lost mdphp op in water ?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Zowel freebase als HCl zijn niet tot slecht water oplosbaar.

Waarom wil je dit weten als ik vragen mag?
Ik weet namelijk wel wat trucjes her en der.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Tsja, @LucidLucy , net als een hoop mensen heb ik zo'n sampletje ontvangen. Door onhandig bestellen, niet eentje maar drie dezelfde samples (drie bestellingen).
Ik weet dat die samples hier al vaker genoemd zijn en dat ze afgeraden worden. Wilde het toch een enkele keer ervaren met een enkele plug.
Een langdurige nastimulatie na afloop van de high was gisteren nog wel productief geweest. De start van de oplospoging was al een uur of vijf geleden toen ik de vraag stelde.
Ik doe niet meer aan snuiven, roken of prikken. Dus blijft oraal of pluggen over, met een voorkeur voor pluggen bij "thuisgebruik" / gebruik in een privé omgeving. Vandaar dus !

"Als je het niet kan pluggen, hoef ik het niet."​

Het is aannemelijk (maar niet zeker) dat ik de freebase variant heb. Daarmee is meteen de vraag van @Casrus beantwoord. En ik ben jullie voor: niet heel slim om iets te willen gebruiken als dat niet volledig duidelijk is ... 🙈🙈

Laatst bewerkt:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Tja ik zou je willen vragen om een foto, maar dan gaan we speculeren 😂

Al kan ik denk ik wel aardig zeggen welke variant je dan hebt. Maargoed...

Gezien je het wilt pluggen en niet wilt injecteren, wil ik je wel vertellen hoe ik dat meestal deed. Want met deze methode wil je écht niet injecteren. Dus ook aan de passieve meelezers: niet doen! Ik heb geen idee hoe dat uitpakt.

Veel middelen die niet oplosbaar zijn in water, zijn dat wel in propyleenglycol (PG). Voor de meeste vapers geen onbekend goedje!
Goedkoop en makkelijk te krijgen ook.

MDPHP lost meestal wel op in PG. Soms heb je wel wat warmte nodig. Volgens mij lossen zowel de HCl als de freebase op. Al heb ik dat voor pluggen niet getest op freebase. Ik gebruikte het wèl om mijn MDPHP pijpje schoon te krijgen.

PG is, net zoals alcohol, in alle verhoudingen mengbaar met water. Of je nou 1% PG op water hebt of 99% PG op water. Dat kan allemaal en als het goed is, is het ook altijd homogeen gemengd (ook als het een tijdje stil heeft gestaan).

Wat ik dus deed is zo min mogelijk PG gebruiken om de MDPHP op te lossen. Dat deed ik altijd in een mixje met water. Dan is het wat vloeibaarder en loste het naar mijn idee sneller op. Maar daarnaast zorgt het extra water ervoor dat het iets milder is aan je achterwerk.

Ook probeerde ik daarmee mijn dagelijkse inname PG zo laag mogelijk te houden. De WHO adviseert een maximale toelaatbare dagelijkse inname van PG in voedsel van 25mg/kg lichaamsgewicht. Dat is dus 2g voor iemand van 80kg.
Let wel, dit is dan voor orale innamear wel voor dagelijks gebruik. Voor rectaal dagelijks gebruik zal het waarschijnlijk lager liggen. Voor rectaal incidenteel gebruik hoger.

Al kwam ik zelf nooit over die 2g heen.

Ik gebruikte dit trucje o.a. voor 6-apb en voor MDPHP.

Als je dan toch MDPHP gaat proberen, zou ik er inderdaad voor pleiten om dan te pluggen of oraal. Dat is toch iets minder verslavend dan roken denk ik.

Ik weet eigenlijk niet welke variant van MDPHP er altijd in die pellets zit. En ik gok dat er ook niets wetenschappelijk bekend is over de bioavailability van HCl vs freebase bij o.a. slikken, snuiven of pluggen.

EDIT: ik begin me wel af te vragen welke vendor deze sampletjes geeft. Ik ken eigenlijk maar één vendor die samples gaf, maar nooit verwacht dat die dit soort samples zou geven.
(Ik probeer hier uiteraard niet te vissen naar verkooppunten. Maar vind het wel echt een naaistreek om pyro's als sampletje mee te geven. Dit voelt alsof je naar de pillenboer gaat voor je Awakenings pilletje en je een testertje basecoke meekrijgt.)

Laatst bewerkt:

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Dank je wel, @LucidLucy. Met mijn idee om nog een nagekomen boodschap toe te voegen, was ik te laat. Telefoongesprek tussendoor.

Ik wilde schrijven dat ik voor de gevallen waarin water niet werkt, weet dat PG uitkomst kan bieden (pfft.: te veel gelezen op DF ? ).
Maar zolang ik nog gewoon een "belezen gebruiker" ben gaat die toevoeging mij wat te ver. Denk dat ik het ook eerst een keertje in real life zou moeten zien. Om dan te beslissen wat ik er mee wil.

PS. de pillenboer die mij als sample gratis kaartjes voor Awakenings geeft, die blijf ik van klandizie voorzien !

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Herstel Goeroe, daar voel ik ook wel wat voor 🤔
Da's een goeie.
Ik verbaas en verblijd me continue over de positieve bijdrage die geleverd wordt door leden met een relevante geschiedenis.
Maar wie wel en wie niet? Altijd een moeizame discussie. Dan maar het aantal berichten, ook al zijn ze in de "onzin" categorie.
Edit: of iets met niet onzinnige blauwe bessen ....

Casrus

DF-koning
EDIT: ik begin me wel af te vragen welke vendor deze sampletjes geeft. Ik ken eigenlijk maar één vendor die samples gaf, maar nooit verwacht dat die dit soort samples zou geven.
(Ik probeer hier uiteraard niet te vissen naar verkooppunten. Maar vind het wel echt een naaistreek om pyro's als sampletje mee te geven. Dit voelt alsof je naar de pillenboer gaat voor je Awakenings pilletje en je een testertje basecoke meekrijgt.)
Mijn 'eerste'.

Helaas mag ik je niet vertellen welke het is. Mijn eerste MDPHP freebase had ik overigens zelf besteld en was bruin oranje. De tweede was geloof ik een geschenk van dezelfde RC-boer en was bruinig. Of ik een derde besteld heb weet ik niet meer.

Mijn laatste MDPHP freebase is overigens in de kliko beland met mijn a-PiHP (en mijn NEP, maar die viste ik er weer uit).

Bovenaan