± 25 cm..
paar blaadjes beetje verdord..
ging even niet optimaal qua drinken..
te veel, te weinig.. kweenie?
nu weer okay..
al tijd om over te potten?
Bekijk bijlage 23587

Tjek m'n laatste post maar!
In ieder geval veel sneller overpotten, ze zit nu echt in een te kleine pot en waarschijnlijk aan de groeispurt toe, vandaar dat ze kostbare energie uit de bladeren aan het halen is om toch te overleven.

Uw plantjes lijken ernorm gestrokken te zijn? Als ik vergelijk met dit...± 25 cm..
paar blaadjes beetje verdord..
ging even niet optimaal qua drinken..
te veel, te weinig.. kweenie?
nu weer okay..
al tijd om over te potten?
Bekijk bijlage 23587

Uw plantjes lijken ernorm gestrokken te zijn? Als ik vergelijk met dit...Bekijk bijlage 23679
Lange wappers 😄..ja, hebben zich aan het begin erg moeten strekken om zon te krijgen..
Toch mooi dat ze dat doen he!ja, hebben zich aan het begin erg moeten strekken om zon te krijgen..
Gelijk de grote pot!Uw plantjes lijken ernorm gestrokken te zijn? Als ik vergelijk met dit...Bekijk bijlage 23679

Gelijk de grote pot!
Het vele opzoekwerk leerde mij dat verpotten teveel stress oplevert aan een AF.
Hoppaaaaa, enne welke soort als ik vragen mag?
Ruderalis dominant is wel overduidelijk.
Dosidos. Andere pot Watermelon.
Twee USA premiums.
Mooi man, goeie dagen komen eraan, dus oppassen met de hitte!
Klopt. Staan niet altijd buiten, meestal onder een plastic bescherming ..Komt goed. 😄

Bekijk bijlage 23732
Ik pot die van mij vandaag over in grotere potten/kuipen en wil dan meteen met lst beginnen. Ik twijfel alleen nog of ik ze nog zal toppen/fimmen of enkel zal buigen. Ik ben er sowieso wel een beetje laat mee misschien, of is het nog te doen?
Thanks voor de tips! Ik groei photoperiod planten, dus ze zullen voorlopige sowieso nog wel groeien (;Zeker weten is dat nog te doen!
Maar niet gelijk na het overpotten geef ze even een dag om te wennen aan het verse medium.
Buigen kan je met alle zijtakken doen en ook zijn zijtakken eventueel nog te toppen.
Maar ikzelf zie nu in dat buigen van verse stengels en 1x toppen op de 5de node (niet fucken en missen) voor mij in dit kleine medium prima werkt! Ik doe dit wel altijd in de avond tijdens het rusten, dan zijn de takken lekker sappig.
Maar soort en genetica zijn allesbepalend dus zoek zeker op wat er nog mogelijk is en hoelang je nog denkt te hebben.
Niet direct als de eerste pistils te zien zijn gelijk denken nu kan ik niks meer want zeker de eerste twee weken groeien ze over het algemeen nog door.
Pas als de toppen trichomen gaan vertonen gaat lst niet meer lukken, al kan je nog tal van andere vormen toepassen om meer opbrengst te krijgen.
Gewoon doen, uiteindelijk is het maar een natte plant. Tal van andere mogelijkheden om lekker rookwaar te krijgen.
Experimenteren is leuk!

Thanks voor de tips! Ik groei photoperiod planten, dus ze zullen voorlopige sowieso nog wel groeien (;
Ik was iets te enthousiast en heb even over het hoofd gezien dat ik ze beter niet meteen kon buigen, dat probeer ik volgend jaar dan maar.
Ik heb er twee getopt, een gefimt en met een niks gedaan.Bekijk bijlage 23763
Bekijk bijlage 23764

Als ik t goed lees heeft de sugar royal een NPK verhouding van 9-0-0, in hoeverre houd jij hier nog rekening mee in het toevoegen van andere voedingen?Deze geeft al veel sneller terpeen en flavoïde geuren af, de auto pas sinds ik wat sugar royal toevoeg.
Maar de geur zegt nu al dat ze zoet gaat zijn 😀
Als ik t goed lees heeft de sugar royal een NPK verhouding van 9-0-0, in hoeverre houd jij hier nog rekening mee in het toevoegen van andere voedingen?