpidem en 12,5 - soms 25 mg Quetiapine. Van Q krijg je een leeg hoofd qua denken ( maar wel levendige dromen) voordeel van Q is dat ik als ik wakker wordt te vroeg , de katten zeuren ik ze eten geef en ga liggen en meteen weer slaap
voelt als een warme slome deken, meestal bij opstaan meteen even een koude plens in mijn gezicht want mijn ogen hangen op half 7. Dan zakt het snel weg en ben ik gewoon helder , soms vergeet ik de Quetiapine en Dan slaap ik wel. Maar ben dan 5 a 6 uren later klaar wakker. , met een hele lage dosis Q slaap ik zo 7 tot 10 uren

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Mij helpt een zolpidem en 12,5 - soms 25 mg Quetiapine. Van Q krijg je een leeg hoofd qua denken ( maar wel levendige dromen) voordeel van Q is dat ik als ik wakker wordt te vroeg , de katten zeuren ik ze eten geef en ga liggen en meteen weer slaap
voelt als een warme slome deken, meestal bij opstaan meteen even een koude plens in mijn gezicht want mijn ogen hangen op half 7. Dan zakt het snel weg en ben ik gewoon helder , soms vergeet ik de Quetiapine en Dan slaap ik wel. Maar ben dan 5 a 6 uren later klaar wakker. , met een hele lage dosis Q slaap ik zo 7 tot 10 uren
Medicatie kan helpen idd maar ik kreeg ook quetiapine, als k t goed he seroquel toch.? K gebruikte dat nadat k n halfe dag dag was gestopt met lorazepam en kreeg er hartklopping bij Van 8 uur lang. Het zal vast ook wel kunne helpen maar is bij iedereen anders. Ik had t al zover dat als ik ze n halfuurtje later nam dan bedoelt of ik was ze vergeten me hele lichaam in paniekstand ging. Dat jij zonder kunt slapen wel knap trouwens had ik dat destijds maar.

Hija de la luna 1

Bewuste gebruiker
Damn cats, geef ze kwartje zolpidem😉
voelt als een warme slome deken, meestal bij opstaan meteen even een koude plens in mijn gezicht want mijn ogen hangen op half 7. Dan zakt het snel weg en ben ik gewoon helder , soms vergeet ik de Quetiapine en Dan slaap ik wel. Maar ben dan 5 a 6 uren later klaar wakker. , met een hele lage dosis Q slaap ik zo 7 tot ...

joetsie

Badass junkie
oooooo gaat opeens een lichtje branden over die quetiapine....ik slik paroxetine.,maar zie meer mensen qua slikken.Zou ik kunnen overstappen?Of moet ik eerst afbouwen?En dan de benzo eraf

Kitty Katt

Wijs gebruiker

Neem kop rode kratom , angsten weg, cravings , leeg hoofd. Minder pijn . Werkt 2 tot 5 uur,
Ik neem 2 a 3 gram .
Green Malay is ook globaal goed,
Rustgevend
En geeft energie boost , en een opgeruimd hoofd.

My life is starting to feel like it belongs to me again....thank you universe .
Kratom kwam binnen op de dag dat ik dacht .
Als dit alles is , dan overleef ik de komende jaren .
Zero fijne dagen, geen dagen weg , vakantie l

Nu is er weer hoop op mooie levens momenten vol verassingen 💪🏼🌿🍀🌱🌸🥰

joetsie

Badass junkie
oke inner,mijn excuus.Vergeten doe ik het niet,neem mijn woorden niet terug.En ik zal mij nooit meer met jou bemoeien

Megadude

Experimenterende gebruiker
Ik heb bij iemand gezien dat hij bij zijn verslaving veel gehad heeft aan norflurazepam en nog iets fluzazenil of zo (ff opzoeken), aha flumazenil is het. Flumazenil zorgt ervoor dat je afkick heel snel kan gaan, en norflurazepam kan je heel goed mee taperen omdat het een ontzettend lange halfwaardetijd heeft. Met nog wat vitamines iets van B3 of zo. Alleen die weet ik niet meer.

Bovenaan