Funky Monkey
Badass junkie
lol faith no more is nog uit me ma haar tijd, dat is echt oud! Wel lache om ze een keer te zien 

DrippTone zei:WOOOOOT?![]()
![]()
![]()
Alle 'vroege vogel' kaarten zijn verkocht! 10.000 stuks, in 1 week tijd.![]()
![]()
![]()
Marks my words, 10 mei is Lowlands uitverkocht!![]()
*Ik is druk bezig geld te sprokkelen*
Zazuu. zei:Nieuwe namen!
kaiser chiefs
faith no more
Grace Jones
Grizzly Bear
Paul Kalkenbrenner
Tiga
Dixon
The Parlor Mob
Junior Boys
Party is coming closerrrrr.
Nick de Neger zei:I wear my sun glasses at night!![]()
maiskorrel zei:Ik kan wel huilen dat ik nu geen kaartje heb![]()
maiskorrel zei:Ik kan wel huilen dat ik nu geen kaartje heb![]()
Lauu zei:maiskorrel zei:Ik kan wel huilen dat ik nu geen kaartje heb![]()
janken zul je...bitch :P![]()
Lauu zei:UITVERKOCHT!
en ik heb geen kaartje![]()

DrippTone zei:Lauu zei:maiskorrel zei:Ik kan wel huilen dat ik nu geen kaartje heb![]()
janken zul je...bitch :P![]()
Lauu zei:UITVERKOCHT!
en ik heb geen kaartje![]()
![]()
![]()

indPikachu zei:Er worden hier geen grappen gemaakt over mensen die geen kaarten hebben!![]()

Nick de Neger zei:Ken je die mop van die mensen die geen kaartje hebben?
Ze gaan niet!
sorry, maar jullie vragen erom =)

Zazuu. zei:Nieuwe namen!

Zazuu. zei:Nick de Neger zei:Ken je die mop van die mensen die geen kaartje hebben?
Ze gaan niet!
sorry, maar jullie vragen erom =)
![]()
maffiamastah zei:Snoop Dogg![]()
![]()
in de line up
![]()
![]()

Nick de Neger zei:Genodigden:
NickDeNeger
DrippTone
Nick de Neger zei:Beste Lowlands gang(st)ers!
Vorig jaar (en wat ik begrepen heb elk jaar) was er een DF LL Meeting op donderdag avond. Gewoon elkaar een handje schudden en de gezichten achter de namen bekijken... Het leek mij wel een dope idee om deze gewoonte voort te zetten, dus vroeg ik me af of er nog meer geïntereseerde zijn in zo'n lowtastische gebeurtenis! Ik zou zeggen, als het je wat lijkt kan je je naam droppen in dit lijstje. Verder beloften maken geen schuld aangezien je je ook al 3 dagen aan dat strakke tijdschema moet houden.
Genodigden:
NickDeNeger
Allolalie (in een grijs verleden Johannes de Tripper)
Allolalie zei:Nick de Neger zei:Beste Lowlands gang(st)ers!
Vorig jaar (en wat ik begrepen heb elk jaar) was er een DF LL Meeting op donderdag avond. Gewoon elkaar een handje schudden en de gezichten achter de namen bekijken... Het leek mij wel een dope idee om deze gewoonte voort te zetten, dus vroeg ik me af of er nog meer geïntereseerde zijn in zo'n lowtastische gebeurtenis! Ik zou zeggen, als het je wat lijkt kan je je naam droppen in dit lijstje. Verder beloften maken geen schuld aangezien je je ook al 3 dagen aan dat strakke tijdschema moet houden.
Genodigden:
NickDeNeger
Allolalie (in een grijs verleden Johannes de Tripper)
Nick! man lijkt me leuk. LL07 was de meeting geregeld om 23.45 bij camping2paal tegenover 24uurstent. Sowieso om met lui van Df te meeten weer. Lang geleden.
Later