Tja ik zou je willen vragen om een foto, maar dan gaan we speculeren 😂
Al kan ik denk ik wel aardig zeggen welke variant je dan hebt. Maargoed...
Gezien je het wilt pluggen en niet wilt injecteren, wil ik je wel vertellen hoe ik dat meestal deed. Want met deze methode wil je écht niet injecteren. Dus ook aan de passieve meelezers: niet doen! Ik heb geen idee hoe dat uitpakt.
Veel middelen die niet oplosbaar zijn in water, zijn dat wel in propyleenglycol (PG). Voor de meeste vapers geen onbekend goedje!
Goedkoop en makkelijk te krijgen ook.
MDPHP lost meestal wel op in PG. Soms heb je wel wat warmte nodig. Volgens mij lossen zowel de HCl als de freebase op. Al heb ik dat voor pluggen niet getest op freebase. Ik gebruikte het wèl om mijn MDPHP pijpje schoon te krijgen.
PG is, net zoals alcohol, in alle verhoudingen mengbaar met water. Of je nou 1% PG op water hebt of 99% PG op water. Dat kan allemaal en als het goed is, is het ook altijd homogeen gemengd (ook als het een tijdje stil heeft gestaan).
Wat ik dus deed is zo min mogelijk PG gebruiken om de MDPHP op te lossen. Dat deed ik altijd in een mixje met water. Dan is het wat vloeibaarder en loste het naar mijn idee sneller op. Maar daarnaast zorgt het extra water ervoor dat het iets milder is aan je achterwerk.
Ook probeerde ik daarmee mijn dagelijkse inname PG zo laag mogelijk te houden. De WHO adviseert een maximale toelaatbare dagelijkse inname van PG in voedsel van 25mg/kg lichaamsgewicht. Dat is dus 2g voor iemand van 80kg.
Let wel, dit is dan voor orale innamear wel voor dagelijks gebruik. Voor rectaal dagelijks gebruik zal het waarschijnlijk lager liggen. Voor rectaal incidenteel gebruik hoger.
Al kwam ik zelf nooit over die 2g heen.
Ik gebruikte dit trucje o.a. voor 6-apb en voor MDPHP.
Als je dan toch MDPHP gaat proberen, zou ik er inderdaad voor pleiten om dan te pluggen of oraal. Dat is toch iets minder verslavend dan roken denk ik.
Ik weet eigenlijk niet welke variant van MDPHP er altijd in die pellets zit. En ik gok dat er ook niets wetenschappelijk bekend is over de bioavailability van HCl vs freebase bij o.a. slikken, snuiven of pluggen.
EDIT: ik begin me wel af te vragen welke vendor deze sampletjes geeft. Ik ken eigenlijk maar één vendor die samples gaf, maar nooit verwacht dat die dit soort samples zou geven.
(Ik probeer hier uiteraard niet te vissen naar verkooppunten. Maar vind het wel echt een naaistreek om pyro's als sampletje mee te geven. Dit voelt alsof je naar de pillenboer gaat voor je Awakenings pilletje en je een testertje basecoke meekrijgt.)