Dat is vrij zeldzaam nietwaar?acidctje zei:Ik heb ze gehad, niet zoals die hierboven, maar elke zegel had een andere kleur en op elke zegel stond een beertje.
Ik dacht, dancing bear van the grateful dead dat moet goede acid zijn.
Achteraf bleek dat er DOB op zat ipv LSD en dat was geen plezierige verassing.
Voortaan toch maar even laten testen.
Peace
acidctje zei:Ik heb ze gehad, niet zoals die hierboven, maar elke zegel had een andere kleur en op elke zegel stond een beertje.
Peace
Intoxication zei:Methyl-DOB, or 4-bromo-2,5-dimethoxy-N-methylamphetamine, is a lesser-known psychedelic drug. It is similar in structure to DOB. Methyl-DOB was first synthesized by Alexander Shulgin. In his book PiHKAL (Phenethylamines i Have Known And Loved), the minimum dosage is listed as 8 mg, and the effects onset begin after 3 hours and last up to 36 hours. Methyl-DOB produces many physical effects, such as mydriasis and muscle tenseness, but few psychoactive effects. Very little data exists about the pharmacological properties, metabolism, and toxicity of Methyl-DOB.
is dit dan bromo dragonfly? en trouwens voor die persoon met ervaring duurde dat dan echt 3uur voor je echt on set was?...
J0rrit zei:dus dit is wss dob ipv lsd?
grs
acidctje zei:Ik heb ze gehad, niet zoals die hierboven, maar elke zegel had een andere kleur en op elke zegel stond een beertje.
Peace
KoxBox zei:
J0rrit zei:deze hebben toch ook een beertje per elke zegel?
DOB is ook een bromo variant dat was mijn linkDrippTone zei:Intoxication zei:Methyl-DOB, or 4-bromo-2,5-dimethoxy-N-methylamphetamine, is a lesser-known psychedelic drug. It is similar in structure to DOB. Methyl-DOB was first synthesized by Alexander Shulgin. In his book PiHKAL (Phenethylamines i Have Known And Loved), the minimum dosage is listed as 8 mg, and the effects onset begin after 3 hours and last up to 36 hours. Methyl-DOB produces many physical effects, such as mydriasis and muscle tenseness, but few psychoactive effects. Very little data exists about the pharmacological properties, metabolism, and toxicity of Methyl-DOB.
is dit dan bromo dragonfly? en trouwens voor die persoon met ervaring duurde dat dan echt 3uur voor je echt on set was?...
Bromo Dragonfly lijkt in geen velden of wegen op LSD, dat verschil is zo groot. En het duurde bij mij tussen de 3 en 4 uur voordat ik fatsoenlijk tripte.
Ik had elfjes and they worked good.Beanhead zei:GRATEFUL DEAD!
Maar ik wil elfjes![]()
J0rrit zei:deze hebben toch ook een beertje per elke zegel?
Peace
cOsmicSerpent zei:Ik heb ook beertjes gedaan , maar net iets anders dan op alle afbeeldinge hier beneden .
En ik had er 2 genomen. En twaren 2 blauwe beertjes mijn vriend had 3 rode ofzo weet ik niet meer.
Maar euh , een vriendin van mij is slechtgegaan op blauwe kort daarna, en ik ben eigenlijk ook vrij slecht gegaan.
Die trips duurde veel langer dan normaal en ze waren ni echt zo aangenaam , niet veel visueel getript maar toch wel erg wijd in gestoken. En mijn geluid was feller zoals ik hoorde de bomen harder dan een auto die voorbij kwam.
Je moet wel oppassen met die teddybeertjes !
nja toch alleen dit jaar 7 keer getript ( vorig jaar ) , en twas me mss teveel kan ook zijn he.Sublimo zei:cOsmicSerpent zei:Ik heb ook beertjes gedaan , maar net iets anders dan op alle afbeeldinge hier beneden .
En ik had er 2 genomen. En twaren 2 blauwe beertjes mijn vriend had 3 rode ofzo weet ik niet meer.
Maar euh , een vriendin van mij is slechtgegaan op blauwe kort daarna, en ik ben eigenlijk ook vrij slecht gegaan.
Die trips duurde veel langer dan normaal en ze waren ni echt zo aangenaam , niet veel visueel getript maar toch wel erg wijd in gestoken. En mijn geluid was feller zoals ik hoorde de bomen harder dan een auto die voorbij kwam.
Je moet wel oppassen met die teddybeertjes !
Had je daarvoor al LSD gedaan ? En voelde het hetzelfde ? Er kan net zo goed iets anders op hebben gezeten. Ik heb namelijk zalig getript van die beertjes![]()
cOsmicSerpent zei:nja toch alleen dit jaar 7 keer getript ( vorig jaar ) , en twas me mss teveel kan ook zijn he.
Maar het voelde hetzelfde alleen sinds ik de 2 pakte.
Ach , het kan zijn dak alles wat te snel deed ook , hoor
Escoban zei:Ik heb er in ieder geval eentje opgestuurd naar een test centrum, al die speculatie heeft me wel benieuwd gemaakt naar wat er nou precies op de mijne heeft gezeten.
Escoban zei:Wie ben jij?![]()
Overigens zat er 45 mics op. En piperonal, tien punten voor de gene die mij uit kan leggen waarom een MDA grondstof op de blotter zat.
cheiron zei:slordig
Ik heb ze ook.DrippTone zei:cheiron zei:slordig
Bij een amfetamine labje geloof ik dat wel, maar bij een acid lab slordige mensen. Alles kan, maar het lijkt me sterk dat zoiets per ongeluk gebeurt.
Ik heb nu ook beertjes, binnenkort eens uitproberen.
Ik had op zijn minst LSDate verwacht van jou!Drientje zei:Ik heb ze ook.DrippTone zei:cheiron zei:slordig
Bij een amfetamine labje geloof ik dat wel, maar bij een acid lab slordige mensen. Alles kan, maar het lijkt me sterk dat zoiets per ongeluk gebeurt.
LSD date?
Drientje zei:Ik heb ze ook.DrippTone zei:cheiron zei:slordig
LSDate?