Pikachu zei:90% kans dat ik er dit jaar voor het eerst ga zijn.
f*ck, goed dat je zegt.. Wou eerst wel mijn glazen waterpijp meenemen, maar dan ga ik er binnenkort maar eentje van hout of kunststof kopen, bedankt!Nick de Neger zei:Let er wel op dat je geen glazen waterpijp mee neemt, als ze deze tijdens de tassen controlle bij de ingang vinden mag je hem inleveren![]()

Hmm, das wel een idee.. Ik ga dr eens mee aan de gang binnenkort, misschien kan ik van een kunststof gloeilamp nog iets moois in elkaar draaienNick de Neger zei:Je zou eventueel ook alleen het bovenstuk mee kunnen nemen en dan verder nog een 1,5 liter fles gebruiken als fles![]()
Hmm, dan nog liever een kunststof gloeilamp, dan heb je tenminste nog een beetje de sfeer er in zittenZazuu. zei:gewoon eentje fixen desnoods.
flesje spa ofzo,
pen
water
en fixe maar
DrippTone zei:En altijd is er daar 1 van een band die ik als aller liefste wilde zien.![]()
Lauu zei:DrippTone zei:En altijd is er daar 1 van een band die ik als aller liefste wilde zien.![]()
dan is je keuze toch gemaakt?
DrippTone zei:Lauu zei:DrippTone zei:En altijd is er daar 1 van een band die ik als aller liefste wilde zien.![]()
dan is je keuze toch gemaakt?
Nee ik bedoel dat er dan 2 tegelijk spelen die ik heel graag wil zien, maar dan dus 1tje niet kan zien omdat ik dus voor die ander kies. En het lijkt of elk jaar de keuze moeilijk word. :P

Nick de Neger zei:Ja echt klote! Ik ken iemand die mee wil en nog geen kaartje heeft! Dan moet ik nu maar een 2 gratis kaartjes winnen bij 3FM, dan mag jij die andere wel Lauu![]()