• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSA TRIP REPORT 2 - hogere dosis! <3

Mananas

Belezen gebruiker
Tripreporter
@ mikoz en alle anderen:

Ik ben niet meer teruggekomen om al trippend iets over mijn report weer te geven, omdat ik lekker onderuit in mijn sofa lag met een komische film op (ik houd van '80s comedy movies) en het voelde gewoon zo lekker aan dat ik mijn trip niet wilde verstoren, vandaar...

Voor de rest, de trip was zoals ik op voorhand, in mijn vorige reply, had beschreven, maar nogal aan de milde kant (ik heb een hoge tolerantie/afweersysteem).

Op dit moment heb ik om 18u 15 HBW-S geconsumeerd, om een stevigere trip te ervaren (ik heb niets te doen vanavond en ik vind LSA perfect om thuis lekker te chillen).

Deze keer in combinatie met Rum, mijn favoriete sterke drank.

De eerste effecten zijn reeds merkbaar, een beetje suf, kleuren worden reeds wat helderder, ik voel stilaan 'the body rush' opkomen, maar nog slechts heeld mild, zelfs voor LSA.

Ik schat dat ik tegen 19u al redelijk goed aan het trippen zal zijn en dat ik tegen 20u zal pieken.

Moest ik in the mood zijn, dan houd ik jullie vanavond verder op de hoogte hoe mijn trip verloopt tijdens het trippen, anders breng ik morgen of zo wel verslag uit! :)

Grtz, Love and Peace! <3 :grin:

Mananas

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ohja, ik voel al redelijk wat liefde en euforie doorheen mijn tintelend lichaam stromen! :hearteyes:

Begin van de droomtoestand!

Peace out! Love!

mikoz

Bewuste gebruiker
Klinkt allemaal wel het proberen waard. Wordt dit middel bij veel verschillende smartshops aangeboden? :)

Mananas

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik zou opteren voor LSD toch wel... - @ mikoz: heb je ooit al LSD gebruikt? Zoniet begin met een half kartonnetje... Zorg voor een nuchtere en/of ervaren trip-sitter - ervaren is het beste, onder invloed of niet...

LSA heeft een grote impact op het lichaam omdat als je een beetje in de buurt van LSD wil komen qua effect, je hogere dosissen dan aangeraden moet nemen - en dan zijn de bijwerkingen groot tenzij je ze oplost zoals ik of zoals Fool bv. in een tip aangaf, wat me best een goede tip leek, al heb ik het nog niet geprobeerd en dus kan ik het zelf niet bevestigen... (op die tip kom ik zodadelijk terug)

Als je nog geen LSD hebt geprobeerd, dan nog zou ik LSD aanraden, maar ja, LSD is namelijk mijn favoriet psychedelicum... :)

Goed, als je nog geen of weinig ervaring hebt met psychedelica, zorg dan dat je de LSA Hawaiian Baby Woodrose koopt (Morning Glory is minder potent, en hoe minder zaden slikken, hoe minder neveneffecten, die worden namelijk niet door de LSA veroorzaakt maar door andere stoffen aanwezig in de zaden.

Vijf zaden is een goede dosis om te beginnen als je weinig of geen psychedelische ervaring(en) hebt.

Om misselijkheid, braken en krampen tegen te gaan: ik neem een half uurtje vooraleer ik LSA consumeer Litican (een heftig middel tegen misselijkheid, etc...) - de tip van Fool is een knoflookteentje, dat zou naar 't schijnt specifiek helpen tegen misselijkheid bij LSA (als dat effectief het geval is, dan neutraliseert het waarschijnlijk bepaalde Alkaloïden...).

Het zal wel bij de meeste Smartshops te krijgen zijn, maar zoek naar een goede Smartshop - ik heb 15 jaar ervaring met psychedelica, en pas na tien jaar heb ik, naar mijn smaak, de beste Smartshop EVER gevonden! :)

Soit, als je behandelde zaden kan krijgen, neem dan deze (dan hoef je je geen zorgen te maken om het wollige omhulsel weg te schrapen...) - let er ook op dat je van de HBW-S de 'Argyreia-nervosa' variant neemt, dat is de meest potente (wederom; hoe minder zaden, des te minder neven-effecten!).

Gisteren lag ik half knock-out, met mooie patronen, kleuren en lichtflitsen (kleine puntjes, heel fel en heel snel) geprojecteerd in mijn hersenen met gesloten ogen! :)

ps: verder in plaats van te kauwen (als je geen Litican of iets dergelijks gebruikt), crush de zaden tot poeder met een hamer of zo - best moeilijk, ze zijn zo hard als steen dat is - en laat ze anderhalf uurtje oplossen in een glas water (zie ook de tip van Fool i.v.m. sinaasappelsap e.d.). Eet zeker zes uur op voorhand niets, of beter nog: eet de hele dag niet en consumeer 's avonds de zaden!

Hopelijk ben je hier iets mee? - let me know something! Grtz! :)

Hey,

Zag jullie mooie discussie over of het nou warm of koud water moest zijn. Of het nou een extractie is of niet, zoals ik het heb gelezen en zo werkt het bij mij het beste is: gedemineraliseerd water (normaal kraanwater kan de LSA werking verminderen) verhitten (niet koken) en daarna het zadenmateriaal er in gooien, dit mengsel 1,5-2 uurtjes laten afkoelen. Daarna alles opdrinken, werkt prima voor mij.

Watvoor middel gebruiken jullie van te voren dan tgen de misselijkheid? Iets van de drogist??

Gr

mikoz

Bewuste gebruiker
Bedankt voor alle tips. Ik ga altijd naar een zeer goede smartshop. Is toevallig net op de 7e plaats komen te staan van beste winkels in NL, misschien weet dan iemand wel welke ik bedoel :wink: .

Ik heb veel ervaring met truffels en heb LSD nog nooit gebruikt, is ook nog nooit op mijn pad gekomen. Die magie maak ik wel mee als het moment daar is. LSA is daarentegen makkelijker te verkrijgen. Ik weet wel zeker dat ik genoeg trip- en levenservaring heb om op reis te gaan op deze andere middelen en dus mijn lijst met ervaringen te vergroten.

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mananas zei:
Het zal wel bij de meeste Smartshops te krijgen zijn, maar zoek naar een goede Smartshop - ik heb 15 jaar ervaring met psychedelica, en pas na tien jaar heb ik, naar mijn smaak, de beste Smartshop EVER gevonden!

En die is?

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
En 5 zaden met hoeveel µg LSD komt dat ongeveer overeen? Is waarschijnlijk moeilijk in te schatten, maar toch?

Mananas

Belezen gebruiker
Tripreporter
Als ik fout ben, iemand, verbeter mij! - maar ik dacht mij te herinneren dat 1 zaadje 1/10 van een LSD-trip was: maar het blijft inderdaad moeilijk in te schatten en het is ook een beetje peren met appelen vergelijken...

Maar goed, als ik me niet vergis, is dit toch enige maatstaf.

Ga gewoon voor LSD joh! :)

Grtz!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
theholyganja zei:
En 5 zaden met hoeveel µg LSD komt dat ongeveer overeen? Is waarschijnlijk moeilijk in te schatten, maar toch?
Ik zou vooral niet proberen het ene tripmiddel met het ander te vergelijken qua sterkte/dosering. Het is immers appels met peren vergelijken zoals Mananas ook al zei. Bovendien wil het ook nog wel eens voorkomen dat de ene persoon relatief heftig reageert op het ene middel en relatief mild op het andere middel, wat dus het vergelijken van doseringen alleen maar moeilijker maakt.

Als je toch een vergelijk qua dosering wilt maken tussen middelen onderling zou ik de doserings tabbellen van erowid gebruiken aangezien die gebaseerd zijn op ervaringsreports van velen gebruikers. Je zou de erowid doseringen een beetje als gemiddeldes voor de samenleving kunnen zien, waarbij het dus geen garantie is of jij tot het gemiddelde behoort en geen rekening houd met eventuele gevoeligheid voor een specifiek middel.

Erowid zei:
Oral H.B. Woodrose Seed Dosages (by # of seeds)
Threshold 1 - 4
Light 3 - 6
Common 5 - 8
Strong 7 - 12
Heavy 12 +

LSD Oral Dosages
Threshold 20 ug
Light 25 - 75 ug
Common 50 - 150 ug
Strong 150 - 400 ug
Heavy 400 + ug

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Kan je eigenlijk makkelijk slaap vatten als LSA nog steeds werkt? Of is het uitzitten zoals bij LSD?

mikoz

Bewuste gebruiker
Ik heb ze geprobeerd en vond het zeker de moeite waard. Ik had hbwr zaden, nam er 4 en tripte best wel hard nog. Ik zal later bij trip reports nog een verslagje plaatsen. :)

Bovenaan