lowlands 2009

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
DrippTone zei:
WOOOOOT? :confused: :confused: :confused:
Alle 'vroege vogel' kaarten zijn verkocht! 10.000 stuks, in 1 week tijd. :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Marks my words, 10 mei is Lowlands uitverkocht! :openmouth:
*Ik is druk bezig geld te sprokkelen*

Ow ow ow, BOOJAH! Bijna goed, wie is de beste? :grin: :stoned:

Ben ik even blij dat ik mijn kaartje heb. :P

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
maiskorrel zei:
Ik kan wel huilen dat ik nu geen kaartje heb :(

Kaartjes die nu worden aangeboden op maktplaats willen ze dus ongeldig maken en daarvoor inplaats weer nieuwe kaarten in de verkoop brengen. Dus er is nog een kans, maar als die zich voordoet wees er dan snel bij.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ja dat is waar. Maarjah lowlands is wel vet, hopelijk ga je 2010 dan wel. Moet je gewoon een keertje mee maken. :grin:

Funky Monkey

Badass junkie
Het is voor lowlands nu wel een stuk makkelijker. Alles is toch al uitverkocht dus desnoods laten ze Jan Smith of zoiets dergelijks optreden :beer:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Ik denk dat als ze zoiets flikken het volgend jaar wel te merken zal zijn.
Mensen letten beter op hun geld in deze tijden. Vooral met zulke grootse evenementen
als deze.

Als ze slim zijn, gooien ze er nog een paar dikke namen in.

Funky Monkey

Badass junkie
En weer nieuwe namen!

De Staat
Destine
Elle Bandita
Fakkelbrigrade
Winne
Jiggy Djé
Grupo Fantasma
Bomba Estereo
Thursday
Baskery
Klaxons

Flameon

Badass junkie
Dahm wat had ik zin gehad in lowlands.
Kaarten al uitverkocht? (combi's)?
Ben er vorig jaar geweest: wat een feest.
Dit jaar geen festival, dat kan eigenlijk niet hihi

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
kheb dr zin in zin in zin in zin in zin in zin in zin in zin in zin in zin in zin in. Dat is trouwens heel lastig te typen snel achter elkaar, probeer maar eens. :P

JUNGLIST

Experimenterende gebruiker
Yeahhhhh, ik ga ook :grin: word m'n 2e keer.
Prodigy, Rusko en verder ben ik echt blij met de nederlandse rap (jiggy djé, winne, fakkelbrigade!!)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
maffiamastah zei:
Snoop Dogg :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: in de line up :stoned: :grin:

WHHooooow, what the shit. Ik was het al weer bijna vergeten. Kreeg vanmiddag een wazig smsje van een maat. Snoop dog op lowlands. Ik geloofde het eerst niet, maar toen gechekt. Wazig he? Had echt niet verwacht dat snoop op lowlands zou komen.

Gaat echt wel lachen worden, snoop staat natuurlijk met een dikke blunt on stage. Lekkere zak van 50 gram uit A'dam. De ouwe smokerd. :stoned:

Funky Monkey

Badass junkie
Beste Lowlands gang(st)ers!

Vorig jaar (en wat ik begrepen heb elk jaar) was er een DF LL Meeting op donderdag avond. Gewoon elkaar een handje schudden en de gezichten achter de namen bekijken... Het leek mij wel een dope idee om deze gewoonte voort te zetten, dus vroeg ik me af of er nog meer geïntereseerde zijn in zo'n lowtastische gebeurtenis! Ik zou zeggen, als het je wat lijkt kan je je naam droppen in dit lijstje. Verder beloften maken geen schuld aangezien je je ook al 3 dagen aan dat strakke tijdschema moet houden. :beer:

Genodigden:
NickDeNeger

Lauu

Badass junkie
als iemand zorgt dat ik vrij krijg dat weekend en een kaartje voor mij regelt dan ben ik ook bij die meeting :beer:

Allolalie

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:

Vorig jaar (en wat ik begrepen heb elk jaar) was er een DF LL Meeting op donderdag avond. Gewoon elkaar een handje schudden en de gezichten achter de namen bekijken... Het leek mij wel een dope idee om deze gewoonte voort te zetten, dus vroeg ik me af of er nog meer geïntereseerde zijn in zo'n lowtastische gebeurtenis! Ik zou zeggen, als het je wat lijkt kan je je naam droppen in dit lijstje. Verder beloften maken geen schuld aangezien je je ook al 3 dagen aan dat strakke tijdschema moet houden. :beer:

Genodigden:
NickDeNeger
Allolalie (in een grijs verleden Johannes de Tripper)

Nick! man lijkt me leuk. LL07 was de meeting geregeld om 23.45 bij camping2paal tegenover 24uurstent. Sowieso om met lui van Df te meeten weer. Lang geleden.

Later

Delirium

Badass junkie
Allolalie zei:
Nick de Neger zei:

Genodigden:
NickDeNeger
Allolalie (in een grijs verleden Johannes de Tripper)

Nick! man lijkt me leuk. LL07 was de meeting geregeld om 23.45 bij camping2paal tegenover 24uurstent. Sowieso om met lui van Df te meeten weer. Lang geleden.

Later

VAN DE PARTIJ!

Bovenaan