Wie heeft ervaring met LSA (nee geen LSD maar LSA)
Dan heb ik een paar vragen
1. Wat is het effect
Het voelt zoals 2c-b, maar dan 'natuurlijk'. Het ligt net zo zwaar op de maag, en het kan intense trips opleveren als je genoeg neemt. Niet iedereen is er even gevoelig voor, houd je aan de instructies die je van de smartshop krijgt. Kauw de zaden (allemaal ja, softie!:P) tot pulp in je mond. Als je dat ranzig vind kun je er ook thee van zetten (water NIET koken, maar minimaal 1 dag in warm water laten staan in het donker, daarna opdrinken). Ik heb een van m'n hardste trips gehad op de Hawaiian Baby Woodrose (madagaskar versie), ik lag ruim een dag in mijn bed waar ik met geen mogelijkheid uitkon komen. Het was heerlijk, als een warm bad, en ik kon allemaal
herrineringen uit m'n jeugd naar boven halen, wat geweldig was om te doen. De kamer 'ademde' zoals je dat ook wel hebt bij paddo's en lsd, en op de piek had ik 2c-b achtige visuals waarbij alles in symetrische verticale patronen een beetje schokkerig werd. Neem wel je flessie water en een emmer mee, je word nogal eens misselijk, en als je je bed niet echt uitkan is het verstandig om genoeg te drinken mee te nemen. Veel plezier!
2. Is het heel kut voor je hersenen
Geen idee, maar mijn gevoel neigt naar 'nee'.
3. Word je er verslaafd aan
Nee.
4. Waar kan je het kopen
Lokale smartshop.
Ps; ga (als je het aankan) douchen tijdens je trip, dat voelt zaaaalig