LSA

Wromtrax

Bewuste gebruiker
Wie heeft ervaring met LSA (nee geen LSD maar LSA)

Dan heb ik een paar vragen

1. Wat is het effect
2. Is het heel kut voor je hersenen
3. Word je er verslaafd aan
4. Waar kan je het kopen

Alvast thx

Complicity

Belezen gebruiker
Wromtrax zei:

1. Wat is het effect
4. Waar kan je het kopen

Alvast thx
1. Bij mij stelde het niet zoveel voor, alleen op 1 moment werd het behoorlijk intens. Het is een hallicugeen middel dus je gaat er in meer of mindere mate van trippen. Je wordt er in het begin (althans ik en een maat van mij) behoorlijk misselijk van. Of eigenlijk, je krijgt een ongemakkelijk gevoel in je buik. Maar na even kotsen is het grotendeels weg.

2. Geen idee, denk dat het wel mee valt. Het lijkt me sowieso niet iets om vaak te gebruiken.

3. Nee, zoals ik al zei, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand dit regelmatig gebruikt. Voor mij hoeft het ook niet meer eigenlijk.

4. Smartshop

De antwoorden op de meeste van deze vragen zijn echt heel erg makkelijk achter te komen trouwens.

Wromtrax

Bewuste gebruiker
Oké heel erg bedankt! Alleen nog iets ik hoorde van iemand dat je ook een soort trip maakt waarbij je soort flashbacks van het verleden meemaakt. Klopt dit?

Wromtrax

Bewuste gebruiker
Al veel op Wiki gekeken maar niks echt over de effecten behalfe hallucinatie's. T'is ook niet populair ofzo

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
niet de moeite helaas, ik heb er 10 minuten van genoten de rest was gewoon :kots: en wachten tot het gadaan is, koop bionix pillekes en slik er 2-3 of 4 :wave:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zou LSA laten voor wat het is.
Tenzij je ietwat gespecialiceerd bent in het extraheren van de werkzame bestanddelen, zou ik de LSA links laten liggen.
Ik heb er mijn afschuwelijkste trip op gehad. Veel lichamelijke klachten zonder enige mentale stimulus... Dat verslag moet nog wel onder de Trip Reports staan.

Je raakt er dus niet verslaafd aan, voor de simpele reden dat het effect inferieur is en je sowieso nooit verslaving kan hebben met deze middelen (hun opgebouwde tolerantieniveau is te hoog).
Ik wacht nog steeds op de eerste LSA-verslaafde en beklaag hem nu al... :openmouth:

jcutter

Badass junkie
LSA; was voor mij ook een mislukte missie.
Daar lag ik in bed met een vreselijke kramp pijn in mijn benen en me niet kunnen bewegen, terwijl ik met de yellow submarine door mijn hoofd schoot.

TrippyShit

Badass junkie
DreamerOfDreams zei:
ik blijf erbij bionix is leuuuuuk
(je moet niet alles met xtc vergelijken)

Hij vergeleek het ook met koffie niet met xtc :wink:
zelf lijkt het me niet zo intressant en de ts zocht waarschijnlijk een tripmiddel niet een middelmatig oppeppertje...

Spor

Wijs gebruiker
ben ook wel eens behoorlijk vaag geweest van 9 bionix met blowen :P maar om nou te zeggen "leuk" nahhh, vind ik niet :) zou dat dan het zelfde zijn als 180 koppen koffie ? :P

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
hmm LSA is bij mij zwaaar tegengevallen,,,het enigste wat ik er aan over hield was een emmer vol met kots,,een stinkende kamer,,,en een bed vol met zweet,,
volgens mij had ik de Morning glory,( weet het alleen niet meer zeker )
had me erop verheugd,,,maar had die 12.50 beter ergens anders aan kunnen besteden.

:wave:

Wromtrax

Bewuste gebruiker
Ik vond het wel fijn eigenlijk. Call me a idiot maar ik vond het juist meevallen. Had alleen last van buikpijn rillingen en lichte hoofdpijn. Maar wat er gebeurde is alles werd lichter en veranderde op een bizzare manier. Ik ga het nog 1 keer doen.

En dan Darkt DMT :smilingimp:

jcutter

Badass junkie

DreamWeaver

Badass junkie
Wromtrax zei:

1. Wat is het effect
Het voelt zoals 2c-b, maar dan 'natuurlijk'. Het ligt net zo zwaar op de maag, en het kan intense trips opleveren als je genoeg neemt. Niet iedereen is er even gevoelig voor, houd je aan de instructies die je van de smartshop krijgt. Kauw de zaden (allemaal ja, softie!:P) tot pulp in je mond. Als je dat ranzig vind kun je er ook thee van zetten (water NIET koken, maar minimaal 1 dag in warm water laten staan in het donker, daarna opdrinken). Ik heb een van m'n hardste trips gehad op de Hawaiian Baby Woodrose (madagaskar versie), ik lag ruim een dag in mijn bed waar ik met geen mogelijkheid uitkon komen. Het was heerlijk, als een warm bad, en ik kon allemaal
herrineringen uit m'n jeugd naar boven halen, wat geweldig was om te doen. De kamer 'ademde' zoals je dat ook wel hebt bij paddo's en lsd, en op de piek had ik 2c-b achtige visuals waarbij alles in symetrische verticale patronen een beetje schokkerig werd. Neem wel je flessie water en een emmer mee, je word nogal eens misselijk, en als je je bed niet echt uitkan is het verstandig om genoeg te drinken mee te nemen. Veel plezier!
Geen idee, maar mijn gevoel neigt naar 'nee'.
Nee.
4. Waar kan je het kopen
Lokale smartshop.

Ps; ga (als je het aankan) douchen tijdens je trip, dat voelt zaaaalig :hearteyes:

Bovenaan