lowlands 2009

whyme

Belezen gebruiker
Als t goed is ga ik ook, als er een DF meeting komt ben ik er bij, mits er dan geen goeie band speelt :sunglasses:

Ik neem btw m'n waterpijp mee, en wat hash/wiet ofzo, ik zie wel wat 't wordt dan.

Heb dr zin in! :grin:

Funky Monkey

Badass junkie
Let er wel op dat je geen glazen waterpijp mee neemt, als ze deze tijdens de tassen controlle bij de ingang vinden mag je hem inleveren :wink:

whyme

Belezen gebruiker
Nick de Neger zei:
Let er wel op dat je geen glazen waterpijp mee neemt, als ze deze tijdens de tassen controlle bij de ingang vinden mag je hem inleveren :wink:
f*ck, goed dat je zegt.. Wou eerst wel mijn glazen waterpijp meenemen, maar dan ga ik er binnenkort maar eentje van hout of kunststof kopen, bedankt! :wink:

whyme

Belezen gebruiker
Nick de Neger zei:
Je zou eventueel ook alleen het bovenstuk mee kunnen nemen en dan verder nog een 1,5 liter fles gebruiken als fles :mrgreen:
Hmm, das wel een idee.. Ik ga dr eens mee aan de gang binnenkort, misschien kan ik van een kunststof gloeilamp nog iets moois in elkaar draaien :grin:

whyme

Belezen gebruiker
Zazuu. zei:
gewoon eentje fixen desnoods.

flesje spa ofzo,
pen
water
en fixe maar
Hmm, dan nog liever een kunststof gloeilamp, dan heb je tenminste nog een beetje de sfeer er in zitten :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou zeggen die meet houden wanneer er geen bands spelen, dus of op de donderdag. Of gewoon smorges/savonds in de 24uurs. :grin:

Ik hoop dat er weer M kristalle zijn te vinden voor lowlands, ziet er somber uit. :(

Lauu

Badass junkie
nog meer namen bekend... :)

The Aggrolites
Calexico
Wilco
Dizzee Rascal
Speedy J
The Gaslamp Killer
Hank III and Assjack
Collie Buddz
The New Kingston Band
Lily Allen
The Whitest Boy Alive
Fall Out Boy
Kasabian

Dizzee Rascal :rock:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Daar zitten voor mij helaas niet veel bekenden tussen. Zal dus weer heel wat research worden om te kijken waar ik heen wil, en dan nog maar hopen dat ze niet tegelijk moeten spelen.

Elk jaar weer he, dan zijn er 2 of 3 bands waar uit ik moet kiezen omdat ze spelen wanneer iets anders ook speelt. En altijd is er daar 1 van een band die ik als aller liefste wilde zien. :openmouth:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Lauu zei:
DrippTone zei:
En altijd is er daar 1 van een band die ik als aller liefste wilde zien. :openmouth:

dan is je keuze toch gemaakt?

Nee ik bedoel dat er dan 2 tegelijk spelen die ik heel graag wil zien, maar dan dus 1tje niet kan zien omdat ik dus voor die ander kies. En het lijkt of elk jaar de keuze moeilijk word. :P

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Jah ik wist het wel, de bastards. Speciaal om mij te pesten, vandaar die pizza bestel bus voor de deur met die antenneschotel op het dak 24/7. Ze kijken gewoon wat ik het liefste luister en laten die naar lowlands komen om vervolgens tegelijk te laten spelen. :openmouth:

De bitches, en ook nog eens die kaartjes duurder maken. God straft meteen geld niet voor iedereen. :(

Maar ik heb er weer zin in! :grin: Blowlands de powlands. :beer: :stoned:

aapkut

Badass junkie
Wie zouden jullie graag zien op lowlands ?(en is een goede mogelijkheid ?)

Ik zelf zou venetian snares graag zien op lowlands :rock:
venetian snares treedt ook op in utrecht donderdag 23 juli 2009 dus meschien komt i ook ff langs lowlands =D

Lauu

Badass junkie
weer nieuwe namen...

Eagles of Death Metal
2 Many DJ's
Beirut
Ska-P
2000 and One
Babylon Circus
Mad Manoush

Zazuu.

Bewuste gebruiker
kheb de muziek een beetje opgezocht

en die ska shit wordt echt wel vet man, met gypsy / balkan erbij.

Party!!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
eagles of death metal. :rock:

Heerlijk die clip van hun met dat nummer, al die vrouwen klaar spelen dmv muziek. :grin: En dan jack black achter de bar. :sunglasses:

Tenacious D moet trouwens echt wel even naar lowlands komen, ennum... eh.. em ,, hmmmm.. ehhh.

Lou Rhodes, zou heel rlxt zijn. Spinvis, een do over voor een paar jaar trug. Audio Bullys, wel met de pirate shissle dinges, het hele ego war gebeuren iig, dat was vet. Tiga, omdat tiga echt zwaar heilig was op LL. En ik wil Trentemoller nog een keer zien, wat was dat vet. Dat is het aller gaafste vetste, leukste, coolste optreden wat ik ooit heb mee gemaakt. :hearteyes: Trentemoller!

Funky Monkey

Badass junkie
Ja echt klote! Ik ken iemand die mee wil en nog geen kaartje heeft! Dan moet ik nu maar een 2 gratis kaartjes winnen bij 3FM, dan mag jij die andere wel Lauu :beer:

Lauu

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Ja echt klote! Ik ken iemand die mee wil en nog geen kaartje heeft! Dan moet ik nu maar een 2 gratis kaartjes winnen bij 3FM, dan mag jij die andere wel Lauu :beer:

hehe een neger die andere helpt...gebeurd niet vaak :P :tearsofjoy:

aapkut

Badass junkie
ze gaan binnekort alle kaartjes die op marktplaats staan ect, ongeldig maken en opnieuw verkopen :)

heb ook nog geen kaartje maar ik moet en zal er 1 krijgen :P

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Nieuwe namen!

kaiser chiefs
faith no more
Grace Jones
Grizzly Bear
Paul Kalkenbrenner
Tiga
Dixon
The Parlor Mob