lsd blotter pluggen

Acetyllysergic

Experimenterende gebruiker
Als je een lsd blotter wil pluggen, mag je de blotter gewoon de bruine dreef induwen of moet je hem oplossen en inspuiten?

Ald

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Sorry als jij blotter zegt pluggen denk ik aan zo´n compleet vel van 1200 ofzo losse zegels lol.
Antwoord op je vraag: Zorg dat je darmen(ontlasting werkt/stopt veel van de werking/opname schijnt) beetje leeg zijn en schuif het er diep in en enjoy! :wink:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Acetyllysergic zei:
er is geen vermindering van werking als je gewoon die zegel er inschuift?
Rectaal neem je tweemaal zoveel op als normaal. Dus geen vermindering.

Aalpoepert

Badass junkie
Kont schoon, trip zo diep mogelijk pluggen met je vinger en binnen 15 minuten slaat ie in. Ik spreek uit ervaring.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Aalpoepert zei:
Kont schoon, trip zo diep mogelijk pluggen met je vinger en binnen 15 minuten slaat ie in. Ik spreek uit ervaring.

Zo is het maar net! Stuk sneller en harder zoals bovenstaande posts ook zeggen :wave:

Aldous

Belezen gebruiker
Aalpoepert zei:
als ik ooit nog iets ga pluggen dan zal het dit worden :) (owh wacht als wel eens met valium gedaan, maar die waren er speciaal voor dus dat telt neit echt)

Acetyllysergic

segfault zei:
Je kunt het beste op voorhand je darmen enig sinds schoonspoelen. Hoe je dat gaat doen laat ik aan jezelf over. Op z'n minst zou een goede schijt beurt helpen ;p

Een blotter rechtstreeks pluggen werkt en werkt inderdaad veel sterker dan dat je deze zelfde blotter oraal zou innemen. Het komt zeker in de buurt van een verdubbeling van de dosis. Het pluggen van een blottertje(s) zelf is een redelijk "aparte" aangelegenheid mits je deze correct wilt pluggen. Het makkelijkste en beste is dus als je darmen vrij schoon zijn.

Ik zou je persoonlijk aanraden om een goedkope dikke spuit te halen zonder naald. Je vult vervolgens deze spuit met chloor vrij water en lost daar je blotter(s) in op. Na het spoelen van je darmen kun je dan aan de hand van de spuit de opgeloste LSD tegen je darm wand aan spuiten.

Zou er een noemenswaardig verschil zijn tussen oplossen/inspuiten of gewoon de zegel pluggen?

TheFuckingDutchman

Ik kan mijn gat niet eens vinden tijdens het afvegen van mijn reet, Laat staan dat ik er lsd in ga stoppen, Ik koop wel gewoon een extra zegel.

vogel

Bewuste gebruiker
Do not try to Push the LSD into your anus.
Drop the Acid in your anus.

Dus niet de zegel er in duwen ,maar de zegel laten vallen tijdens een koprol achter-over
Gewoon op je rug liggen en benen omhoog, en dan ff relaxed op het juiste moment,
de zegel(tjes) in je anus laten vallen

Drop Acid, Not bombs
peace :wave:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Als je het echt wilt doen haal je het beste van die kleine flesjes met aqua pro injectione van 2 ml in de apotheek. Daar doe je de zegel(s) dan in en laat ze er een kwartier in liggen. Dan trek je de vloeistof eruit met een spuitje (Zonder naald !), die je ook in de apotheek kunt kopen, en dat plug je dan.

Bovenaan