Lsa?

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Yup, dag iedereen

Er is de laatste tijd wat goesting gekomen om eens LSA te proberen. Ik heb al wat opzoekwerk gedaan en blijkbaar word je nog redelijk misselijk van die dingen, maar voor de rest is het blijkbaar vergelijkbaar met paddo's/truffels.

Is er iemand die ervaring heeft met lsa en me kan zeggen wat het heeft en waar ik moet op letten?

Greetz

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Heb zelf LSA al een keer geprobeerd. Heb er nooit een tripreport over gemaakt trouwens, misschien eens een ideetje. Ik heb de eerste anderhalf uur me bijna niet kunnen bewegen van de buikpijn, was behoorlijk heftig. Maar mijn dosis was achteraf gezien misschien een beetje teveel. Vond het erg vergelijkbaar met truffels, totaal niet vergelijkbaar met LSD. Het komt heel raar op en voor je het weet zit je er middenin. Wat bij mij hielp was frisse lucht, bewegen en veel praten. Al met al, leuk middeltje, maar flinke buikpijn.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
theholyganja zei:
Welke zaden zijn het best om mee te beginnen? Morning glory?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik had gewoon eentje bij de smartshop gehaald en klaar was kees. Niet te veel navraag naar gedaan, best slecht eigenlijk.

Fool

Badass junkie
Ik heb zelf meer betrouwbare verhalen over Hawaiian baby woodrose, dan over de morning glory gehoord. Schijnt ook wat makkelijker te bereiden te zijn, maar vergeet niet het velletje eraf te pellen, volgens sommigen schijnt dat in de misselijkheid te schelen!

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja dat van die pelletjes afdoen heb ik al gelezen ook werd er aangeraden om niet meer dan 3 zaadjes te eten als het de eerste keer is.

Fool

Badass junkie
Misschien wel iets, maar dat zal niet in verhouding staan met de hoeveelheid misselijkmakende stoffen die je binnenkrijgt. Zóveel weegt een velletje ook weer niet. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb zelf één keer LSA gedaan en moet zeggen dat het eigenlijk mijn enige slechte ervaring met psychedelica is geweest. Niet al te lang na inname begon het overgeven. Hierbij kwamen ook sterke visuals opzetten, alleen kon ik hier niet van genieten. Toen het overgeven eindelijk was afgelopen stopten helaas de visuals ook. Daarna werd de trip overwegend mentaal en had een zeer negatief karakter. Wellicht dat ik het ooit nog eens zou doen, maar op het moment staat LSA echt helemaal onderaan mijn lijstje.

Hier vind je een tripreport van een vriend van mij over onze LSA trip. Ik ben de R uit het verhaal.
viewtopic.php?f=21&t=22592&hilit=lsa

Mocht je LSA willen proberen, raad ik je aan om je echt goed in te lezen hierover. Dit hadden wij niet gedaan en dat hebben we geweten.

peyote18

Newbie
Lsa is wel leuk om eens te proberen, je kan er wel heel erg misselijk van worden. Ik heb hawaiian baby woodrose gehad en ik was best misselijk. De effecten waren wel leuk. Ik had vernomen dat je van morning glory nóg misselijker wordt dus ik adviseer je om hawaiian baby woodrose te nemen. Ik had er vier op en dat was al meer dan genoeg voor de eerste keer, ik zou er niet meer dan 5 nemen.

Frenzel

Experimenterende gebruiker
Heb meerdere keren Baby woodrose gedaan en de beste kwamen van de smartshop. Ook wel eens zaden van andere winkels gedaan, maar die waren kwalitatief minder.
Bij de eerste keer nam ik 3 zaden van de smartshop en dat was voldoende om een licht (lsd-achtig) effect te krijgen zonder visuals. Echter bij lsd gebruik krijg je minder tot zelfs geen last van de maag.
Ook wel eens 4 smartshop zaden gedaan, maar toen heb ik van de pijn op bed gelegen. Cajaputi oil op de buik (en ook de vluchtige dampen vanaf de handen door de neus een paar keer krachtig inhaleren) kon na een tijdje enige verlichting geven bij de misselijkheid, waardoor ik weer in staat was om te drinken wat ik dan ook meteen ben gaan doen om te voorkomen dat er een koppijn achteraan komt door vocht gebrek. Pas toen werd het aangenaam. Dat was 3 uur later.

peyote18

Newbie
cannabis helpt zeer goed tegen de misselijkheid bij lsa en versterkt de trip ook nog eens. Handig dus om een jointje achter de hand te houden.

Frenzel

Experimenterende gebruiker
Als tiener zou ik dat waarschijnlijk ook wel gedaan hebben zoals ik dat ook deed bij het gebruik van lsd, maar bij het ouder worden verzwak je en heb je de slaap ook steeds harder nodig.
Toen ik laatst weer eens lsd met wiet had gecombineerd viel me dat ineens wel tegen.

Lsa kan koorts opwekken en volgens mij kan wiet dat ook, dus ik zou eerder aanraden om het met een koortsverlagend middel zoals paracetamol te combineren.
Maar je hebt natuurlijk gelijk. Wiet versterkt lsa waardoor je er minder van hoeft in te nemen. Mogelijk dat je zodoende bepaalde klachten vermijdt. Hoewel het beter is als je iets voor de eerste keer gebruikt om het dan nog maar even niet met wiet, of een ander hallucinogeen, te combineren (dat kan later altijd nog).
De reden dat ik dit als tiener toch deed is omdat ik aan de wiet verslaafd was en echt bij ELKE gelegenheid wiet gebruikte.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je gewenning voor wiet hebt is het met bijna alles wel te combineren is mijn persoonlijke ervaring. Maar het zou het effect iets kunnen versterken inderdaad. Dus of dat handig is verschilt nogal per persoon. Paracetamol is echter nooit een goed idee bij misselijkheid aangezien dat niet goed valt in je maag, daarbij is het daar ook niet voor bedoeld.

Bovenaan