lsd beertjes

acidctje

Experimenterende gebruiker
Ik heb ze gehad, niet zoals die hierboven, maar elke zegel had een andere kleur en op elke zegel stond een beertje.
Ik dacht, dancing bear van the grateful dead dat moet goede acid zijn.
Achteraf bleek dat er DOB op zat ipv LSD en dat was geen plezierige verassing.
Voortaan toch maar even laten testen.

Peace

Arthur King

Wijs gebruiker
acidctje zei:
Ik heb ze gehad, niet zoals die hierboven, maar elke zegel had een andere kleur en op elke zegel stond een beertje.

Peace
Dat is vrij zeldzaam nietwaar?
Waarom zou een dealer DOB ipv LSD op zegels doen (zonder het te zeggen), is dat niet duurder?

Wackie

Belezen gebruiker
acidctje zei:

Peace

Heb je het achteraf wel laten testen dan ?

Intoxication

Bewuste gebruiker
Methyl-DOB, or 4-bromo-2,5-dimethoxy-N-methylamphetamine, is a lesser-known psychedelic drug. It is similar in structure to DOB. Methyl-DOB was first synthesized by Alexander Shulgin. In his book PiHKAL (Phenethylamines i Have Known And Loved), the minimum dosage is listed as 8 mg, and the effects onset begin after 3 hours and last up to 36 hours. Methyl-DOB produces many physical effects, such as mydriasis and muscle tenseness, but few psychoactive effects. Very little data exists about the pharmacological properties, metabolism, and toxicity of Methyl-DOB.

is dit dan bromo dragonfly? en trouwens voor die persoon met ervaring duurde dat dan echt 3uur voor je echt on set was?...

alicedee

Newbie
goeien weet niet of je dezelfde hebt als mij natuurlijk! maar egt hardste trip ooit van mij dan echt wow :openmouth: ik had 1 en half gepakt ze waren iets van 115 microgram bij mij

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Intoxication zei:
Methyl-DOB, or 4-bromo-2,5-dimethoxy-N-methylamphetamine, is a lesser-known psychedelic drug. It is similar in structure to DOB. Methyl-DOB was first synthesized by Alexander Shulgin. In his book PiHKAL (Phenethylamines i Have Known And Loved), the minimum dosage is listed as 8 mg, and the effects onset begin after 3 hours and last up to 36 hours. Methyl-DOB produces many physical effects, such as mydriasis and muscle tenseness, but few psychoactive effects. Very little data exists about the pharmacological properties, metabolism, and toxicity of Methyl-DOB.

is dit dan bromo dragonfly? en trouwens voor die persoon met ervaring duurde dat dan echt 3uur voor je echt on set was?...

Bromo Dragonfly lijkt in geen velden of wegen op LSD, dat verschil is zo groot. En het duurde bij mij tussen de 3 en 4 uur voordat ik fatsoenlijk tripte.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
J0rrit zei:
dus dit is wss dob ipv lsd?

grs
acidctje zei:

Peace

Dus ik denk dat je die post wel kan verwaarlozen. Maar sowieso handig om even te laten testen.

Intoxication

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Intoxication zei:

Bromo Dragonfly lijkt in geen velden of wegen op LSD, dat verschil is zo groot. En het duurde bij mij tussen de 3 en 4 uur voordat ik fatsoenlijk tripte.
DOB is ook een bromo variant dat was mijn link :wink:

W.F.L.

Badass junkie
J0rrit zei:
deze hebben toch ook een beertje per elke zegel?

De beertjes die je op de foto ziet zijn getest op LSD, ik heb ze zelf ook gehad.

acidctje zei:

Peace

Er zijn er meerdere. Die daarboven zijn wel degelijk LSD-zegels, zijn getest ook (+/- 50mics).

acidctje

Bij die van mij duurde het inderdaad 3 uur voordat het echt begon te werken(stom, want ik dacht dat het niet werkte en had ondertussen al 2 zegels genomen) en de trip voelde ook echt totaal niet zoals lsd. Ik was pas ongeveer 16 uur later een beetje uitgetript.

Peace

Ik heb ook beertjes gedaan , maar net iets anders dan op alle afbeeldinge hier beneden .
En ik had er 2 genomen. En twaren 2 blauwe beertjes mijn vriend had 3 rode ofzo weet ik niet meer.
Maar euh , een vriendin van mij is slechtgegaan op blauwe kort daarna, en ik ben eigenlijk ook vrij slecht gegaan.
Die trips duurde veel langer dan normaal en ze waren ni echt zo aangenaam , niet veel visueel getript maar toch wel erg wijd in gestoken. En mijn geluid was feller zoals ik hoorde de bomen harder dan een auto die voorbij kwam.
Je moet wel oppassen met die teddybeertjes !

KoxBox

Badass junkie
Tjah, wat is langer dan normaal? Voor de rest lijkt je ervaring op LSD dus ik zie niet in waarom iemand zou moeten opletten met die beertjes...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
cOsmicSerpent zei:
Ik heb ook beertjes gedaan , maar net iets anders dan op alle afbeeldinge hier beneden .
En ik had er 2 genomen. En twaren 2 blauwe beertjes mijn vriend had 3 rode ofzo weet ik niet meer.
Maar euh , een vriendin van mij is slechtgegaan op blauwe kort daarna, en ik ben eigenlijk ook vrij slecht gegaan.
Die trips duurde veel langer dan normaal en ze waren ni echt zo aangenaam , niet veel visueel getript maar toch wel erg wijd in gestoken. En mijn geluid was feller zoals ik hoorde de bomen harder dan een auto die voorbij kwam.

Had je daarvoor al LSD gedaan ? En voelde het hetzelfde ? Er kan net zo goed iets anders op hebben gezeten. Ik heb namelijk zalig getript van die beertjes :hearteyes:

Escoban

Bewuste gebruiker
Ik heb een tijdje geleden ook een dansend beertje gehad, die van het plaatje die als eerste gepost was, niet die tweede. Lekkere trip gehad, niet heel intens maar perfect voor de situatie (festival met relaxte sfeer).

Sublimo zei:
cOsmicSerpent zei:

Had je daarvoor al LSD gedaan ? En voelde het hetzelfde ? Er kan net zo goed iets anders op hebben gezeten. Ik heb namelijk zalig getript van die beertjes :hearteyes:
nja toch alleen dit jaar 7 keer getript ( vorig jaar ) , en twas me mss teveel kan ook zijn he.
Maar het voelde hetzelfde alleen sinds ik de 2 pakte.
Ach , het kan zijn dak alles wat te snel deed ook , hoor

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
cOsmicSerpent zei:
nja toch alleen dit jaar 7 keer getript ( vorig jaar ) , en twas me mss teveel kan ook zijn he.
Maar het voelde hetzelfde alleen sinds ik de 2 pakte.
Ach , het kan zijn dak alles wat te snel deed ook , hoor

Dat hoeft niet hoor, voelde het hetzelfde aan als je andere ervaringen met LSD ?

Het kan aan zoveel dingen hebben gelegen.

Wackie

Belezen gebruiker
Ach, al halen we albert hofmann zelf terug uit zijn graf en laten we hem LSD maken in het modernste lab beschikbaar, mensen die de oorzaak van hun bad trip in de zegeltjes gaan zoeken zullen we altijd houden.

davy_xochi

Het is wel een beetje een raar verhaal met die beertjes. Ook op andere fora wordt over de inhoud gespeculeerd: bromo dragonfly/DOB??
Mijn ervaring is dat, de ene keer moest ik er 2 nemen om ietwat effect te voelen, de andere keer ging ik al superhard van een halfje. Misschien niet goed bedruppeld, of komen ze allemaal uit een heel oude batch (kgeloof dat deze print al wat ouder is?). Het lijkt wel alsof ze wat later inwerken, of dat ze een zeer lage dosering bevatten. het kan allemaal aan zoveel factoren liggen.
De kans dat er iets anders op zit dan LSD is sowieso al klein, en als er iets anders op zit, zal je niet zitten twijfelen "was dit LSD?") maar zal je het wel vrij zeker weten.

Escoban

Bewuste gebruiker
Sowieso dat niet alle beertjes hetzelfde zijn. Er zijn al twee verschillende soorten blotter art met beertjes gepost in dit topic, en er zullen er vast wel meer zijn. Bovendien maakt de blotter art vrij weinig uit natuurlijk, iedereen kan die vellen kopen. Er zullen vast mensen zijn die een beertje hebben gekocht met een DOX of bromo er op. Tegelijkertijd zijn er vast mensen die een beertje hebben gekocht met LSD er op.

Ik heb er in ieder geval eentje opgestuurd naar een test centrum, al die speculatie heeft me wel benieuwd gemaakt naar wat er nou precies op de mijne heeft gezeten.

Mowgli

Newbie
Escoban zei:
Ik heb er in ieder geval eentje opgestuurd naar een test centrum, al die speculatie heeft me wel benieuwd gemaakt naar wat er nou precies op de mijne heeft gezeten.

Daarover gesproken, bel jij donderdag even voor de uitslag? Ik zit dan bij mn vader...

Escoban

Bewuste gebruiker
Wie ben jij? :confused:

Overigens zat er 45 mics op. En piperonal, tien punten voor de gene die mij uit kan leggen waarom een MDA grondstof op de blotter zat.

cheiron

Bewuste gebruiker
Escoban zei:
Wie ben jij? :confused:

Overigens zat er 45 mics op. En piperonal, tien punten voor de gene die mij uit kan leggen waarom een MDA grondstof op de blotter zat.

Wordt in hetzelfde laboratorium gemaakt en ze zijn slordig geweest met hun grondstoffen (badje niet goed schoongespoeld oid) ???

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
cheiron zei:

Bij een amfetamine labje geloof ik dat wel, maar bij een acid lab slordige mensen. Alles kan, maar het lijkt me sterk dat zoiets per ongeluk gebeurt.

Ik heb nu ook beertjes, binnenkort eens uitproberen.

Bovenaan