LSD analoog 1p-lsd

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Origin One

Newbie
Hey Hey,

Recent ben ik bezig met paddo's en alles daar rond. Toch zit ik met de kriebel om nog eens een vette trip op lsd te ervaren.
Helaas kan ik de "originele" nergens meer vinden. Tijdens mijn zoektocht ben ik op een alternatief van lsd gestuit, namelijk de research chemicals.

Ik ben op een -in mijn ogen- betrouwbare website terechtgekomen. Ik heb een aantal 1p-lsd blotters gekocht, deze zouden hier binnen een aantal weken moeten aankomen.

Maar op reddit (ook een soort forum waar ik actief op ben) zijn de meningen wat verdeeld inzake veiligheid voor het lichaam, risico, ...
Ik ben een beetje bang geworden door een drietal gasten die daar vertelden dat ze na 30u nog zaten te trippen.
Het moet wel gezegd worden dat ze niet van de NL of BE waren dus dat scheelt misschien wel. Een slechte blotter ofzo.

Anyway, ik ben bekend met de originele lsd en weet wat dat kan inhouden. Maar, de 1p-lsd, kunnen jullie die in jullie ogen aanraden of zijn die research chemicals toch iets waar je donders voorzichtig mee moet omspringen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Anyway, ik ben bekend met de originele lsd en weet wat dat kan inhouden. Maar, de 1p-lsd, kunnen jullie die in jullie ogen aanraden of zijn die research chemicals toch iets waar je donders voorzichtig mee moet omspringen?
Aan research chemicals hangen in principe wel extra risico's, maar dat heeft vooral met onzekerheid te maken. Research chemicals hebben niet de wijd verspreide en jarenlange gebruikshistorie van bekende middelen, dus lange termijn risico's zijn onbekend.

Maar aangezien 1P-LSD chemische structuur zo ontzettend op die van LSD lijkt, is het aannemelijk dat de risico's vergelijkbaar zijn. Uiteraard dus wel met extra onzekerheid daarin.

Ik ben een beetje bang geworden door een drietal gasten die daar vertelden dat ze na 30u nog zaten te trippen.
Dan hadden ze of een hele andere drug in werkelijkheid of ze hadden een bizar hoge dosering.

Origin One

Newbie
Ik was in dezelfde lijn als jij aan het denken, aan je reactie te lezen. Maar ik wou toch even checken dat ik het zelf niet wat verbloem.

Dan doe ik er in ieder geval goed aan om van 1 zegel een halfje of zelfs een kwartje te knippen neem ik aan? Zo deed ik het immers vroeger ook toen ik met de originele lsd blotters experimenteerde.

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Dan hadden ze of een hele andere drug in werkelijkheid of ze hadden een bizar hoge dosering
Inderdaad ik vermoed DOI heb daar zelf ook een keer zo bizar lang op getript. Vind dat naar spul had toen na een dag had ik er genoeg van en nam toen Nembutal en sliep snel. Wat was mijn (enige) redding toen :<

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Inderdaad ik vermoed DOI heb daar zelf ook een keer zo bizar lang op getript. Vind dat naar spul
Bij 30 uur denk ik ook aan iets uit de DOx serie. Zolang je het bewust doet is het nog tot daar aan toe, maar als je iets anders denkt te nemen is een trip van 30 uur wel naar ja.

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Bij 30 uur denk ik ook aan iets uit de DOx serie. Zolang je het bewust doet is het nog tot daar aan toe, maar als je iets anders denkt te nemen is een trip van 30 uur wel naar ja.

Werd me als LSD verkocht en bleek later dat die eikels het express op mij uitprobeerden met onbekende dosis en hun de zegels al na 5 minuten uitspuugden..

Na ja die heb ik dus ook nooit meer terug gezien bloedbakken ook die dachten die heeft al zoveel ervaring laten we dat doen...

Zulk soort lui hoef ik niet in mijn leven..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nare lui zo te horen inderdaad.

Om die reden zal ik ook nooit zomaar een zegel innemen, ik wil op zijn minst weten wat erin zit.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
30 uur holy shit :screamcat: dat zou niet voor mij weggelegd zijn. Hoe lang duurt de piek dan bij zo'n drug? Is het echt langdurig diehard trippen of heeft het gewoon een lange milde nasleep?

Wel nasty dat ze je als proefkonijn hebben gebruikt zeg. :\

* Edit: beetje offtopic deze reactie, sorry.

Origin One

Newbie
-Even mee off topic-

Bij een lsd trip moet je toch een goede 10u rekenen. Daarna moet je natuurlijk nog even tot "rust" komen want gelijk na dat de laatste visuals verdwenen zijn slapen, vergeet het. :grinning:

Ik vind dat je niet 1 piek ervaart onder de lsd, of deze piek blijft wat golven in sterkte om het een beschrijving te geven... Pas na een uur of 4-5 wordt de trip wat zachter.

Het meest overweldigende vind ik de come-up, als het begint in te slaan. Met in het bijzonder het mentale. Met je gedachten blijft de plaat even hangen om het te stellen. Dat cirkeltjes denken waar de meesten al eens over spreken. Dit is natuurlijk milder of heftiger naargelang de dosis en set/setting.

Ik heb nu de laatste keren getript op paddo's, maar het mist toch dat holy sh** gevoel dat ik met lsd heb. Natuurlijk kan je dat weerleggen door een dosis van 40-50gr paddo's te eten ofzo, maar ik weet ergens nog wel graag wat onder en boven is terwijl ik trip. :tonguewink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
30 uur holy shit :screamcat: dat zou niet voor mij weggelegd zijn. Hoe lang duurt de piek dan bij zo'n drug? Is het echt langdurig diehard trippen of heeft het gewoon een lange milde nasleep?
Ik heb tot op heden 1 keer DOC gedaan en de piek daarvan duurde ongeveer 10 uur en bouwde in de volgende 10 uur langzaam af. Sowieso duurde het 2 uur voor het piekte, dus dan zit je in totaal al op zo'n 22 uur. Na die 22 uur was ik wel redelijk geland, maar heb toen wel een benzo moeten nemen om te slapen want tegen die tijd voelde het gewoon alsof ik speed op had. Nou was mijn dosis te laag om echt goed te trippen, dus denk dat je piek anders wel zo 15 uur duurt en je in totaal wel 30 uur onderweg bent.

Ik wil nog wel een keer echt een goede trip maken op DOC, DOM en DOI, maar daar moet je echt een heel weekend vooruit trekken en dat heb ik zelden beschikbaar. Plus dat je er ook vaak gewoonweg geen zin in hebt om 20+ uur te trippen.

Origin One

Newbie
Psychedelibee,

Ik vind dat toch wel allemaal aan de gekke kant. Is de trip op dat spul uiteindelijk dan zoveel beter als op de vertrouwde acid?
+12u trippen is niet niks, je mag dan nog een sterke geest hebben maar als je nog ettelijke uren langer krokant bent kan dit misschien wel irritant worden?

Het is maar, je moet je nog bezig kunnen houden gedurende de trip. Als je er na pakweg 10u genoeg van hebt kan je nog de resterende 10u in je bed kruipen of naar een muur liggen staren. Maar dat zou voor mij dan een stapje er over zijn zeg maar.

Even uit nieuwsgierigheid, ik zie hier veel passeren ivm DOM en DOx et cetera. Maar wat is dat nu feitelijk? Psychedelica of een poeder of iets dergelijks dat op je mental system zit in te spelen?

25tolife

Badass junkie
Tripreporter

Wel nasty dat ze je als proefkonijn hebben gebruikt zeg. :\

* Edit: beetje offtopic deze reactie, sorry.
Het was pas na 2 uur merkbaar het smaakte lichtelijk chemisch wat ik raar vond maar hun namen ze zo (dacht ik toen) na 2 uur werd het gekkenhuis chaos alles tegelijk willen doen en te verward. Concentratie was veel te moeizaam. Een wonder dat ik zonder ongeluk midden in de trip naar huis kon fietsen.

De piek duurde 16+ uur ging nog keihard denk dat het de 20-24 haalt ; heb het toen afgestompt dmv sleep meds

Inderdaad erg nasty

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
-Even mee off topic-

Bij een lsd trip moet je toch een goede 10u rekenen. Daarna moet je natuurlijk nog even tot "rust" komen want gelijk na dat de laatste visuals verdwenen zijn slapen, vergeet het. :grinning:

Ik vind dat je niet 1 piek ervaart onder de lsd, of deze piek blijft wat golven in sterkte om het een beschrijving te geven... Pas na een uur of 4-5 wordt de trip wat zachter.

Het meest overweldigende vind ik de come-up, als het begint in te slaan. Met in het bijzonder het mentale. Met je gedachten blijft de plaat even hangen om het te stellen. Dat cirkeltjes denken waar de meesten al eens over spreken. Dit is natuurlijk milder of heftiger naargelang de dosis en set/setting.

Ik heb nu de laatste keren getript op paddo's, maar het mist toch dat holy sh** gevoel dat ik met lsd heb. Natuurlijk kan je dat weerleggen door een dosis van 40-50gr paddo's te eten ofzo, maar ik weet ergens nog wel graag wat onder en boven is terwijl ik trip. :tonguewink:
Ja, kan me wel in je reactie vinden, ik heb recent voor het eerst kennisgemaakt met LSD (aardige dosis, report staat op deze site) en die trip duurde al met al inderdaad zeker 12 uur. Ik heb daarna ook nog een aantal uren onrustig/licht/slecht geslapen.

Ik vond de come-up van LSD zelf goed te doen (minder misselijkheid dan bij bijvoorbeeld truffels), maar zodra LSD echt begint in te slaan, gaat het ook in korte tijd naar het hoogste punt. De piek - die ik enorm chaotisch en intens en niet te vergelijken met de piek van 15gr truffels vond - hield toch zeker een uur of 5 aan, daarna werd het pas rustiger en 'behapbaarder'. Ik vond persoonlijk het 'holy shit' gevoel van LSD wat minder prettig. Maar ik heb er waarschijnlijk nog te weinig ervaring mee om echt een oordeel te kunnen vormen.

Voor mij waren die 12 uur trippen echt genoeg. Ik vind trippen interessant maar het is ook geestelijk erg vermoeiend. Ik kan me niet eens voorstellen hoe bekaf je zou zijn na 30 uur trippen.

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb tot op heden 1 keer DOC gedaan en de piek daarvan duurde ongeveer 10 uur en bouwde in de volgende 10 uur langzaam af. Sowieso duurde het 2 uur voor het piekte, dus dan zit je in totaal al op zo'n 22 uur. Na die 22 uur was ik wel redelijk geland, maar heb toen wel een benzo moeten nemen om te slapen want tegen die tijd voelde het gewoon alsof ik speed op had. Nou was mijn dosis te laag om echt goed te trippen, dus denk dat je piek anders wel zo 15 uur duurt en je in totaal wel 30 uur onderweg bent.

Ik wil nog wel een keer echt een goede trip maken op DOC, DOM en DOI, maar daar moet je echt een heel weekend vooruit trekken en dat heb ik zelden beschikbaar. Plus dat je er ook vaak gewoonweg geen zin in hebt om 20+ uur te trippen.
Damn :\ ik ga dit toch niet uitproberen denk ik. Wel boeiend trouwens, door jouw reactie ben ik wat meer over DOC gaan lezen en ik wist helemaal niet dat het een amfetamine-achtige stof was. Wist überhaupt niet van het bestaan van amfetamine-achtige stoffen met zodanig complexe psychedelische eigenschappen. Echt interessant. Ik leer toch iedere dag weer iets nieuws van dit forum. :wink:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Het was pas na 2 uur merkbaar het smaakte lichtelijk chemisch wat ik raar vond maar hun namen ze zo (dacht ik toen) na 2 uur werd het gekkenhuis chaos alles tegelijk willen doen en te verward. Concentratie was veel te moeizaam. Een wonder dat ik zonder ongeluk midden in de trip naar huis kon fietsen.

De piek duurde 16+ uur ging nog keihard denk dat het de 20-24 haalt ; heb het toen afgestompt dmv sleep meds

Inderdaad erg nasty
Djiez, dat klinkt echt verre van leuk. :openmouth: Wel knap inderdaad dat je naar huis hebt kunnen fietsen! Een piek van 16-24 uur, ik moet er niet aan denken zeg. Zeker niet onverwacht.

Origin One

Newbie
Ik vond de come-up van LSD zelf goed te doen (minder misselijkheid dan bij bijvoorbeeld truffels), maar zodra LSD echt begint in te slaan, gaat het ook in korte tijd naar het hoogste punt. De piek - die ik enorm chaotisch en intens en niet te vergelijken met de piek van 15gr truffels vond - hield toch zeker een uur of 5 aan, daarna werd het pas rustiger en 'behapbaarder'. Ik vond persoonlijk het 'holy shit' gevoel van LSD wat minder prettig. Maar ik heb er waarschijnlijk nog te weinig ervaring mee om echt een oordeel te kunnen vormen.
Ik ben mee met je verhaal.
Het leuke verschil is -in my opinion- dat je op acid, na de heftige come up nog vrij alert en bij de zaak bent. Je wil dingen doen, je staat open voor vanalles en nog wat. Dus niet couch-locked wezen.

Tegenover met truffels of paddo's gaat het allemaal wat kalmer aan en ben je loom. Je wilt niet meer uit de zetel en van die dingen. Beide psychedelics hebben hun charmes hoor, maar persoonlijk gezien ben ik meer voor Mister Hoffman...

Waarom? Bij wijze van spreken zou ik truffels wekelijks of toch met enige regelmaat aankunnen en plezierig vinden. Lsd heeft meer dat donkere f*ck you kantje, en dat vind ik persoonlijk net vet. En na zo'n trip blijft je dat toch nog een poosje bij. Laten we ook niet vergeten dat cubensis en sclerotia:wink: gewoon echt niet te vreten valt.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Lsd een donker randje en psilo niet? Voor mij is dat helemaal andersom, al kan het natuurlijk ook wel duister worden met lsd als je je geestelijk wat minder voelt. Maar voor mij heeft psilo dat echt duistere meer in zich en is lsd vooral snel, druk, ingewikkeld.

Ik heb vaak periodes van maanden zowat elke week getript op paddo's (mede ivm kweekbakken die door blijven produceren). Trips veranderen dan wel op een gegeven moment. Psilocybine kan dan heel erg duister worden terwijl het aanvankelijk als vrij licht en luchtig ervaren werd. Het vertelt je imo op die manier dat je een flinke pauze in moet lassen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind dat toch wel allemaal aan de gekke kant. Is de trip op dat spul uiteindelijk dan zoveel beter als op de vertrouwde acid?
Het gaat mij niet om of het beter is dan LSD, ik vind het gewoon interessant om verschillende trip middelen te proberen. Bij dit soort middelen zal het waarschijnlijk ook bij max 2 a 3 keer blijven dat ik het doe en dan is het wel weer genoeg geweest.

Zo probeer ik veel verschillende trip middelen en de middelen die echt iets unieks toevoegen dat zijn de blijvertjes uiteindelijk.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik ben er nog niet over uit wat ik een duisterder randje vind hebben: psilo of LSD. Ik heb leukere/mooiere/positievere ervaringen met psilo, maar dat is een oneerlijke vergelijking, want ik heb het ook een stuk vaker gedaan dan LSD.

Mijn eerste en enige (ik tel de tweede keer even niet mee want dit was een te lage dosis om volwaardige trip te heten - ook al was het wel bizarre shit) ervaring met LSD is dat ik het gewoon heel druk en chaotisch vond, en niet echt fijn. En al helemaal niet euforisch, verre van. Terwijl ik op truffels wel euforie heb beleefd, hoewel ik daar ook wel negatieve momenten mee heb gehad. Tijdens psilo-trips ga ik gewoon heel erg nadenken over het leven en de mensen om mij heen, dat kan positief zijn, maar kan ook wat donkerder of emotioneel worden. Dat nadenken had ik met LSD dan weer helemaal niet want daar kreeg ik de kans helemaal niet voor omdat het zo druk was.

Ik kom hier nog op terug wanneer ik mijn twee klaarliggende LSD-zegels heb verorberd. :laughing: Kan echter wel nog een hele tijd duren voordat ik daar mentaal aan toe ben. Dat is mijn gevoel bij LSD nu wel een beetje: dat ik er echt klaar voor moet zijn. Het heeft bij mij toch wel een soort ontzag teweeggebracht ofzo, angst zou ik het niet willen noemen, maar wel voorzichtigheid.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind psilo persoonlijk ook een stuk duisterder dan LSD. Maar dat hangt uiteraard ook erg van de dosering en frequentie waarmee je het gebruikt samen. Mijn eerste paar psilo trips waren erg leuk en onbevangen, maar zodra je dan een keer echt hoog gaat doseren veranderd de ervaring totaal. En met hoog bedoel ik dan niet 15 gram truffels, dat zie ik als een gemiddelde dosering. Met hoog bedoel ik doseringen van 30+ gram truffels. Zodra je een aantal keer psilo in dergelijke doseringen hebt gedaan, kunnen gemiddelde doseringen in enen ook meer duister worden. Het onbevangen karakter is er dan af. Wat ik overigens helemaal niet erg vind, want dat zijn vaak wel de meest leerzame trips.

Voor mij heeft psilo veel meer de potentie om mindfucks op te roepen die van totale verwarring tot gewoon zeer duister kunnen gaan. LSD heeft voor mij dan weer veel meer de potentie om mijn zintuigen echt in overdrive te sturen en mijn ego omver te blazen. Ik associeer dat zintuiglijke van LSD niet met duister, maar meer gewoon heel druk. Ik ben veel vermoeider na een LSD trip dan een psilo trip. Ik heb uiteindelijk niet echt voorkeur voor het een of het ander, ze hebben voor mij allebei zo hun toegevoegde waarde.

Het heeft bij mij toch wel een soort ontzag teweeggebracht ofzo, angst zou ik het niet willen noemen, maar wel voorzichtigheid.
Ontzag hoor je ook te hebben voor psychedelica, het is niet niks. Maar gelukkig hebben psychedelica ook de kracht omdat gezag wel af te dwingen zoals je gemerkt hebt.

Ik heb zelf ook geen angst voor psychedelica, maar na vele trips ben ik toch elke keer wel weer een beetje zenuwachtig zodra ik weer ga trippen. Je weet gewoon dat het meestal geen walk in the park word zeg maar.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ja, het is niet dat ik dat gezag eerder niet had, hoor. Maar ik denk toch dat je een of meerdere moeilijke trips door moet maken om het écht te voelen. En dan kom ik pas net kijken, als ik blijf experimenteren met psychedelica staat me wrs. nog wel het e.e.a. te wachten.

Ik zal in de toekomst nog wel eens 30 gram truffels willen uitproberen, maar niet nu. Ik zit op dit punt van mijn leven niet lekker genoeg in mijn wel om echt die hoogtes (of dieptes) op te gaan zoeken. Vind 15 gram voor nu wel een prettige intensiteit, en trips hoeven van mij niet perse 'zwaar' te zijn al begrijp ik wel dat het een hele andere (en wellicht diepgaandere) ervaring kan worden op die manier.

Vandaag ook dat het voor mij lastig te vergelijken is. Ik dacht voor ik aan LSD begon ook dat +/- 165 mics gelijk - of iets sterker - zou zijn in de vergelijking met 15 gram truffels maar dit bleek niet het geval.

Een gezonde spanning vooraf heb ik eigenlijk ook altijd wel ja. :)

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat is ook zo ja Bee, dat als je eenmaal hogere doseringen neemt, dat de intensiteit daarvan doorgaat op vrijwel hetzelfde niveau wanneer je weer lager gaat doseren. Tenminste, bij mij ging dat ook zo. Na de tijd dat ik rond de 50, 60, 70 gram paddo's nam, waren de 20-30 gram doseringen daarna eigenlijk niet minder heftig. En volgens mij zei jij ook eens dat je bij trippen vaak ervaart dat je weer verder gaat waar je gebleven was de vorige keer. Ik ervaar dat zeer sterk zo met psilocybine. Het is echt als een verhaal/boek/film waarmee je steeds verder gaat. Er zit progressie in de trips. Op die manier ervaar ik dat niet met lsd.

Eigenlijk ben ik het ook wel met Terence McKenna eens wat betreft het echte trippen op psilo: Het échte trippen heb je in het begin nog niet op een normale dosering. The dancing mice stage ofzo noemde hij dat. Wat visuals zien in je kamer, vreemde gedachten en dergelijke. De echt hogere doseringen gaan veeeeel verder dan dat en brengen je ook echt op een ware trip en laten daarbij helemaal niets over van je identiteit op dat moment. Maar gek genoeg gaan dus opeenvolgende trips met lagere dosering daar vaak wel verder.

Op het moment heb ik even zoiets van: lsd en dergelijke prima. Maar psilocybine? No way op het moment... Doorgaan waar ik gebleven was, moet er nu niet aan denken...

Bovenaan