LSD - Antibiotica - 1ste keer - vragen?? - help?

Charlie--

Newbie
hey, ik ben nieuw op het forum en ik ben van plan om binnenkort met een vriendin
voor het eerst lsd te nemen. ik heb heel veel vragen eigenlijk.

voor de 1e keer, hoeveel zou ik dan ongeveer moeten nemen om niet een te erg heftige trip te krijgen?
volgensmij is het per persoon wel anders maar ongeveer.

en ik slik al mijn hele leven antibiotica onderhoud, normaal is dat nooit een probleem geweest
niet bij speed, xtc, paddo's, alcohol. Maar toch wou ik het nog wel vragen.

en zijn er maat regelen die je moet treffen en iemand nog gewoon algemene tips :wink:
xxx :)

azgaza

Badass junkie
Als je er bij al die andere middelen geen last van had lijkt de kans me heel klein dat het een probleem is met LSD, de hoeveelheid die je neemt is extreem klein en de werking op het lichaam is erg mild, de 'therapeutische dosis', het verschil tussen en werkzame dosis en overdosis is enorm groot dus ik denk dat je bij normale doseringen daar mee geen risico loopt, ik ben natuurlijk geen arts, maar het lijkt me in principe ongevaarlijk.

Een goede begin dosis voor als je al harde trips van paddo's gewend ben lijkt me zo'n 75 ug, dus tussen de 50 en 100 ug, dat is vrij mild maar rond de 100 ug kan voor een onervaren tripper nog best sterk overkomen, dus ik raad af om al boven die dosis te gaan. Je kan je zegels laten testen voor zekerheid over de sterkte, als je zegels ongetest zijn of je buiten nederland woont is een halve meestal een goed begin als de zegels als normaal tot sterk beloofd zijn door een dealer.

Veel plezier met je eerste lsd trip alvast.

J0rrit

Badass junkie
Nja, toch vind ik dat LSD lichamelijk wel degelijk gevolgen heeft. Flinke uitdroging ( ik moet dan ook om het half uur pissen en dan ook echt heel veel ), warme ( chemische ) gloed, strak gevoel.

Charlie--

Newbie
hahahaha bedankt, ja met die antibiotica volgensmij ben ik er gewoon aan gewent omdat het onderhoud is enzo :wink:
dat zij m'n behandelent arts ook, maar als je het voor een paar weken hebt merk je het verschil dat je eerder dronken wordt ofzo maar ik heb het toch altijd?

ermm nou bedankt voor de info enzo, ik heb er super veel zin in hahaha :grin:

OJAAAAA ik heb nog een vraag: hoe lang kan je het ongeveer bewaren? of raakt het niet over datum

Pikachu

Wijs gebruiker
Als je het in een wietzakje en in zilverfolie uit de zon houdt en koel bewaard kan het vrijwel eeuwig mee. Doe je dat niet dan gaat het vrij snel kapot. Ook mag je het niet me je vingers aanraken voor je het inneemt.

azgaza

Badass junkie
J0rrit zei:
Nja, toch vind ik dat LSD lichamelijk wel degelijk gevolgen heeft. Flinke uitdroging ( ik moet dan ook om het half uur pissen en dan ook echt heel veel ), warme ( chemische ) gloed, strak gevoel.

Ik heb in een trip de hele duur van de trip (dat was toen ook echt 14 uur, was nog al een hoge dosis), niet één keer geplast, dus dat hoeft helemaal niet persé. Bovendien kan je toch een flesje water bij de hand houden als jij dat er wel van hebt, maar dat is dus subjectief gezien ik het persoonlijk niet heb en de meeste mensen met wie ik heb getript ook niet. Bovendien is regelmatig pissen vochtafdrijving, geen uitdroging, en ik denk in jouw geval dus een persoonlijke reactie op de stof.

LSD is echter wel degelijk licht stimulerend, iets hogere hartslag, iets warmere lichaamstemperatuur, beetje energie er bij, dan zal een extra glas water ook geen kwaad kunnen vooral als je die energie benut natuurlijk. Maar omdat het lichamelijk relatief toch erg weinig doet behalve een milde stimulans van het zenuwstelsel en topic starter aangaf ook veilig speed te kunnen gebruiken en ik er vrij zeker van ben dat LSD lichamelijk een stuk milder is dan speed, denk ik dat het weinig kwaad kan.

Verder kan je je LSD in zilverfolie in een leeg wiet zakje inderdaad lang bewaren, een paar maanden moet zeker lukken. Het is echter wel zo dat het alsnog heel langzaam slapper wordt. Over de datum gaat het niet, als je het perfect bewaard kan je ook gerust 50 jaar oude LSD nemen, maar het is niet het aller stabielste molecuul dus vandaar dat mensen het niet zo lang bewaren.

J0rrit

Badass junkie
azgaza zei:
Bovendien is regelmatig pissen vochtafdrijving, geen uitdroging, en ik denk in jouw geval dus een persoonlijke reactie op de stof.

Dat snap ik, maar als dat per half uur 1 min in 1 stuk heel veel plassen is, gecombineerd met niet of nauwelijks dorst, is dat wel uitdroging.

azgaza

Badass junkie
J0rrit zei:
azgaza zei:
Bovendien is regelmatig pissen vochtafdrijving, geen uitdroging, en ik denk in jouw geval dus een persoonlijke reactie op de stof.

Dat snap ik, maar als dat per half uur 1 min in 1 stuk heel veel plassen is, gecombineerd met niet of nauwelijks dorst, is dat wel uitdroging.

Ja daar kan het toe leiden maar ik moet zeggen dat ik zo'n reactie dus nog nooit heb gezien, zelf werkt LSD bij mij totaal niet vocht afdrijvend en bij mijn vrienden ook niet, dus ik zou niet zeggen dat dat een normale bijwerking is maar schijnbaar reageer jij er dus wel zo op. Ik zou in jouw geval dan wel zorgen dat je in de duur van de trip minstens een hele liter water drinkt.

tomz0r

Badass junkie
J0rrit zei:
azgaza zei:

Misschien is dat omdat het tijdsbesef weg is. Ik moest soms ook steeds om de 5 minuten heel veel pissen omdat ik het gevoel had dat ik een halve dag niet geweest ben. Ook die warmte speelt zich af in je hoofd. Ik heb nog nooit gehoord dat je lichaamstemperatuur erg stijgt.

TrippyShit

Badass junkie
Idd, dat zal echt nauwelijks zijn.

Even een vraag omdat ik dat hier net zag. Mag je lsd niet met je handen aanraken als je het inneemt? Laat je het uit het zakje in je mond vallen ofzo? De keer dat ik het deed, had ik de zegels gewoon tussen mn vingers. Zal dat voor die 2sec zoveel uitmaken dan? Het was ook een ander type blotter dan je vaak ziet. Misschien dat dat minder afgeeft ofzo... Maar neemt de huid zo snel lsd op van de standaard blotter? En wat moet ik me hierbij voorstellen. 10mics per seconde, veel minder/meer?

underworld

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
Idd, dat zal echt nauwelijks zijn.

Even een vraag omdat ik dat hier net zag. Mag je lsd niet met je handen aanraken als je het inneemt? Laat je het uit het zakje in je mond vallen ofzo? De keer dat ik het deed, had ik de zegels gewoon tussen mn vingers. Zal dat voor die 2sec zoveel uitmaken dan? Het was ook een ander type blotter dan je vaak ziet. Misschien dat dat minder afgeeft ofzo... Maar neemt de huid zo snel lsd op van de standaard blotter? En wat moet ik me hierbij voorstellen. 10mics per seconde, veel minder/meer?

alsje honderd zegels op je huid legt word er voldoende opgenomen om het equivalent van 1 normale zegel te absorberen had ik ergens gelezen.. dus 1/100ste van die zegel zou worden geabsorbeerd door je huid, dat houdt in dat als je een zegel van 150 ug heb er 1.5 ug wordt opgenomen als dit waar is. zal natuurlijk ook wel verschillen met de tijdsduur dat je het op je huid houdt.

azgaza

Badass junkie
Ik pak men zegels ook altijd gewoon vast, pak ze uit het zakje en stop ze in mijn mond, als je ze niet een uur in je hand klemt lijk thet me sterk dat er veel verloren gaat.

Pikachu

Wijs gebruiker
Als je ze gaat innemen kan je ze idd gewoon vastpakken in je handen maar als je ze wilt bewaren voor later is het beter als je ze niet uit het zakje haalt om ze even uitgebreid te inspecteren. Ik vermoed dat zweterige/zoute handen de lsd wel degelijk kapot maken...

Echelon

Belezen gebruiker
tomz0r zei:
J0rrit zei:
azgaza zei:

Misschien is dat omdat het tijdsbesef weg is. Ik moest soms ook steeds om de 5 minuten heel veel pissen omdat ik het gevoel had dat ik een halve dag niet geweest ben. Ook die warmte speelt zich af in je hoofd. Ik heb nog nooit gehoord dat je lichaamstemperatuur erg stijgt.

nee hij moet echt zoveel pissen :P

Bovenaan